الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ماهک من ......

چند روز با عشق کوچولوی خودم ....

1393/9/22 21:22
1,485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق کوچولوی خودم

عزیز تر از جونم چند روزی سرما خوردی و منم نفرستادمت مهد و خودمم سر کارم نرفتم و موندم پیشت تا خوب مواظبت باشم که زودتر خوب بشی  ، و رفتم عطاری و داروهای گیاهی گرفتم  و برات درست کردم  و گفتی مامان جونم اینا چین ؟ منم گفتم اینا گلهایی هستند که تو کوه در میان و خیلی خوبن و اگه بخوری  زود خوب میشی و از اونجای  که وقتی چیزی رو برات توضیح میدم  خوب گوش میکنی  اینبارم با صبوری داروهاتو میخوردی و بابایی هم برات آب پرتقال درست کردو منم که همینطور لیمو شیرین برات آماده میکردم و با هزار تا بازی و داستان بهت میدادم  و چون خیلی میوه دوست داری  میخوردی  اما سوپ که درست کردم گفتی دهنم بدمزست نمیشه بخورم و خلاصه منم  حسابی برات پرستاری کردم و برای اینکه حوصله دخترم سر  نره هر روز بازی و کتاب و سرگرمی داشتیم و چقدر هر دومون آروم بودیم و چه لذتی داشت  این چند روز مامان جون و همش نگران فردا هستم که باید بری مهد و منم از الآن دلتنگت شدم هیییییییییییییییییییییییی....

حالا بریم سراغ عکسهای این روزهای شیرین با تو بودن

نفس مامانی بس که تو خونه موندی خسته شده بودی و من و بابایی هم بردیمت پشت بوم تا اسکوتر سواری کنی  که خیلییییییییییییی هم اسکوترتم دوست داری و این اسکوتر هم هدیه تولدت از طرف عمه راضی و عمو ابراهیم بود که دستشون درد نکنه خیلی  خوشت اومده .

فدای نگاه قشنگت بشم من

همچون حرفه ای هم بازی میکردی که کلی ذوق می  کردیم

یه نگاهی به پشت بوم همسایه ها بندازم

برلت مقوا چسبوندم و رنگ آماده کردم و موسیقی گذاشتم و طبق موسیقی شما نقاشی میکشیدی و میخوندی و کلی لذت بردی

 

 

 

بابایی برات دوباره خمیر و دفتر نقاشی و برچسب گرفت و تا چشمت به خمیر افتاد  شروع کردی به بازی

نوش جوووووووووووووووووووووونت

همچنان عاشق کتابی و حتی برای غذا دادن بهت از کتاب استفاده میکنم

کتابهای الفی رو خیلی دوست داری و واقعا کتاب خوبیه

غروب بود که مامان ملی زنگ زد حالتو بپرسه و تو هم گیر دادی بهش که حتما بیا پیشم و مامان ملی هم که بهت نه نمیگه و اومدو تو رو دیدو رفت و تو هم زود رفتی لبلستو عوض کردی و داری به عروسکت میگی دخترم الآن مهمون میخواد بیاد باشههههههههههههه

 

عاشق تمیز  کاری خونه  هستی و منم بخاطر اینکه تشویق بشی بهت پول میدم  و تو هم میگی مامانی چند تا کتاب میشه گرفت ؟ منم یه بار گفتم جالا چند بار دیگه هم کار کردی و پول گرفتی تازه میشه یه کتاب خرید که دیدم زودی رفتی یه دستمال گرفتی و همه جارو تمیز میکنی و هر چی میگم بسته ول کن نیستی و وقتی تموم شد گفتی حالا پولشو به اندازه بده تا کتاب بشه خرید من خیلیییییییییی خونه رو تمیز کردم همه چی مرتبه قه قهه

چند شب پیش که مامان معصوم زنگ زده بود گفته بود که رفت خونه عمه راضی و تو هم خیلییییییییییییی ناراحت شدی و گفتی چرا بدون من رفتن ای بابا عجب کاری کردن ..... و خلاصه ناراحت بودی و رفتی از تو کتابخونه آلبوم خودتو برداشتی و دیدم عکسهای عمه راضی و عمه ثمینا دستته و داری باهاشون حرف میزنی و گله میکنی که چرا از من دورین من که دلم براتون تنگ میشه و خلاصه  یهو اومدی و دیدم داری میزنی به یخچال و میگی چند روز شما اینجا باشین باشهههههههههه باز دوباره گفتی نه بذار شمارو بزنم به یخچال خودم ... قربون قلب مهربوووووووونت

خوشحال از چسبوندن عکسها ....

از خیلی وقت تا حالا در کمینم که  از این صحنه عکس بگیرم آخه مامانی هر وقت برم دستشویی شما میری یه بالش بر میداری و میای پشت در دراز میکشی تا من بیام هر چی هم میگم نیا اینجا گوش نمیدی قربووووووووووووونت برم

 الیسا جونم عاشق تدی بر هستی و چند روز پیش یکی از تدی برتو تو فروشگاه  گم کردی و وقتی اومدیم خونه هی دنبالش گشتی و وقتی پیداش نکردی  اونقدر اشک ریختی که دلم ریش ریش شد و بابایی اومدو کلی بوست کردو نازت داد و گفت هر چند تا بخوای برات میخرم و خلاصه اون شب آرومت کردیم و فرداش رفتم و این تدی  رو برات گرفتم و خیلیییییی خوشحال شدی عزیزم .

