الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

برای تو ، الیسای من

1391/2/29 15:08
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک من دختر نازم...منو ببخش مامانی که خیلی وقته نتونستم برات بنویسم آخه یه مدتی درگیر یه پروزه ساختمانی که منو بابایی شروع کرده بودیم  بودم اما دیگه چیزی نمونده که تموم شه فدات شم .دخترمن هستی من تو تمام آرزوهای منی  نمیدونی چقدر دوست دارم  نمی دونی چقدر آرزوی داشتن یکی مثل تو رو داشتم  واقعا خدایا شکرت آخه دختر یعنی همه زندگی  یعنی پایان تنهایی همدمی که از وجودته ... ملوسکم لحظه  لحظه بزرگ شدنت واسم خاطرست  اولین خندیدنت اولین نشستنت اولین و....وای که همه بهانه زندگی و تلاش  کردنه

امید زندگی من نمی دونی چقدرخوشحالم که حالا بیشترپیشتم وای کهروزای سختی رو پشت سر گزاشتیم هر سه تاییمون عزیزم  حتی اون موقعی که تو دلم بودی  آخه مامانی تو اداره خیلی سرش شلوغ بود و همش تو حرکت بود تو هم که فدات شم حسابی وول می خوردی فندق من .یادمه تو ماهه هفتم بود که برای بازدید یک ساختمون که نیمه کاره بود میرفتم پله هم  که نداشت تازه سیمانی بود  باید تا طبقه پنجم میرفتم خودمم نفهمیدم چه جوری رفتم وای چه روزایی بود واقعا که خدا کمکم میکرد خیلی سخت بود اما دلم میخواست کارام تموم کنم که وقتی تو اومدی حسابی پیشت باشم که تو هم دو هفته ای زودتر بدنیا اومدی  حتی اتاقتم کامل چیده نبود اما دو ماه کامل پیشت بودم وای چه ناز بودی کوچولو...شبا نمی خوابیدی تا صبح منو بابایی کنارت بودیم مخصوصا بابا کلی بغلت می کردو نازت می داد ویه وقتایی با گریه تو منم گریم میگرفت آخه دلم نمی خواست اینجوری بینمت.

دختر عزیزم نفس مامان اینو نوشتم بدونی با همه دغدغه هام تو مهمترین چیز زندگیم بودی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)