الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ماهک من ......

مسیر رقتن به بجنورد ....

1394/4/14 14:39
2,041 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ماهکم به دختر خوشکلکم الیسا جون ناز گلکم

عزیز دلم اینکه چرا اینقدر دیر به دیر میام و علتشو دوباره میام میگم ولی حالا بریم از عروسی برات بگم ....

ماه بانوی کوچولوی من که برای عروسی عمه ثمینا لحظه شماری میکردی ، تا به زمان عروسی نزدیک شدیم دیگه حسابی خوشحال بودی و با اومدن عمه راضی که دیگه کلا تو آسمونها سیر میکردی و بیشتر روزها رو با هم بودین و من از دیدن خوشحالی تو حسابی لذت میبردم و تا اینکه برنامه ریزی کردیم برای رفتن به بجنورد و قرار شد ما و عمه راضی زودتر بریم و تو مسیر اصلا کاری به ما نداشتی و آروم نشتی تو صندلیت و برای خودت کارتون میدیدی و میخوابیدی و تا بیدار میشدی میگفتی مامان جون رسیدیم خونه عمه ثمینا ؟؟ تا میگفتم نه تو هم میگفتی چقدر دور چرا نمیرسیم ...

و هر بار که از کنار ماشین عمه راضی رد میشدیم حسابی برای هم دست تکون میدادین و ذوق میکردی

این پدرو دختر مثل همیشه

بابا علی و عمو ابراهیم که هیچ کبابی رو بدون تست کردن رد نکردن و البته تو هم پایه کباب خوردن بودی

این جوجه رنگی ها رو هم بابایی برات خرید تا حوصله خانم خوشگلمون سر نر ولی بد بختها رو کشتی بس که بهشون دست میزدی و تازه میگرفتی با دستت میاوردیش بالا و میگفتی ورزش کن تا مریض نشین

اونجا هم برای خودت یه ذوست گل داشتی که اسمش نازنین زهرا بود خیلی دختر خوبی بود و حسابی با هم سرگرم شدین

 

 

 

 

 

پسندها (15)

نظرات (6)

آویسا
15 تیر 94 10:29
بجنورد شهر زیبای منالهام جون افتخار میدادین در خدمتتون باشیم
میترا
15 تیر 94 14:11
سلام اخیششششششششششششششششششش چقد خوب که اپ کردین.نمیدونین چقد دلم تنگ شده بود از طرف من هزار تا این دخمل نازو ببوسین
عشق مشکی یواش
16 تیر 94 10:53
سلام خوبید امیدوارم که خوب باشید نمیدونستم دیگه زود به زود میاید وگرنه بهتون زودتر سر میزدم امیدوارم همیشه زندگیتون پر از شادی و زیبایی باشه دوست دار همیشگه شما زری
سیمین
16 تیر 94 21:07
همیشه به سفر و تفریح، خوش باشید الهام جون
محبوبه مامان الینا
18 تیر 94 12:59
سلام الهام جان آخ آخ بجنورد بودی و سعادت نشد ببینیمتون هر چند میدونم خیلی درگیر عروسی بودی اما ایکاش خبرم میکردی به به میبینم که کلی تغییرات دادی و خوشجل موشجل تر از قبل اومدی عروسی عروسک نازم که نگووووووووو پرنسس با اون لباس عروس خوشگلش و موهای آرایش کرده و و تاجش انشاله همیشه شاد و خندون باشیت دوستم
نونو
20 تیر 94 8:40
ای جااااااان دلم الهی عروسی دختر خوشکلت عززیزم