الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ماهک من ......

آرامشم باش ماهکم ....

1393/9/18 17:23
1,719 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به ماه آسمونم  ، به دختر یه دونم ، الیسای مهربونم

قربونت برم عزیزم که تو این سرما خیلی نمیشه بیرون رفت و مجبوری بیشتر خونه بمونی و با اینکه خیلی هم مواظبتم اما تا سرمات خوب نشده دوباره سرما میخوری  و حسابی ضعیف میشی  ماه کوچولوی من   

شیرین زبون مامانی دیروز داشتیم با هم بازی میکردیم که گفتی مامان جون  اینو برام توضیح میدی و منم برات توضیح دادم و بعدش  گفتی ممنونم که منو فهمونده کردی قه قههمنو بابایی که حسابی خندیدیم و شد تکه کلاممون

یه بارم داشتی از مهدت برام تعریف میکردی و گفتی مامان جون امروز تیچرمون برامون از کارهای ساختمونی گفت تازه از ارده (اره ) هم گفت

بیشتر وقتها دوست داری تنها خونه مامان ملی یا مامان معصوم بری و برای خودت کلی وسیله جمع میکنی و میای و میگی منو تنها فرستاده کن ( بفرست )قه قهه

یه وقتهایی سوره های کوچیک قرآنو برات میخونم تا اگه دوست داشتی یاد بگیری که خیلی خوشت میاد و  تا جایی رو هم یاد گرفتی و دیدیم یه کلمه هایی رو داری اشتباه میگی که مردم از خنده و گفتم تا من نگفتم  جایی دیگه نخون و تو هم گفتی باشه و یه بار خونه مامان ملی بودیم و بابایی هم تهران بود که یکی از مشتریام تماس گرفت  منم باید میرفتم و مجبور شدم تو رو هم با خودم ببرم که آژانس گرفتیم و تا سوار ماشین شدیم شروع کردی به انگلیسی حرف زدن و  منم کلی ذوق کردم و آقای راننده گفت بلده یا همینطوری حرف میزنه منم گفتم نه بلده و کلی تشویقت کرد و بهد یهویی شروع کردی به قرآن خوندن که منم زودی گفتم الیسا نمیخواد بخونی تو هم  با ناراحتی گفتی چرا جلوی پیشلفتمو (پیشرفتمو) میگیری و با صدای بلند شروع کردی به خوندن بازم کلمه هارو جابجا گفتی که من مردم از خجالت و راننده هم دیگه هیچ حرفی نزد تا پیاده بشیم خجالت

یه بارم  مجبور شدم برای  خرید مبل یه مشتری تو رو با خودم ببرم که ای وای میرفتی رو تک تک مبلها و میگفتی ببینم کیفیتش خوبه ؟ نه این رنگش اصلا خوب نیست ، مامان جون من تو این مبل احساس خوبی ندارم پس اینو ولش کن .... همینطور برای خودت خیلی جدی نظر میدادی و دیدم نه بابا تو جای منم گرفتی و ول کنم نیستی و بهت گفتم  اگه نتونی آروم بشینی  دیگه نمیارمت و همین الآن میریم خونه  و تو هم نشستی و خیلی جدی گفتی یادم رفته بود تو محل کاری .... متفکر

 

 الیسا جونم هر چی میخواستم ازت عکس بگیرم مشغول بازی بودی و منم گذاشتمت رو تختت و راحت ازت عکس گرفتم و خودتم خوشت اومد عروسسسسسسسسک من

 

فدای دختر مهربوووووووووووونم

عاشق  عروسکهای خرسی هستی او تازگیها باربیهای خیلی بزرگم دوست داری

عاشق چهره معصومتم نازدووووونه من

 

الیسا جونم وقتی رفتیم عکسهای 4 سالگی تو رو از آتلیه بگیریم این چند تا عکسم دوباره گرفتی که من خودم از آخریش خیلی خوشم اومد قربوووووووووووووووووونت برم

 

آرامشم باش!

تو که باشی ، تو که لبخند میزنی

خانه ام سرشار از آرامش می شود

وقتی نامم را میگویی

تمام صدا های دنیا به صدای تو ختم میشوند

همیشه مرا صدا کن...

وقتی نگاهم میکنی

اشتیاق چشمانم برای پلک نزدن

بی تابم میکند

همیشه مرا نگاه کن

 

پسندها (9)

نظرات (12)

ツ دختربهاری
18 آذر 93 18:26
وای چه عکسای قشنگی منم عاشق آخریم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیییییییزم
ツ دختربهاری
18 آذر 93 18:27
خصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوصی دارین!
فاطمه
18 آذر 93 19:10
یه خصوصی دیگه
مامان مهرناز
18 آذر 93 23:38
فدای شیرین زبونیات عزیزم ماشاللللللللللللللللللللللله عاشق ژست گرفتنتم گلم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
قربوووونت برم مرسییییییییییییییییییییییییی
عشق مشکی یواش
19 آذر 93 11:36
سلام الاهی فداش بشم الیسا جونم خیلی شیرین زبون شده از طرف من ببوسش امیدوارم زندگیتون همیشه به شیرینی الیسا جون باشه
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم مرسیییییییییییییییییمرسی عزیزم
عمه فروغ
19 آذر 93 17:55
فدای شیرین زبونیات الیسا جون کلی از حرفات خندیدم ماشاا.. به الیسا جون عکس هات مثل همیشه عالی هستند
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جونی گلم مرسییییییییییییییییییی
♥بابایی و مامانی♥
20 آذر 93 18:13
عكس هات خيلي قشنك شدن خوشكل خاله انشاا.. هميشه لبت بخنده فرشته قشنكم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم مرسیییییییییییییییی
میترا
22 آذر 93 7:54
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بخوره ادم این دخملوی دوس داشتنیه خوش تیپو...هزار تا بوس برات فسقلیه خوردنی
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم میترا جونم مرسیییییییییییییییییییییییییییی عزیزم
عمه فروغ
22 آذر 93 18:47
سلام خاله جون خوبی؟ الیسا جونم خوبه؟ با اجازه ما لینکتون کردیم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام ممنونم مرسییییییییییییییییییییی ممنونم از لطفتون
بهار
23 آذر 93 12:31
سلام الهام جون ببخشید دیر سر میزنم بهتون اخه مهمون از شمال برام اومده.سرم شلوغه این روزا.الیسای جیگر و ببوس از طرف من
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام عزیزم مرسییییییییییی نه گلم همیشه به شادی عزیزم
مامان نوشین والناز
23 آذر 93 15:22
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
مرسیییییییییی
✗ دختربهاری✗
27 آذر 93 15:04
خصـــــــــــــــــــوصی!