الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

ماهک من ......

درد و دل الیسا با بابایی...

1391/5/24 16:42
652 بازدید
اشتراک گذاری
 
دخــــتر که باشی میدونی اولین عشق زندگیت, پــــــــــدرتِ
 

دخــــتر که باشی میدونی محکم ترین پناهگاه دنیا, آغوش گرمِ پـــدرتِ
 
دخــــتر که باشی میدونی مردانه ترین دستی که میتونی تو دستات بگیری و
 
 بعدش دیگه از هیچی نترسی
 
 
, دستای مهربون و گرم پــــدرتِ
 
 
دخــــتر که باشی میدونی همه دنیا پــــــــــدرتِ
 
 
دخــــتر که باشی میدونی هر جای دنیا که باشی، چه کنارت باشه یا نباشه,
 
 
 قویترین فرشته ی نگهبان زندگیت
 
 
پــــــــــدرتِ
 
 
 
بابا جونم خیلی دوست دارم می دونی چند تا ؟ ٢ تا ...
بابا جونم وقتی خونه نیستی خیلی دلم تنگ میشه و بهونتو میگیرم می رم عکست و میگیرمو گریه می کنم وقتی هم که زنگ می زنی صداتو می شنوم اشکم در مییادو هور هور گریه می کنم ...
وقتی تو تختمم می رم کنار  پنجره تو اتاقم و کلی صدات می زنم ....
تازه بابایی صدای درزدنتو می شناسم تا در می زنی با صدای بلند داد میزنم  بابا بابا بابا ...
تازه وقتی لوسم میکنی کلی کیف میکنم...تازه وقتی میگی دختر بابا چی دوس داره ...منم میگم بدبا  (بستنی)   تو هم بهم میدی ....
بابایی من میدونم که خیلی کار داری و من می دونم ... اما چون کوچولو هستم زود یادم میره ... 
تازه یه کمی شیطونم چی کار کنم دخملی توام دیگه...
بابایی عاشقتم. 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحانه جون
23 مرداد 91 2:15
چه میشه کرد دیگه دختر اگه بچه اول باشه هم بابایی میشه و هم شبیه بابا..!!!! الیسا جون رو ببوسین...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
23 مرداد 91 10:16
الیسا جونم خیلی نازی
سارا آبجی زهرا/ندا
24 مرداد 91 12:28
سلامچه دخملی نازی داریداز طرف من ببوسیدش به ما هم سریزنید
مامان آنیا
28 مرداد 91 0:10
عزیزم چه باباشو محکم بغل کرده مامان الیسا جون خیلی با احساس نوشتی امیدوارم که همیشه سایه شما و همسر محترمتون روی سر الیسا جون باشه و همیشه شاد باشین