الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ماهک من ......

دخترم وقتی تو را دارم .....

1393/9/4 12:04
1,733 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی لبخند میزنی،

انگار تمام گلهای دنیا با هم باز می شوند

خوشبختی

رنگین کمان

لبخند توست!

که...

با هر ترنم باران شکل می گیرد!

«فقط خوشحال باش »

من اشک آسمان را در می آورم .

چه مغرور میشوم وقتی کنار منی !!

شاید برای با تو بودن آفریده شده ام....

شاید تمام تمامیتم از آن تو باشد....

تو که تکه ای از وجودم بودی و حالا تمامش...

چقدر با کلامت دلگرمم میکنی....

وچه زود بزرگ شدی!!!

در این مسیر همراهت خواهم بود

تا پای جان

خود را فراموش میکنم تا تو را دریابم...

ای دریای بی کران زندگی دوست دارم......

وقتی چشمانت تسلیم خواب میشود

کنارت می نشینم و غرق عطر تنت میشوم

گونه های گرمت را میبوسم.......

وباز زیر لب میگویم

دوستت دارم

دخترم

نفسم

الیسا

پسندها (12)

نظرات (6)

مامان مهرناز
4 آذر 93 23:08
عاشقانه هایتان مستدام دوستون دارم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم
عشق مشکی یواش
6 آذر 93 10:11
سلام سلام برا الیسا جون و مامان خوبش من به وبتون میام ولی دیگه کمتر نظر میزارم چون شما وقت جواب دادن رو خیلی ندارین امیدوارم زندگیتون همیشه پر از شادی باشه
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت ای جانم ببخشید اگه دیر جواب میدم قربونت برم
بانو
6 آذر 93 11:05
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
الهام
7 آذر 93 11:51
انشالا عکس عروسی الیسا جون رو در کنار مامان و باباش ببینیم.
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
قربونت برم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییییییییییی
بهار
7 آذر 93 16:47
جانم.چه خوشگل هم الیسا گل هم مامان خوبش.خانمی ممنونم از عکسای قشنگت .
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
قربون قلب مهربوووووووووووووووووونتون مرسییییییییییییییییییییییییییییی