الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ماهک من ......

...عشقم تولدت مبارک

1391/7/29 20:19
2,436 بازدید
اشتراک گذاری

علی من: عشق من عزیز ترین من با همه وجودم دوست دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم و امیدوارم شمع ١٢٠ سالگیت رو فوت کنی و همیشه کنارم باشی  عزیز من با اینکه سالهای زیادی از با هم بودنمون میگذره هنوز حس تازگی دارم و مثل روز اول دوست دارم وهنوزم بیشتر دیگه انگار وجودت وجود خودمه ...ما با هم بزرگ شدیم و با هم درس خوندیم با هم کار میکنیم وامیدوارم همیشه کنار هم باشیم .

الیسای من: ٢٧ ماهگردت رو بهت تبریک میگم و امیدوارم همیشه شادو خرم باشی . این مایوی زنبوری و خودم  با هزار عشق واست دوختم مبارکت باشه نفس من.

بابایی بیا کادوتو بدم ...

کادوهاتو گرفتی داری کجا میری...

کادوهاتم ادامه مطلب...

این کادوهام از طرف مامان ملی (مامان مامانی) دستش درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهناز
29 مهر 91 22:56
به به چه لباسای نازی من سبز و آخریه رو خیلی دوست داشتم خدا هم آقایی رو هم فسقلی ناز و برات حفظ کنه
مامان آنیا
30 مهر 91 8:50
مبارکت باشه عزیز خاله چه کادوهای قشنگی
الهام جون تولد همسر محنرم مبارک باشه امیدوارم سالیان سال کنار هم به خوبی زندگی کند و سایتون بالا سر الیسا نازنازی باشه خوش به حال الیسا انقدر کادو گرفته الهام جون منم به فرزند خوندگیت قبول می کنی


________________________________________

ممنونم گلم...
مامان آنیا
30 مهر 91 8:51
یادم رفت بنویسم عزیزم لباست خیلی قشنگه دست مامان جون درد نکنه
مهناز
30 مهر 91 13:27
خانومی
فکر کنم وبلاگت ویروسی شده


-----------------------------------

سلام عزیزم . نه وبلاگ مشکلی نداره ، چی شده مگه؟
سحر
1 آبان 91 12:20
عزیزم وبلاگت ویروسی شده یه کد احتمالا تو وبلاگت گذاشتی اگه ویروس یاب رو سیستمی فعال باشه نمیشه وبلاگو باز کرد
آروین کوشولو
1 آبان 91 15:30
عمو جوووووووووووووووووووونم تولدت مبارک .
مامان انیسا
2 آبان 91 13:25
آخی زنبور کوچولو چه ناز شده!تولد بابایی هم مبارک باشه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 آبان 91 15:00
تولدآقای پدرمبارک ایشالا همیشه باشادی وعشق سالهای سال لذت زندگی روباالیسای عزیزببرید این ووروجک دوباره زنبورکوچولوشده که عزیزم خیلی بهش میاد
مامان مهرناز و آرسام
4 آبان 91 9:02
تولد بابایی و ماهگرد الیسا جون مباااااااااااررررررررررکککککککککک همه چیز عالیییییییی،قشنگ.....مامانی دستت درد نکنه اینهمه زحمت کشیدی
مامان ایلیا گلی
4 آبان 91 10:41
سلامممممممممم....چه دخمل نازی...خوشحال میشم ما رو هم بلینکید و سر بزنید
مامان تینا
4 آبان 91 11:35
Slm azizam at fereydunkenar,Che dokhmale nanazi darin
رضوان
12 آبان 91 21:46
عزیزم خیلی لباست نازه. مامانی لباس دختر خوشگلتونو خودتون درست کردید یا آماده خریدید؟
سپیده
14 آبان 91 9:42
خانمی یه دنیا ممنون. ثبت شد. اگه عکس اتلیه ای از ایسا جون دارید تو مسابقه ش 5 شرکتش بدید. http://koodakeman91.niniweblog.com
مامان نيكان و روهان
7 آذر 91 15:10
سلام چه دخملي چه نازنين زنبوركوچولويي ! تولد بابايي هم مبارك باشه اگه دوست داشتي به ما هم سربزنيد.