الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

ماهک من ......

خونه بدون تو...

1391/6/19 16:55
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز تر از جونم دختر مهربونم الان که دارم واست مینویسم تو نیستی امروز صبح با بابایی رفتی مهد عزیزم تازه داشتی میرفتی واسم بوسم میفرستادی ومنم دلم تالاپ  تولوپ میزد وقتی رفتی و اومدم تو خونه انگاری یه چیزی گم کردم هی این طرف و اون طرف می رفتم وچشمم به اسباب بازیهات میفتاد و کلی نازشون می دادم ویهویی گریم میگرفت آخه خونه خیلی بیصدا شد و اصلا نمیشه .....گفتم خودمو سرگرم کنم کلی کار کردم غذا درست کردم خونه رو تمیز کردم و... اما انگاری این ساعت نمیگذره تا تو بیای همینطور با مهدت در تماس بودم که حالتو بپرسم  خلاصه مامانی خونه بدون تو زندونه وصدای تو صدای زندگی صدای فرداها ...عزیز دلم به بابایی زنگ زدم که بگم بیاد دنبالت که صدای گریه تورو شنیدم دلم ریخت کفتم الیسا گریه میکنه؟ بابایی گفت از مهد تماس گرفتن و گفتن الیسا گریه میکنه ومنم اومدم دنبالش ...الهی فدات شم مامان جان من فرشته کوچولوی من ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane arshin)farnaz)
12 شهریور 91 14:26
salam. dokhtare banamaki dari ba ejaze linket mikonam.