الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

ماهک من ......

الیسای من یه دونست فقط واسه نمونست ...

1393/12/1 0:52
1,910 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به الیسا یه دونه خودم  ، به عشقم ، به ماهکم  ، به شیطون بلای خونمون  که وقتی میخوابی سکوت خونه خسته کننده میشه و با خودمون میگیم ما بدون الیسا چطوری بودیم ... قربونت برم  الیسای مهربونم  تو نه تنها دختر مایی بلکه عششششششق مایی تو و با اون زبون شیرینت چه دلبری میکنی برامون نازدونه جونم

واقعا تو یه دونه ای الیسا ، از مهربونیت ، از شیطونیهای بامزت ، از آواز خوندنت ، از رقصیدنت ، از اینکه روزهای جمعه که زودتر از ما بیدار میشی و میای با بوسه هات مارو بیدار میکنی و آروم میگی مامان جونم میخوای بیدار شی ؟؟؟؟ اگه میخوای بیدار بشی منم گشنمه هاااااااا ، از قهر کردنات برای بچه آوردن ، از دلتنگیهات واسه همه اونایی که ازت دورن ، از کمک کدنات تو سفره گذاشتن و کار خونه ، از پریدنت تو بغلم  موقع  برگشت از مهد ، از بازیگوشی هات موقع خوابیدن ، ....برای  همه چیییییییییییییییی  یه دونه اییییییییییییییییی ماه بانوی من .

 

عاشقتم عروسک جونم عاشششششششششششششششق

عاشق خندیدنتم آخه از ته ته دلت میخندی و صدای نازت تو کل خونه میپیچه وای که چه لذتی داره

فدای قر دادنت بشم که همه رو با این قر دادنت عاشق خودت میکنی

نمیدونم چطور بگم که چقدر عاشق این برف شادی هستی 

من به قربون اون موهای قشنگت بشم  گیسو کمند من ،همیشه  وقتی موهاتو شونه میزنم کلی موهاتو میبوسم و نازشون میکنم و تو هم کلی کیف میکنی

ای جااااااانم قربونت برم یه دونه من

بعد اینهمه پریدن و ذوق کردن یه آبمیوه تازه و خنک میچسبه چشمک

نوش جووووونت بوس

اینم هنر مامانی برای یه دونه  جونش زبان

تا فشفشه روشن شد رفتی کنارو کلی ذوق میکردی محبت

شکموی ناز من تا چشمت به خوردنی بیفته  دیگه حواست به چیز دیگه ای نیست

 

چون عاشق کتابی منم برات کادو کتاب گرفتم جان مادر که با دیدنش همونطور که معلومه کلی ذوق کردی ،البته دفعه قبل که رفته بودیم کتابخونه دیدم که همش داری نگاش میکنی و گذاشتیش زیر چند تا کتاب و بعد بهت گفتم چرا جاشو عوض کردی و اون زیر گذاشتی الیسا جون ؟ تو هم گفتی آخه تا کسی اونو نبینه و نخره تا من دوباره بیام و اونو بخرم . فدای تو میشششششششم شیطونک من .

وقتی دیدی همونه با صدای بلند هورا کشیدی و کلی هم منو بوسیدی و گفتی آخه چقد تو مهربونی از کجا میدونستی من عاشق این کتابم هااااا ای مامان شیطون بلا ( بله حالا من شیطون بلا شدم )

 

الیسا جونم بابایی آهنگ وبلاگتو عوض کردو مرتضی پاشایی گذاشت وقتی برات گذاشت کلی ذوق کردی و گفتی وای با این کارتون دلمو شاد کردین خییییییلی خوشم اومد و هر بار که میشنوی همراش میخونی نفسم .

پسندها (12)

نظرات (21)

