الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

ماهک من ......

دکتر الیسا حسینی....

1392/1/5 17:10
1,616 بازدید
اشتراک گذاری

آخی نازی مثل اینکه این نی نی کوچولو حالش بد بودو بستری شد.....

خانم دکتر متوجه شد مامان یکی از مریضاشم حالش بد... ای وای ....

ودوباره یه سری به نی نی بستری می زنه و داروهاشو میده....

و شروع به معرفی دارو ها میکنه ...

ببینین این خانم دکتر ما چه مهربونه ...

وخانم دکتر ما واسه تخصصش داره میره سفر...

 

این فرشته کوچولوی من اونقدر مهربونه هر جا هر کسی بخواد دارویی بخوره خودش بهشون میده و مواظبشونه...

وتو این عکسم فرشته کوچولوی من با دستای کوچیکش با قلب مهربونش از ته ته دلش دعا میکنه که هیچ بچه ای مریض نباشه ویا اگه هم شد زود زود خوب شه .

باشه که خدا به واسطه این دستای کوچیک صدامونو جواب بده

الهی آمین.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

حسنا مامان ایلیا
18 شهریور 91 9:05
سلام عزیز ماشالله به دختر نازت انشالله همیشه سالم باشه
ame samina
18 شهریور 91 11:10
vaaaaaaay in 2khmaliye maro bebin che naz shode.man k delam vasat ye rize shodeo mikham bebosamet az haminja.b mamani bego az tarafe man mohkam LOPATO bebose
طاهره مامان امیرعلی
18 شهریور 91 23:38
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
بابای ارشیا
14 دی 91 16:42
خانوم دکتر من قلبم درد میکنه میشه دارویی بدی؟ آخه تا اون چشای ناز تو رو می بینم قلبم میخواد بپره بیاد بوست کنه الهی پاینده باشی خانم دکتر الیسا حسینی