الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ماهک من ......

...بوی ماه مهر

1391/6/31 23:25
803 بازدید
اشتراک گذاری

وای دوباره مهر اومد دوباره پاییز همون فصلی که من عاشقشم و مثل بچه ها میرم خرید و ذوق می کنم انگاری هیچ وقت واسم تکراری نمیشه و همیشه منتظرشم وقتی تو خیابونا بچه ها مشغول خرید کردنن  خیلی خوشحال میشم بیشتر مهرو دوس دارم عزیزم همه چیش قشنگه آخه هواش ...سرمای بامزش... برگ ریزوناش... باداشو... همه چیشو دوس دارم تو این حال و هوا قدم زدن با دخترم که دیگه نگو.......امیدوارم بوی مهر واسه تو هم بوی زندگی باشه بوی شروعی دوباره بوی عوض شدن به موقع ....سلام ماه مهر من....ماه زندگی ... ماه امید دوباره...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آنیا
1 مهر 91 9:33
واقعا قشنگ نوشتی منو بردی زمانی که می خواستم مدرسه برم مرسی در ضمن موزیک زیبایی گذاشتی حالشو بردم
نرگسی
5 مهر 91 1:57
مامانی من همیشه میام وبتون و کلـــــــــــــــــــــــی برای الیساجونی ضعف میکنم و میرم ..
مامان آرنیکا
7 مهر 91 0:52
کجایی په مامانی دختری مامانی دختری بازم سر می زنم بای
زینب(عمه آرتمیس)
7 مهر 91 10:25
سلام,دختر خیلی نازی دارین.با اجازه لینکتون می کنم.شما هم اگه دوست داشتین به ما سر بزنین
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 مهر 91 12:27
منم پاییزوخیلی دوست دارم عزیزم دلتنگیه شادیه انگار