الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

ماهک من ......

نظرات (5)

بهنوش
20 شهریور 96 18:47
سلااااااام خيلي خوشحال شدم كه دوباره اومدين اليسا جون چه بزرگ شده ...
مامان زری
23 شهریور 96 12:00
عزیزم چقدر بزرگ و خانوم شدی. الهام جان خوبی . چه کار خوبی کردی برگشتی . خدا روح برادرتون رو شاد کنه و به شما و عای الخصوص مادر محترمتون صبر بده . ایشاا.. که سایه شما و همسرتون رو سر الیسا جان سالهای سال مستدام باشه
مامان هدی
5 مهر 96 10:31
سلاااااااااام. الهی دورش بگردم هزار ماشالله. هزار ماشاالله. الهام جون به خدا اشکم در اومد وقتی دیدم الیسا جون رو. به جان دخترم راست می کم جقدر خانم شده. من از کوچیکش می خوندم. خیلی خوشحال شدم که باز می تونم بخونم در مورد الیسا و از تجربه های خوبتون استفاده کنم
محبوبه مامان الینا
16 مهر 96 14:22
عزیز دلم
مامان آریسا
16 آبان 96 1:28
سلام الهام جان.چه خوب برگشتین.کاش دوباره بنویسین .حداقل یه خبر از خودتون بدین