الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

...بهونه های الیسایی

1391/7/19 16:47
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه ناز من این روزا فقط بهونه گیر شدی و غذا نمیخوری و بابایی کلی نازت داد تا ببینه چی دوس داری تا شاید غذا خوردی که گفتی دنت میخوام بابا هم رفت و کلی دنت واست گرفت اما نشستی و نگاشون کردی ... این روزا حوصله هیچ چیزی و ندارم نه کار نه بیرون نه جایی ... آخه وقتی تو شادی من شادم والا .... وقتی هم میخوابی من و بابایی کلی غصه میخوریم که دختر گلمون چش شده بابا خیلی ناراحته خودمون هم موندیم که چرا اینجوری شدی...وقتی هم بیداری بابایی نباشه بهونشو میگیری اونقد گریه میکنی که من مجبور میشم بهش زنگ بزنم و بابا هم سریع خودشو میرسونه تا آرومت کنه .امیدوارم زودی برگردی به روزای قبلت و شاد باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهناز
19 مهر 91 17:32
عزیزم چرا دختری ؟ چی شده خاله؟
یک دوست
19 مهر 91 18:13
سلام با تشکر از وبلاگ زیبا و پر مهر شما اگر دوست دارید تو زندگی خودتون و کودک ناز و زیباتون کار های خلاقانه و شگفت انگیز انجام بدین اگر دوست دارید یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین خاطرات رو توی زندگی خلق کنید حتما یه سر به سایت ما بزنید www.shahrekhatere.com چیزهایی برای شما داریم که تا حالا مشابه اونارو تو ایران ندیدید
مامان ساجده
19 مهر 91 22:29
سلام عزیزم انشاالله که زودتر دخمل نازت خوب بشه پسر منم چند روزی مثل دخمل شما شده بود منم خیلی ناراحت بودم ولی شکر خدا بهتر شده انشاالله الیسا جونم زود زود خوب بشه خوشحال میشم به وبلاگ پسر منم بیاید در ضمن اگر مایل باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم منتظر جوابتون هستم
گیلدا
25 مهر 91 10:08
سلام.انشااله که زودتر خوب بشه.ولی حتما دکتر ببرش و آزمایش بده.ببین چی شده.امیدوارم زودتر خوب خوب بشه
مامان ساجده
25 مهر 91 15:48
سلام عروسکم حالش خوب شد از بیحالی در اومد؟
مامان یاسمن الیسا
26 مهر 91 11:31
آخی الیسا جون چرا بهانه گیری میکنی. شاید رفتن به مهد خوشحالت نمیکنه.
درضمن عکس پست ثابتت هم خیلی خوشکل ها


-----------------------------------

لطف دارین عزیزم...
مامان ملیکا کوچولو
25 اسفند 91 1:26
الهی خاله دورت بگردم. نبینم گلمو اینطوری. انگار ملیکای خودمه. دلم میلرزه غمگین باشی عشقم. خانومم،شیرین عسلم ،سهمت از دنیا فقط شادی و خنده است. غمگینی سهم دشمناته.


ممنونم عزیزم . مامانی چرا به پستهای جدیدمون سر نمیزنی *