الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ماهک من ......

یه آخر هفته دریایی .......

1393/10/13 14:45
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

 

همین که صدایم می‌کنی
همه چیز این جهان یادم می‌رود
یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ی من قرار دارد
یادم می‌رود سر جایم بایستم
پابه‌پا می‌شوم
زمین می‌لرزد…

سلام  به عشقم ، به امید زندگیم ، الیسای  ملوسم

الیسای من دیگه رسما شدی همدم مامانی  و همصحبت و همراه

روزهایی که خونه هستیم  من مشغول کارهامم و تو هم میری اتاقت بازی میکنی و  برنامه میبینی و وقت  عصرونه که میشه  میای تو آشپزخونه کنارم میشینی و میگی مامان جون میدونی الیسا چی دوست داره دیگه ؟؟؟ بعد با صدای بلند و لبخندی رو لبت میگی الیسا قهوه میخوره (البته از وقتی یادم میاد قهوه دوست داشتی ) و میشینیم روبروی هم ، تو روزهای سرد زمستونی  روبروی تو نشستن و یه قهوه گرم تو دستم و مشغول حرف زدن ... و آروم تو دلم میگم خدای مهربونم شکرت که الیسایی به من دادی که همه چیزم شد و با وجودش  نگاهم به زندگی عوض شد و امیدوارتر و دلگرم تر از قبلم  ، هر چند هر چند وقتی خدای مهربونم امتحانم میکنه  اما بازم شکر که خیلی سخت نیست  الیسای مامان تو این ماه آلرژی تنفسی گرفی و خدا میدونه که بهم چی گذشت  نازدونه خانمم ، الیسایی که از شدت انرژی کسی خستگیشو نمیدید و ماشاالله همش در هال پریدن و بازی کردن بود  دیگه آروم و بی صدا یه گوشه مینشست و کاری به کار کسی نداشت و بی حال و کسل بود  و 10 روزی مهد نرف و مامان هم همه چی رو تعطیل کرد تا کنار نازدونش بمونه  ، نفسشو بهش بده  هر کاری منه تا دختر مثل گلش خوب بشه ...... با این حالت باید میبردمت پیلده روی  ، ورزش می کردیم  و بابایی هر چیزی که باعث میشد تحرکت زیاد بشه  رو میداد بهت  تا اینکه  دوباره الیسای  ما برگشت به روزهای قبلش و قلب مارو شاد کرد ............ خدایا روزهای خیلییییییییییییییی سختی بود اما بازم شکر میکنمت و ممنونم ازت خدای خوبم که سخت تر از این نشد و چقدر مهربووووووووووووووونی خدای خوبم عاشششششششقتم  خدا جونم   همه چیزمی دوست دارم ....

از اونجایی که دخترک نازگل ما عاشق دریا هست و بعد از یه مدت بی حالی بابایی دوست داشت دخترشو بیرون ببره  بابایی بدون اینکه مامان الهام بدونه با عمو حامد   و خاله یلدا برنامه دریا گذاشتن و بعد گفت و تو هم کلی خوشحال شده بودی ماهک من و از دیدن دریا ذوق کردی و میگفتی زودی لباسمو  در بیار تا برم آب بازی دیگه  قربونت برم عشق منی نفس منیییییییییییییییییی

میرفتی سمت دریا تا موجها برمیگشتن فرار میکردی سمت ساحل

یه وقتهایی هم فقط نگاش میکردی

فدای اون زبونت بشم

عروسک  ناز منی

هر کاری بابایی کنه تو هم کنارشی  عزیزم

همه رو جمع کردی تا ماهیگیری کنی

مامانی دارم برات کیک  دریایی میسازم

تو هم تو اون ظرف ها ژله صدف درست کردی

برات دفتر نقاشی و کتاب برچسب آورده بودم که تو چادر کلی بازی کردی و برامون آواز خوندی دخترک ناز من  الهیییییییییییییییی همیشه سالم و سلامت باشی .

بعد از 10 روز دختری به مهد میرود

نازدونه ای فقط یه دونه ای الیسا جونم

عاشق این شیطونیهاتم

 برو خدا  به همراهت  سپردمت به خدای مهربونم.

پسندها (6)

نظرات (8)

♥بابایی و مامانی♥
14 دی 93 0:25
عزیز دلم,امیدوارم همیشه تنت سالم ولبت خندون باشه الیسای دوست داشتنی خاله
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییییییییییی
عشق مشکی یواش
14 دی 93 13:30
سلام خوبید عکساتون مثل همیشه خیلی خوشگل بود الیسا جون خوشگل و با نمک رو از طرف من ببوس با آرزوی زندگی به شیرینی الیسا برای شما
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم مرسیییییییییییییییییییممنونم
عمه فروغ
14 دی 93 19:12
مثل همیشه عالی بودید.خدا نکنه مریض بشی ان شاا.. همیشه شاد باشی و تنت سالم باشه .خوشحالم که بهتون خوش گذشته همیشه به گردش و شادی
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسییییییییییییییییییییییییی
mona
14 دی 93 22:25
سلام مامان الیسا جون،دختر ناز و عزیزی دارین خدا حفظش کنه و همیشه سالم باشه انشالا،عزیزم من یه کمک ازتون میخواستم من همیشه وبلاگ نازدونتونو میبینم و همیشه دوست دارم بچه ای مثل الیسا جون تربیت کنم،پسر من الان یک سال و نیمه است از چه کتابایی برای آموزشش استفاده کنم شما از چه کتاباییی برای یک و نیم سالگیه الیسا استفاده میکردین بهم بگید ممنون میشم منتظرتون هستم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییمن هر کتابی میخواستم بگیرم اول یه کم میخوندمش تا ببینم به روحیه الیسا سازگار هست و اگه به مشکلی برمیخوردم برای حل اون دنبال کتابی میگشتم که کمکم کنه من از کتابهای می می نی خیلی راضی بودم عزیزم .
الهام
15 دی 93 10:07
سلام الهام جون.خوشحالم که الیسا جون دوباره مثل قبل شاد و پر انرژیه.انشالا همیشه تنش سالم باشه.سلام عزیزم ممنونم مرسییییییییییییییییییییییییی
سارا
15 دی 93 12:04
به و به و به هوس دريا كرديم ماماني اليسا جون هي دل مارو اب كن هميشه شاد و بگردش دوستم
مامانی و بابایی الیسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییییییییی
الی مامان آراد
17 دی 93 10:31
سلام دوست جونی میشه لطفا توی جشنواره نی نی وبلاگ به ما رای بدید.کد 129 را به 1000891010 ارسال کنید مرسی چون ما دیر شرگت کردیم هنوز رای جمع نگردیم