الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ماهک من ......

الیسا جان تا این لحظه ، 4 سال و 4 ماه و 4 روز سن دارد :.

1393/8/28 17:35
1,079 بازدید
اشتراک گذاری


دخترم امروزِ من، فردا مباد

خوابِ من ، تعبیر فردای تو باد


شب به امید گلِ فردا و فرداها ی شاد

ارمغانی بر تو باد

دخترم :

عشق را با عشق معنا کردن از آنِ تو باد

پاکی و زیبایی گل های وحشی

شوق زیبای دمیدن در پگاه زندگی

رقص زیبای پریّان در خیال پرنیان

نوشِ تو باد !

دخترم امروزِ من فردا مباد!

خوابِ من ، تعبیر فردای تو باد !

 

 

پسندها (7)

نظرات (6)

عمه فروغ
28 آبان 93 20:07
سلام.به به چه شعر زیبایی ای جونم چه عکس خوشگلی هزار تا بوس برای الیسای نازم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییی
عشق مشکی یواش
30 آبان 93 5:32
سلام خوبید امیدوارم خوب باشین شعرتون قشنگه دوست دار شما زری
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنو عزیزم مرسیییییییییییییییییییییی
بهار
30 آبان 93 21:12
مبارک مبارک
آویسا
1 آذر 93 12:45
همه 4 های زندگیش مبارک.
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییی
مامانی
2 آذر 93 18:38
از دیدن عکسای الیسا جون لذت می برم زنده باشه ایشالله دختر نازتونراستی الهام جون تولد تم دار نگرفتی واسه الیسا جون؟ یه سؤال دیگه: می شه بگید مدل دوربینتون چیه؟ و اینکه رو اتوماتیک عکس می گیرید یا تنظیمات دستی انجام می دید؟؟ممنون می شم پاسخ بدید سلام دوسته من دوربین canon , هم دستی هم اتوماتیک عزیزم .
مامان مهدیه
3 آذر 93 15:35
چه عکس قشنگی شده
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
مرسیییییییییییییییی