الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ماهک من ......

کودک شیرینم روزت مبارک

1394/7/17 13:12
1,683 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک شیرین زبونم روزت مبارک 

نمیدونم باید ز کجا شروع کنم قربونت برم  بس که دیر اومدم اینجا و برات ننوشتم  اما همچنان درگیر کار هستم و هنوزم وقت آنچنانی ندارم که بیام اینجا ولی همیشه دلم اینجاست و یه روزهایی بس که دلتنگ میشم میام  اینجا و با خوندن خاطرات گذشته کلی لذت میبرم نازدونه من . 

اما نتونستم از روز کودک بگذرم  قربونت برم  و دلم میخواد خیلی زود بیام  و دوباره همه چی رو برات ثبت کنم . 

خیلییییییییییییی شیرین تر و دوست داشتنی تر شدی ماهکم . 

پسندها (14)

نظرات (24)

مـامـان مـعصومـه
17 مهر 94 14:37
slm azizam , webetoon zibast .... khoda dokhmalitoon ro hefz kone , khosh,hal misham b maham sar bezanid shomaro link mikonam , mayel boodin maro link konid
عشق مشکی یواش
18 مهر 94 4:49
سلام خوبید چه عجب یک سر امدین امیدوارم زندگیتون پر باشه از جشن و شادی تا شاید به بخاطر جشن شما بیاین ما بتونیم این دختر نار و خوشکلمون رو ببینیم براتون از خدا بهترینها رو میخوام دوست دار همیشگی شما زری
محبوبه مامان الینا
18 مهر 94 8:24
روزت مبارک عسل خانوم
مامانیه ستایش
19 مهر 94 9:29
سلام الهام جون خوشحالم که آپ کردین اینستا ندارین ؟
مامان مهدیه
19 مهر 94 11:51
مبارکت باشه الیسا جون
عمه فروغ
26 مهر 94 10:49
روزت با تاخیر مبارک باشه الیسا جونم ان شاا.. که همیشه شاد و خوش باشید
نونو
13 آبان 94 8:32
الیسای نازم روزت مبارک
مامان شهنــــــــاز
15 آبان 94 12:57
سلام مادر و پدر الیسا جوووووووووون. با تبادل لینک موافق هستید؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید
مامانه شایلین
19 آبان 94 18:22
ای جانم چه دخمل بانمکی امیدورام همیشه موفق باشی و همیشه لبخند به لب داشته باشی الیسا خانوووووووووم
معصومه
23 آبان 94 7:42
روزت با تاخیر مبااااارک دخمل ناااز. امیدوارم همیشه خندون باشی
مامانی و بابایی
23 آذر 94 5:30
سلام الیسا جون من از ابتدای ساخت وبلاگم شما رو لینک کرده بودم لطفا به مامان و بابا بگین من رو لینک کنند و در قسمت لینک دوستان قرار دهند مواظب خودت باش، فعلا بای باز هم بهم سر بزن من همیشه میام
【p】【a】【r】【y】【a】
2 دی 94 16:41
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # ســ ــ ـــ ــلام دوســ ـــ ــــت خــ ـــ ــ ــوبــ ـــ ــم ایشالله همیشه مــ ـــ ـــ ــوفــ ـــ ـــ ــق بــ ـــ ـــ ـــاشــ ـــ ـی آپــ ـــ ــــ ـــــ ـــم عــ ـــ ــزیــ ـــ ــزم لطفا بـــ ـــهم سر بزن و نظـــــ ـــ ـــر بــ ـــ ــده لــ ـــطفا
همیلا
12 دی 94 19:18
سلام مامانی مهربوون الیسا خانوم.. خوشحال میشیم به وبلاگ آشپزی ما سرزنید
شیدا
19 دی 94 22:58
باورتون میشه از دلتنگی تمام پستاتونو دوباره و سه باره خوندم..نکنه شما هم درگیر اینستا و ....شدین که انقدر دیر میاین؟یا نکنه تسلیم الیساجون شدین و برای تنهایش فکری کردین؟هرچی هست امیدوارم خوب و خوش باشین فقط توروخدا زودتر بیاین که لک زده دلم...........
مامان ماهک
29 دی 94 14:54
سلام. من با دیدن وبلاگ الیسای با انرژی کللللی انرزی گرفتم و کلی دیدم نسبت به زندگیم عوض شد. از خدا میخوام همیشه خنده های بلند و از ته دلت به راه باشه الیسای ناز. دیدن وبلاگ تو منو خیلی تغییر داد. خدا برا پدر و مادرت نگهت داره عزیزم.
♥سیما♥
25 بهمن 94 11:17
♥♥♥♥مامانی مهربون الیسا جون لینک شدید♥♥♥♥♥
♥سیما♥
25 بهمن 94 11:18
تولدت مبارک باشه الیسا جون
نونو
1 اسفند 94 7:25
کجااااایی
خورشید مامانی لیلیا
12 فروردین 95 9:31
سلام الهام جووون.یه وبلاگ زدم واسه دخترم...خوشحال میشیم بهمون سربزنیـــــــــــد.
بهار مامان شایلین
31 اردیبهشت 95 10:29
مامانی خووشحال میشیم بهموون سربزنی عزیزم..ما شمارو لینک کردیم الهام گلیـــــ!
sheyda
1 تیر 95 17:44
ای بابا پوسیدیم از دلتنگی...با اجازه لینک شدین. پس کی میاین؟؟؟
محبوبه مامان الینا
27 تیر 95 7:48
الهام عزیز و دوست داشتنی کاش دوباره بنویسی و خدا کمک کنه تا بتونی بار این غم بزرگ رو تحمل کنی عزیز دلم
تبادل لینک
9 آبان 95 15:24
نینجا لینک شما کاربر گرامی را به تبادل لینک سه طرفه دعوت می نماید با تشکر
مامان مبین
28 آذر 95 23:20
تورو خدا یه خبر از خودتون بدید نگرانتونم