الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ماهک من ......

نظرات (7)

رویــــا
13 تیر 94 1:57
الیسا جونم چقد نازی تو خالههههههراستی عسلم دربست چقد میشه کرایش ؟اشنا حساب کن مشتری شیم راه دوری نمیرم همین وبلاگ بغلی ماپانی گل برا الیسا جونم اسپند دود کن ...گل بانو به وبلاگ بغلی که وبلاگ ما هست دربست بگیر بیا که با اومدنت خوشحالمون میکنی
مامان فهیمه
13 تیر 94 5:21
به به سلاااااام الیسا جونم خیلی وقت بود نیومده بودین مامانیه الیسادلمون تنگ شد ماشالا به دختر ناز و خوشتیپمون
عمه ثمینا
13 تیر 94 15:24
سلااااااام به الیسای قشنگم و به مامان خانوم تنبلش که اینقدر دیر دیر آپ میکنه عکسات بازم مثل همیشه خیلی خیلی ناز بودن دلم خیلی خیلی برات تنگ شده از این راه دور که خیلی هم دوره بوسه بارونت میکنم قشنگم.
عمه فروغ
13 تیر 94 16:26
سلام الهام جونخوشحالم از بازگشت دوبارتون ای جوووووونم چه عکس های خوشگلی خدا حفظت کنه الیسای گلم
مامی مهتا
13 تیر 94 17:53
عزیز دلم الیسا جون خیلی دلم برات تنگ شده بود ... بوووس برای الیسا جونی و مامان الهام نازنین
بهار
13 تیر 94 18:34
سلام خانمی. چقدر دیر اومدید .نگران شدم .الیسا رو ببوس الهام جون
همراه رایانه
22 مرداد 94 9:29
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir