الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

ماهک من ......

تیر ماه الیسایی...........

1393/5/4 11:56
1,589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه زندگیم ، به شیرین زبون خونمون الیسا جونم  قربوووووووووووونت برم که هر چی میگذره خوردنی تر میشی نازدونه خانم ، نازگلکم جونم برات بگه دیگه روزهای آخر ماه رمضان هستش و تو این ماه نتونستم خیلی بیرون ببرمت و مهمونی بریم آخه جون نداشتم  و بیشتر دلم میخواست خونه خودمون باشیم البته مهمونم داشتیم شب های اول که خاله یلدا و عمو حامد اومدن خونمون که وااااااااااای چقدر شیرین زبونی میکردی و کل مهمونی رو تو گرم کرده بودی و یه شبم مامان معصوم و باباسعیدو عمه ثمینا اومدن که حسابییییییی بهت خوش گذشت و یه شب دیگه هم مامان ملی و بابا قاسم و دایی عادل و دایی فاضل اومدن که بازم به تو یکی خیلی خوش گذشت و  دوبارم تنهایی رفتی خونه مامان معصوم تازه خودت تلفن میزدی و میگفتی سلام مامان معصوم اگه خونه هستی من بیام خونتون ،خودم تنایی(تنهایی ) حالا هستی من بیام با هم دکتر بازی کنیم ؟؟؟ مامان معصوم هم کلی قربون صدقت میرفت و منتظر تا بابایی تو رو ببره و بابایی میگفت هنوز از پله بالا نرفته بهشون میگفتی خانم دکتر اومد و شروع میکردی به معاینه کردن و ساعتها با دکتر بازی مشغولی و البته با مامان معصوم میری مغازه و خونه همسایه ها و با نوه هاشون حسابی بازی میکنی و میای تو حیاط برای خودت گل انتخاب میکنی و میری تو آشپزخونه حسابی آتیش میسوزونی که بابا سعید میگفت رفتی نمک آوردی و دست بابا سعیدو گذاشتی توش و بهش میگفتی یه کم صبور باش میخوام آزمایش انجام بدم و  بعد از بازی هم جو رو ریختی تو نمک و گفتی نه میخوام ببینم چه اتفاخی می افته .... خلاصه برای خودت پادشاهی میکنی عروسکم .هر چی که میگذره شیرین تر و خانم تر میشی قندک من تو این ماه تا میدیدی من روزه هستم تو هم میگفتی منم روزه دارما اونم روزه واقعی اصلا کله گنجشکی نیستااااااااااااااا و بعد منم میگفتم درسته دخترم و تو تا موقع اذان وقت داری غذا بخورییییییییییییییخنده

یکم از کارهای قندک خودم بگم :

یکی از کارهای این روزهای تو اینه که هر لحظه میای و یا به من یا به بابا میگی پاشو بیا قد اندازه کنیم ببینیم کی بزرگتر هست ، بعد دستتو میبری بالا و میگی ببین من تا کجات اومدم ،چقد بزززرگ شدم ، و تمام عشقت اینه که زود بزرگ بشی .

خیلی دوست داری تو کارای خونه کمک کنی ویه بار که داشتم سبزی پاک میکردم بهت یاد دادم و تو هم با چه ذوقی کنارم نشستی و سبزی پاک میکردی و همه همه چند تا رو برگ کردی و تا به هر کی رسیدی گفتی وای چقد خستم بس که سبزی پاک کردم و زحمت کشیدم من

جدیدا خیلی با عروسکهات بازی میکنی و دوسشون داری و یه روز میشی تیچیرشون و بهشون درس میدی و یه بارم مامانشون میشی و یه بارم دکتر میشی و اونا مریض و خلاصه کلی باهاشون بازی میکنی و منم از دیدنت کلی لذت میبرم عروسک ناز من ، وتازگیها به میمون کوچولوت خیلی وابسته شدی و همه جا با خودت میبری و باهاش حرف میزنی نازش میدی میخوابونیش و حسابی باهاش سرگرمی .

یادمه سال قبل از کالسکه استفاده میکردیم و اما امسال واقعا همدمم و همقدمم شدی دیگه دستاتو میدی بهم و با هم کلی میگردیم و میریم خرید وپیاده روی و کتابخونه و پارک و... یه حس خیلیییییییییییی خوبی داره که همراهو همقدممی ناز گلم .

نازگلم خیلی به ست کردن لباسهات اهمیت میدی و اینکه موهات چه مدلی باشه و چه گل سری رو به موهات بزنی و با وجود همه این دوست داشتنها حرفمم گوش میدی قربونت برم

عاشق اجرا کردن نمایشی و اینکه آواز بخونی و برقصی و چند وقت پیش یکی از شبکه های تلوزیون  گفته بود که بچه ها تست مجری گری بدن و بفرستن و تو هم گوشت تیز شد و یه روز یهو گفتی مامان دوربینتو بیار و ازم فیلم بگیر و منم اومدم و دیدم خیلی جدی داری تست مجری گری میدی و خیلی قشنگ اجرا میکنی که خودمم مونده بودم که این خودتی ... اما خیلی حیف شد که سنت کم بود و فیلمتو هر کی میدید  خیلی تعجب میکرد از این اجرای قشنگ و حرفهای نازو خوردنیت خیلی خوششون میومد عزیزم .

دخترکم تو غرور منی ،هر بار که با  مهدت تماس میگیرم تا از کارهات با خبر بشم کلیییییییییی از اخلاقو ادبت تعریف میکنن و همیشه میگن الیسا یکی از بهترین شاگردامونه خیلی مودب هست و خیلی باهوشه و تا چیزی رویاد نگیره نمیگه و اول گوش خوب گوش میده وقتی که کامل یاد گرفت با صدای بلند تکرار میکنه و... اما زمان بازی کردن الیسا میشه سر گروهشون و چند تا از بچه هارو دور خودش جمع میکنه و براشون پانتومیم اجرا میکنه و اونا هم میخندن و بازی میکنن و یا داره براشون از دکتر بازی و پزشکی میگه و خلاصه برای خودش دنیایی داره و منم اون لحظه تمام وجودم پرمیشه از ذوق و خوشحالی مادرانه و نتیجه دیروزی که برای امروز تو گذشت .

از خیلی وقت پیش خودت میری دستشویی و خودتم خودتو میشوریو لباستو تنت میکنی و چند باری دیدم خیلی طول میدی و در زدم و اومدم دیدیم بلههههههههههههههههههه الیسا خانم با کتاب رفته و مشغول کتاب خوندنه وای که چقدر حرص خوردم و تو هم گفتی چی میشه تو یکی از قفسه های دستشویی چند تا کتابم باشه ؟؟؟ خلاصه قول دادی دیگه اینکارو نکنی و منم بهت گفتم مادر جان هر چیزی اندازه داره کتاب خوندن زیادی هم خستت میکنه و تا چند روز گذشت بازم رفتی دستشویی و خبری ازت نبود و به بابایی گفتم برو ببین الیسا چرا در نمیاد و اونم اومدو دیدم داره پشت در میخنده و میگه زود بیا بیرون و گفتم چرا میخندی و بابا گفت چیزی بهش نگو بازم کتاب برد و داره میخونه و تا منو دید گفت خدارو شکر مامانم نبود تا منو ببینه بهش چیزی نگو باشههههههه ... قربونت برم من برای خودت میگم که یه وقت برات خسته کننده نشه خوشگل من.

دوهفته پیش عمه ثمینا اومد و تو هم کلی ذوق زده از اومدنش همش مشغول بازی کردن و شیرین زبونی بودی که داشتی انگلیسی صحبت میکردی و که یهو احساس کردم یه چیزیو درست نگفتی تازه کسی هم متوجه نشد و منم گفتم الیسا جان دوباره بگو چی گفتی ؟؟ تو هم خیلی جدی و با اعتماد بنفس بالا گفتی الآن میگم و گفتی نیمک  وایت

(نمک سفید )چون معنیشو نمیدونستی به انگلیسی چی میشه خودت با  لهجه جدیدو تعییر شکل  گفتنشو عوض کردیو خیلی بامزه گفتی نیمک که ما متوجه نشیم معنیشو نمیدونی که خدای من مردیم بس که از این زیرکی تو خندیدیم و محکم بغلت کردم و بوسیدمت ناقلای خودمی دیگه

 

دختر نازم خیلی به مامانی و بابایی وابسته شدی و یه عشق عمیقی بین سه تاییمونه که من خیلییییییییییییی دوسش دارم و بهم امید میده بهم شوق زندگی میده مادر جان دختر عزیزم 4 سال از بهترین روزهای جوونیمو پای تو ریختم با لحظه لحظه بزرگ شدنت با مریض شدنت که نگو دلم خون میشه حتی از شنیدنش چون من اصلا دلشو ندارم مادر .... با شیطونیهات با گریه کردنهای شبونت که منی که عاشق خواب بودم با تمام وجودم بیدار میشدم تا تو رو آروم کنم  با تاتی تاتی کردنهات که نگو چقدر ذوق میکردم و هورا میکشیدم که ای خدا عروسک من داره تاتی تاتی میکنه  ازحرف زدنت که چقدر آرزوی حرف زدنتو داشتم وقتی که شروع به حرف زدن کردی واااااااااای خدا جونم دنیا مال من شد ...... همه جا با خودم میبردمت از دانشگاه گرفته تا محل کار و همه این جاهارو سه تایی با هم بودیم من میرفتم تو کلاس و بابایی هم پستونکتو میذاشت دهنتو بغلت میکردو ماشینو آروم آروم میبرد تا تو بخوابی نازگلکم وقتی هم بیدار میشدی بهم زنگ میزد که الهام بیا الیسا شیر میخواد و منم از تو کلاس میومدمو تند تند بهت شیر میدادمو میبوسیدمتو میرفتم و یه روزهایی هم با  بابایی میرفتین فروشگاه و برات عروسک و اسباب بازی میگرفت و تو محل کار هم منو بابایی نوبتی میرفتیم یکی تو ماشین و یکی سر ساختمون و خلاصه تو هر شرایطی سه تایی با هم بودیم  و اینکه الآن شاهد این عشق از طرف تو هم هستم برام عجیب نیست مادر

 

 الیسا جونم دیگه حرفه ای رانندگی میکنی و تا بابایی میگه بریم ماشین بازی مثل برق و باد آماده میشی که بری  خوشگلم .

 اول کمربندمو ببندم ...

تذکرات بابایی به الیسا جون که خیلی تند نرو مواظب ماشینها باش.....

خدا به همراهت عزیزم

دیگه کم کم دارم موفق میشم تا تو رو هم با خودمون ببریم فروشگاه ....

عاشق خندیدنت هستم و اینکه خیلیییی خوب با بچه ها دوست میشی

از بچگی تو فروشگاه میذاشتیمت تو سبد و هنوزم جا میشی عروسکم.

عاشق اینم که خودت با اسباب بازیهات چیزهای جدیدی میسازی

با بابایی رفتین  بیرون البته با ماشینت رفتی و تا بابایی گفت شیرینی دوست داری بخریم ؟ تو هم کنار شیرینی فروشی ماشینتو پارک کردیو رفتی برای خودت شیرینی انتخاب کردی .

نوش جووووووووووونت

وقتی خونه هستیم بیشتر تو اتاق خودت مشغول بازی هستی و اینجا هم داری مغازه بازی میکنی و همه چیو ردیف کردیو منتظری تا من یا بابایی بیایم ازت خرید کنیم تازه وقتی میاییم میگی جنسشون خیلی خوبه کیفیت داره ها .....

عاشق ژست گرفتنتم نازگلم ...

یه روزم رفتی تو کمدت و بارونیتو پوشیدی با چکمه های پلاستیکیتو گفتی من باخه بونم (باغبون ) و حسابی بازی کردی

 

فدای اون دستهای نازت که داری تمرین باله میکنی و خیلییییییییییییییی دوست داری یاد بگیری و منم چند تا حرکت یادت دادم ولی خودت هم کلی بهش اضافه میکنی ...

قربون اون دستهای نازت که قلب درست کردی باهاشون

بازی مورد علاقه الیسا گلی ،سفالگری که خیلی خوشت میاد

تازه اینا شاگرداتن و موقع انجام دادن براشون توضیح هم میدی

بلههههههههههههه تا صدای آهنگی بیاد شما هم بطور خودکار فعال میشی

 قربون دستهای هنرمندت بشم که خودت بدون دخالت و کمک کسی اینقدر قشنگ مجسمه ساختی ،موهاشو ببین ...

 

بیشتر عروسکهاتو گذاشتی تو تختت و میری باهاشون بازی میکنی

 

تا صدادت در نمیاد سرت تو کتابه

من به فدای تو مادر

بازم تیچر شدیو داری به عروسکهات درس میدی ...

ببین کجا نشستی .... میگم اینجا چیکار میکنی میگی به عروسکهای تو تختم که درس ندادم دارم براشون کتاب میخونم ...

تا کسی زنگ میزنه باعات حرف بزنه میری تو اتاقت و میگی تنهام بذارین میخوام صحبت کنم  با من کار دارن ...

عاشق این حرکتتم که گوشیو این مدلی گرفتی و به کارتم میرسی

داشتی میرفتی مهد که ازت این عکهای خوشگلو گرفتم و تا میبینم کلی نازت میدم

این خرگوشی رو هم روزهای اول مهدت برات گرفته بودم که بیرنگ بود و همراش چند تا ماژیک داشت که باید خودت رنگش میکردی و منم هر بار میشورمش و تو هم باز رنگش میکنی

آماده شدی بری مهد عزیزم

 

تو رو خدا پاهاشو ببین ... رو پنجه وایستادی تا قدت بلند تر بشه الهییییییییییییی فدات شم که اینقدر دوست داری هم قد من بشی

هر بار که از حموم میای بیرون این حرکتو انجام میدی و میگی ببین موهام تا کجا اومد

الیسا جونم نمیشه گفت چقدر نقاشی رو دوست داری صبح وقتی آماده میشی تا بری مهد اول یه نقاشی میکشی و بعد میری وقتی هم برگشتی مستقیم میری اتاقت و شروع به نقاشی کشیدن میشی

یه روز صدام زدی تا بیام اتاقت وقتی اومدم دیدم با میله های شمارش اشکال هندسی درست کردی قربون اون ذهن و فکرت عزیز دلم

دوباره صدام زدی و ایندفعه یه نهنگ درست کردیو اومدل از آشپزخونه یه رشته ماکارونی رو برداشتیو ریز کردی و براش چشم درست کردی که منو بابایی کلی ذوق کردیمو بوسیدیمت

دختر گلم داری میری مهد کودک

هر روز موقع رفتن کلی منو میبوسی و هی میگی مامان جونم دلم برات تنگ میشه و میری و باز در میزنی و میگی اومدم یه کم ببوسمت و خلاصه آخرش باید با صدای بلند بگم الیسا دیر شد بسته دیگه برو مامان و یه روز هم طبق معمول کلی این بوسیدنت طول کشید و منم رفتم و فکر کردک رفتی تا اومدم درو ببندم یواش گفتی من اینجام میخوام ببوسمت    که من حسابی بوسیدمت نازگلم دختر مهربونم  

فدای بوس فرستادنت

مجسمه هایی رو که درست میکنی رو میذاریم خشک میشه بعد میای و رنگشون میکنی

قربون ناز نگاهت

هنر دختر گل من ،هشت پا ، صورت ...

داری میری مهد نازگلم

گفته بودم کتاب میبری تو دستشوییی ....

عاشقتم دخترم و عاشقانه دوست دارم .

 

پسندها (16)

نظرات (28)

كتايون كلوپ دوستان قديمي
4 مرداد 93 12:34
سلام خاله ماشينت مبارك كاش ميتونستم بيام ببوسمت يه كادويي خوب ناقابل برات ميخريدم اميدوارم كه صحيح سالم باشه مامان اليسا چه عجب از خودت عكس نذاشتي چطور شده اليسا را ببوس از طرف من
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم . نگران نباش دوست عزیزم انشاالله تو پست بعدی حسابی عکسهامو میذارم
sheyda
4 مرداد 93 12:49
ای جووووونم...عاشق عکس 19 و 20 و عکس آخریش شدم...این لباس رنگین کمونی و مشکی خیلی بهش میاد ماشا....خدا حفظش کنه...من عاشق خنده های معصومانه ی الیسام...
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم مرسیییییییییییییییییییییییییییقربونت برم با قلب مهربووووووووونت
مامان مهدیه
4 مرداد 93 13:05
چه دختر خانمی فکر کنم الیسا خیلی تو اتاقش و اسباب بازیهاش بازی میکنه دختر من زیاد اهل بازی با اسباب بازی نیست ولی من خیلی دوست دارم بچهها تو اتاقشون بازی میکنن. چه ژستهایی میگیره
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم . درسته بیشتر وقتشو تو اتاقش میگذرونه و با عروسکهاش بازی میکنه تشویقش کنین و خودتونم باهاش برین تو اتاقش تا کم کم عادت کنه
مستر سایت
4 مرداد 93 13:13
ما در حال فعالیت در زمینه وبسایت و زندگی الکترونیک هستیم و بخشی از کارمون کودکان هستند کودکانی که بزرگان آینده هستند و برای حضور در جامعه آینده ندانستن اینترنت مانند بیسوادیست به همین خاطر قصد اشنا کردن آنها با محیط اینترنت هستیم از داشتن یک وبسایت شخصی گرفته تا حتی فروشگاه برای ساخته های دستیشون دوره ما بچه ها فرفره درست میکردن و میفروختن ولی کودکان الان باید با اینترنت این کارو انجام بدن و فروش اینترنتی رو یاد بگیرن... نگران نباشین مستر سایت این مسیر را رفته و تمام احتیاجات را میداند ... فقط کافیست با ما تماس بگیرید و کودک خود را به داشتن یک وبسایت جهانی کنید. تلفن تماس 88801913 ارتباط با ما در وایبر: 09125145043
lمامان آنیسا
4 مرداد 93 13:16
خوشگل و خوشتیپ
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربووووووووووووووونم مرسییییییییییییییییییییییی
ترانه
4 مرداد 93 13:18
سلام خاله جون الهی قربونت برم من ک اینقدرماهی خاله جونم الهام جونم فقط اگ عکس هاتوضیح داشته باشه بهتره دوستون داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی از اینهمه مهربونیت عزیزم چشم هنوز کامل نیست دارم کاملش میکنم
ابجی سجا
4 مرداد 93 14:52
لالالالا بخواب دنيا خسيسه واسه كسي كمتر مينيويسه يكي لبهاش هميشه غرق خنده س يكي پلكاش تو خوابم خيس خيسه يكي داره هزارويك ستاره يكي جز ياد تو هيچي نداره....
نسیم مامان بهار
4 مرداد 93 14:56
سلام الهام جون!! خیلی قلم خوبی دارید، واقعا بهتون تبریک میگم... تو متنی که نوشتید خوندم که دخترتون کلمات انگلیسی و کتاب خوندن رو بلده میخواستم ببینم شما از چه روشی استفاده کردید؟مثلا از این پکای تبلیغاتی مثل صد آفرین و اینا استفاده کردید یا نه؟
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنونم گلمدرسته حروف انگلیسی رو بلده بخونه و فارسی هم یه چیزایی نه اینکه کامل بلد باشه و الیسا خودش دوست داره ولی من اصلا تو این سن دوست ندارم و از هر مدرسه ای هم پرسیدم نظرشون به این بود که بچه ها باید سر کلاس و با روش معلمشو پیش برن و اگه شما بهش آموزش بدین کلاس براش خسته کننده میشه دوست گلم .
مامان فهیمه
4 مرداد 93 16:38
الیسا جون وای من همیشه کلی کیف و ذوق میکنم وقتی مامانت پست جدید میزاره با عکسا و ژستات خیلی ذوق میکنم مامان الیسا جون اگه وقت کردی یه سری هم به ما بزن خوشحال میشیم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
عشق مشکی یواش
5 مرداد 93 6:04
سلام خوبید این الیسا جون خیلی با نمک شده پیشاپیش عیدتون مبارک امیدوارم هر جا هستین شاد و سلامت باشید
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
میترا
5 مرداد 93 16:26
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان من که از دیدن این دخمل نانازی سیر نمیشم هیچ وقت عاااااااااااااااااااااشق عکساشم خیلی نازه خصوصا اون ژستای باغبونیس خوردنی شدهخدا حفظت کنه عروسک ناز خوشتیپدست مامانی درد نکنه اینقد برات زحمت میکشهادم کیف میکنه میاد این وبلاگ خیلی خوب مینویسین و خیلیم عکسای نااااازی از این نازدونه خانوم میزارین