گاهی دلت از سن و سالت می گیرد

میخواهی کودک باشی

کودکی به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد

و آسوده اشک می ریزد

بزرگ که باشی

باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی ...

دختر قشنگم از دوران شیرین کودکیت لذت ببر ...

 

پسندها (12)

نظرات (17)

عمه فروغ
22 آذر 93 21:28
به به چه عکس های خوشگلی مثل همیشه عالی بود الیسا جونم فدای ژست های خوشگلت
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جونی مهربونم مرسیییییییییییییی
ستاره
22 آذر 93 22:51
ای جوووونم به این خوش تیپ کوچولو ایشالا همیشه سلامتی باشی الیسای عزیزو دوست داشتنی هنرمند و مهربون با احساس♥♥♥
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییی از اینهمه لطف و محببتتون
عشق مشکی یواش
23 آذر 93 7:02
سلام سلام به خانواده ی خوب و مهربون ممنونم اینبار عکسهاتون خیلی زیاد و خیلی خوشکل بود مخصوصا عکس اولی با آرزوی شادی روز افزون برای شما خانواده ی مهربون
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام دوست گل و مهربونم ممنونم مرسییییییییییییییییییییییی
سارا
23 آذر 93 9:18
ماماني اليساي عزيز سلام عكسها محشرن خيلي قشنگن و احساسات و نوشته هاي شما از همه چيز زيباتر و قشنگتر دنياتون هميشه رنگي و زيبا باد دوستم يه بار سوال پرسيده بودم ميتونم ازتون مدل دوربين بپرسم؟؟؟
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم دوست گلم مرسیییییییییییییییییی از نگاه مهربونتون
مامان مهدیه
23 آذر 93 13:42
ایشالله هر چه زودتر حال دختر کوچوتون خوب بشه
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم مرسیییییییییییییییی
مامان ساينا
23 آذر 93 18:56
سلام عزيزم وااااي چه عكساي قشنگي الهي قربونت برم ممنون ميشم به منم سربزنيد با افتخار لينك شدي شما هم بلينك
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم مرسیییییییییییییییییییییی حتما دوست گلم
مامان مهرناز
23 آذر 93 22:42
به به چهههههههههههعکسای نازی مثل همیشه عالی قربونت برم گلم که همیشه خوش تیپی واقعا عجب کیفیتی داره عکساتون فدات شم خاله ان شالله همیشه تنت سالم باشه ولبت خندون وهیچ وقت مریض نشی گلم افرین که کمک مامانی می کنی
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییییییممنونم قربونت برم ممنونم
میترا
26 آذر 93 16:47
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااااا چقد ناز داری تو فسقلیه خوردنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیییییییییییییییییییییییییییییزم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی]
✗ دختربهاری✗
27 آذر 93 15:07
عششششششق منیییییی
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییی عزیزم منم دوست دارم
عمه فروغ
29 آذر 93 1:41
سلام عزیزم خوب هستید؟ الیسای گلم خوبه؟ میشه ازتون یه خواهش کنم عکس آرشیدا رو فرستادم جشنواره نی نی وبلاگ میشه بهمون رای بدبد؟ فقط کافیه کد 39 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید. یه دنیا سپاس
♥مرجان مامان آران و باران♥
30 آذر 93 2:05
وایییییییی سلام الهام جونممممممممم شرمنده بخدااا زیاد میام وبتون ولی نمیشد نظر بدم دوستمممممممم قربونت برم ماشالا چقدر عسلتر و خوشگلتر شدی خانوممممممممممم خیلی دوستتوت دارم و براتون بهترین هارو میخوام دوست گلمممممممم]
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییی
مامان مریم
30 آذر 93 16:41
سلام نیاز به همراهی شما داریم منتظرتون هستیم اگه شما هم تو مسابقه شرکت کردین بگین ما هم بهتون رای بدیم کد عکس ما 55 رو به 1000891010 ارسال کنین با هر سیم کارت فقط یه بار پیامک بزنید http://www.niniweblog.com/upl/golayezendegim/14191641338.jpg
بهار مامان غزل
4 دی 93 1:15
الیسا جونم حرف نداری ماهیییییییییی هزار ماشالا از چشم بد دور باشی عزیزم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزممم]
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییی
محبوبه مامان الینا
4 دی 93 7:50
نازی ِ خاله دلم برات یه ذره شده بوود]
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییی
سپیده عمه آریانا
6 دی 93 16:41
ااااااااااااااااااای جونمی فدات بشم الیسای نازم . قربون اون ژست های خوشگلت و دل مهربونت بشم عزیزم . الهی همیشه شاد و خندون و سلامت باشی
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزززززززززززیم مرسی
مامان مائده
16 بهمن 93 12:10
يه چند وقتي نيومده بودم پيشت چقدر بزرگ شدي ماشالا.خيلي دلبري
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام مائده جونم ممنونم مرسیییییییییییییییییییییییییییی