الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

نظرات (5)

مامان ترنم کوچولو
4 اسفند 90 15:13
سلام .دختر ملوسی دارید خدا حفظش کنه.تمام عکساشو دیدم و لذت بردم.خوشحال میشیم به ما سر بزنید
مامان یاسمن الیسا
5 اسفند 90 23:19
واقعا عکس های به این خوشکلی نیاز به هیچ شرحی نداشت.
نسترن
12 اسفند 90 17:03
سلااااام.وااای چه دخمل نازییییی جیگرررر من.خدا نگهش داره. آره من قدرت تخیل خوبی دارم ولی بچه هام که تخیلاتم نیستن.اونا واقعی هستن و یه روزی میان توی بغلم.اگه دوست داشتین به وبلاگ نینی اولم هم سری بزنین.آدرسشم اینه: mohabbat.niniweblog.com راستی مامان بابای الیسا جون با اجازتون من وبلاگ دخمل نازتون لینک میکنم.
رزیتا
17 اسفند 90 1:07
سلام چ دختر نازی ی ی ی ...خدا حفظش کنه.بووس... شغل شما و همسرتون چیه؟چقد خونتون نازه...ب وبلاگ من سر بزنین اهل کدوم شهر هستین؟
رزیتا
18 اسفند 90 0:14
حدس زدم یکیتون معماری خونده باشین چون دیزاین خونتون خیلی نایسه.من بجنوردی هستم.21 سالمه. بازم ب من سربزنین خوشحال میشم