♥ نیکتا ♥
1 اسفند 93 16:23
عکساتون خیلی قشنگ بود لذت بردم به منم سر بزنید خوشحال میشم ... اینم تقدیم به الیسای نازم : ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ -------------♥ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’`
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییییییی
فروشگاه تاجرونیزی
1 اسفند 93 16:49
الیسا جون وبلاگت خیلی قشنگه دست مامانی و بابایی درد نکنه خدا همه تون رو برای هم نگه داره و همیشه شاد و سلامت باشید. به سایت من هم هر وقت وقت دارید سر بزنید و یه چرخی توش بزنید کمک بزرگی هست به آمار سایتم. خواهش می کنم نشونیم رو یادتون نگه دارید که باز هم بیایید. ممنونم. خدا نگهدارتون
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییی
عمه فروغ
1 اسفند 93 23:37
به به چه عکس های خوشگلی ای جونم چه ذوقی هم کرده ان شاا.. همیشه همینطور شاد و خوش باشی و گل خنده مهمان همیشگی صورت زیبات باشه
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم مرسییییییییییییییییییییی
عشق مشکی یواش
2 اسفند 93 6:53
سلام خوبید خوشحالم بزرگ و خانم شدی آدم بادیدن عکسهای خوشکلت کلی انژی میگیره برات بهترینها رو آرزو میکنم مامانی که دیگه وقت نداره جواب نظرها رو بده ولی من همیشه به وبلاگت سر میزنم دوست دار شما زری
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام دوست و همراه همیشه مهربووووووووونم قربونت برم عزیزم مرسیییییییییییییییییییشرمنده گلم
sheyda
2 اسفند 93 7:20
ای جوونم....خدا این یه دونه خانم و این حس نابو براتون حفظ کنه... مثل همیشه همه چی عالی بود...میبوسمت الیسا جونم...
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییییییی
محبوبه مامان الینا
2 اسفند 93 12:39
ای جوووونم پرنسسی in red خوشگل شیرین زبون
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم مرسییییییییییییییی
مامان مهرناز
2 اسفند 93 22:40
عزیز دلم قربونت برم من فدای اون خنده ها وشادی های از ته دلت مثل همیشه عکسا عالی بود
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا نکنه خاله جونی مهربوووووووونم مرسیییییییییییییییییییییییییییی
ღمامان نسیمღ(✾◕ ‿ ◕✾)
2 اسفند 93 23:34
سلام عزیزم.علاوه بر اینکه الیسا جون خیلی ماه و با نمکه مامان گلش هم خیلی هنرمنده.من اصلا وقت نمیکنم به وبلاگ ها نگاه کنم ولی یبار اتفاقی وبلاگ شما رو دیدم و خیلی از الیسا جون و مامان با ذوقش خوشم اومد و وبلاگتون رو دنبال میکنم و با هر بار دیدن الیسا جون میگم خدایا دختر من کی این قدری میشه؟!!واقعا وبلاگتون زیبا و عکسهاتون هنری هستن.دستتون درد نکنه.
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام دوست گل و مهربونم و ممنونم از اینهمه لطفتون عزیزم مرسیییییییییییییییییییی
مامانیه آرسام
3 اسفند 93 0:42
سلام.خیلی قشنگ بود.خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.با عکسهای تولد آپم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام عزیزم حتما دوست گلم
عشق مشکی یواش
3 اسفند 93 6:45
سلام خوبید صبح زیباتون بخیر امروز وقت دیدم وقت کردین جواب نظرها رو دادین اندازه ی روزهایی که داخل مدرسه جایزه میگرفتم خوشحال شدم خداییش چه روزهای خوبی بود امیدوارم زندگیتون به زیبایی الیسا جون و به مهربونی مامان جونش باشه دست دار شما زری
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام دوست گل و مهربونم که با اومدنت کلیییییییییییییی انرژی بهمون میدی عزیزمای جانم ممنونم گلم همچنین
ترانه
3 اسفند 93 13:06
خاله جونم قربونت برم که اینقدرماهی انشاا..همیشه شادباشی وزنگی اروم زیباداشته باشی عااااااااااااااااااشقتم بوووووووووووووووووووووس
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله جونیییییییییییییییییی مهربوووووووونم مرسییییییییییییییییییییییییییی
بهار
3 اسفند 93 17:07
عالیست
♥ایدا♥
3 اسفند 93 21:06
الیسا خانم ای جونم چه دختریه خوشگلی به منم سربزنید اپم خوش حال میشم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییی حتما گلم
فرانک
4 اسفند 93 1:29
ای جااااانم ...چه پرنسس نازی.خدا حفظش کنه
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم مرسیییییییییییییییی عزیزم
آویسا
5 اسفند 93 11:14
به به چه پست خوش و آب و رنگی.من عاشق رنگ قرمزمالهام جون خب الان که خود الیسا اینقدر تمایل داره برای بچه دوم اقدام کن.چند سال دیگه مثل الان پافشاری نمیکنه ها.....خود دانی عزیزم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم مرسیییییییییییییییخدا کنه همینطور بشه و یادش بره
مامان هدی
6 اسفند 93 11:23
عاااااااشقتم الیسا. خدا شادی رو مهمون همیشگی تون کنه.
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییییییقربونت برم مرسییییییییییییییییی
مامان هدی
6 اسفند 93 11:24
راستی شما رسم جالبی داشتید موقع تحویل سال. یادمه پارسال الیسا با قرآن و آب دم در بود. جالب بود برام. خیلی. چقدر زود امسال هم داره تموم می شه. پیشاپیش عیدتون مبارک و سالی خوب و خوش داشته باشید الهام عزیز
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
درسته عزیزم ما اینجا برای تحویل سال یکی رو انتخاب میکنیم تا با قرآن و سکه و آب و شمشاد میره بیرون از خونه وقتی که سال تحویل شد با قدم خوبش میاد داخل خونه و این کار یه جور خوش قدمی کسی که میره پشت در میشه عزیزم و منم خیلی این رسمو دوست دارم و همیشه انجام میدم .درسته خیلییییییییییی زود گذشت عزیزم . ممنونم همچنین برای شما دوست عزیزم
دی جی آرت
10 اسفند 93 13:32
سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/
مریم
10 اسفند 93 18:53
سلام وبلاگت خیلی قشنگه ب ما سر بزن
معصومه
11 اسفند 93 7:22
عاششششششششقتم یه دونه خانم
هانیه
20 اسفند 93 18:51
وبت عالیییییی