الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

فسقلی بلا شده کلی هم نا قلا شده ...

1392/1/5 17:25
898 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شیطون بلای امروز لج کردی که من باید برم تو روشوئی هر چی هم گفتم نمی شه نشد که نشد منم دیدم نمی شه کلی توپ برات آوردم و گذاشتم روت صداتم در نیومد آروم درازم کشیده بودی وهر چی هم می گفتم گوش می دادی خلاصه بعد کلی بازی وشیطونی کردن خسته شدی و منم توپا رو که جمع می کردم تو دوباره رفتی توش وقتی توپا تموم شد اومدم ببرمت دیدم خوابیدی وای مامانی مثل فرشته ها شدی کلی نازت کردم ملوسک من ببین چه ناز خوابیدی ...

 

 

فدات بشم قند وعسل من چه ناز خوابیدی فرشته کوچولو .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 مرداد 91 14:24
چه عکسای خوشگلی شیطون بلا ی جیگر
مامان ریحانه جون
22 مرداد 91 15:45
سلام ... آخرش تو مسابقه بهترین عکاس برنده میشین مامان الیسا جون... خیلی خوشگل بودن...
مامان آنیا
28 مرداد 91 0:06
قربونت برم که انقدر ناز عکس می اندازی و به مامان خانم گلت هم تبریک می گم با این همه خلاقیت
yasaman jon
15 شهریور 91 18:43
azizam
maman bahar
31 فروردین 92 0:41
این عکساتم که خیلی خیلی ناناز شدن کلوچه جونی