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
lili
6 مرداد 93 1:17
خیلی از ناز و اداهایه الیسا جونی خوشم میاد..اخه عاشقه دختربچه هام الیسام که معرکست..اصن کاراش دخترونه دخترونه..همیشه خوشبخت باشید..دعا میکنم خدا یه دختر ناز مثه الیسا به منم بده
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
مامان فرزانه
6 مرداد 93 18:53
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
مامان فرشته
7 مرداد 93 7:25
سلام الهام جون خیلی وقته پیشتون نیومده بودم ماشالله الیسا جون چقدر خانوم شده. تولدت هم مبارک عروسک خوشگل خوشتیپ. دست مامان الهام خوش سلیقه هم درد نکنه.
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
بهار
7 مرداد 93 10:10
الهام جون سلام عیدتون مبارک .عبادات قبول.چه عکسای قشنگی ماشالا چه دختری کیف کردم.من هر وقت بیام اینترنت اولین سرچ من الیسا هست .عاشقشم.بووووووووووووووووس
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
جیران بخشنده
7 مرداد 93 14:56
الیسای قشنگم الیسای عزیییزم با کمی تاخیر تولدت مباااااارک عشق من 120 ساله بشی
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
محبوبه مامان الینا
9 مرداد 93 9:06
یک کلام : عششششششششق عزیزم انشاله جمع سه نفره تون همیشه برقرار باشه و خوشبخت باشین و همینطور شااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
بانو
13 مرداد 93 9:44
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
♥بابایی و مامانی♥
15 مرداد 93 15:22
سلام به الیسای نازم ومامان الهام گلش خبری ازتون نیست دوستم ن هم که هر چی میام قسمت نظراتتون برام باز نمیشه تو پست تولد الیسا جونم هم چند باری نظر دادم ولی حتما ثبت نشده که تایید نکردی ولی در هر صورت امیدوارم این یکی دیگه ثبت بشه... باز هم تولد عسل خانم رو بهت تبریک میگم وامیدوارم همیشه کنار هم شادو سلامت باشید
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام عزیزم مرسیییییییییییییییییییی
آویسا
17 مرداد 93 12:40
من عاااااااااااااااااشق اون ژستاشم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
ღ ƒα♱εмεħ ღ
18 مرداد 93 16:52
سلام عزیزم با اجازه یکی از عکسای شیرین الیسا رو برداشتم واسه این سایت http://cafe70.ir/index.php?/topic/54-%E2%80%A2%DA%A9%D9%88%DA%86%D9%88%D9%84%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%A2/page-23#entry23860 راستی بگم من همیشه میام وبت و با شما و الیسا خوشکله اشنام نظر میدم اما جواب نمی دید از طرف من الیسا وروجک رو ببوس
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییییییممنوننننننننننننننننننننننم عزییییییییییییزم
بهار
18 مرداد 93 17:27
الهام جون کجایی ؟
مامان رادمان جون
19 مرداد 93 0:57
الیسای نازم تولدت مبارک انشالله تولد 100 سالگیت عزیزم ،دختر نازی دارید من خیلی وقته که وبش رو میبینم وخیلی دوسش دارم ،امیدوارم همیشه کنار هم شاد وخوشبخت باشید
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
مامان زری ترانه
20 مرداد 93 11:18
فدای این دختر زرنگ و باهوش .چقدر خوبه که خودش برا مهد رفتن اشتیاق داره
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
بانو
20 مرداد 93 12:02
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مادارنه
24 مرداد 93 0:45
سلام وب سایت مادرانه یک پرتال جامع در زمینه بارداری و بچه داری میباشد . لطفا از سایت ما دیدن فرمایید و در صورت تمایل لینک ما را در قسمت پیوند های خود قرار دهید . مادرانه http://madaraneh.com/ با تشکر
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
صدیق مامان اینده
24 مرداد 93 19:19
سلام الهام خانم چه دختر با مزه ای دارید
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییی
ندا
26 مرداد 93 12:52
سلام مامان الیسا من تقریبا از پارسال وب دختر شما رو دنبال میکنم..... ولی الانه دوست دارم علاوه بر خوندن نظر هم بدم....... ایشالله دخترتون در پناه خدا سالم و صالح و سلامت باشه..... راستی لطف میکنید هر وقت وب رو به روز کردیدد من رو هم خبر کنید......... خیلی ممنون...... بوووووووووووس واسه دختر نازتون.......
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییییییممنونم از اینهمه لطفتون دوست عزیزم