الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

ماهک من ......

الیسا بعد از کوتاه کردن موهاش...

1392/1/5 17:13
1,410 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکس الیسا بعد از کوتاهی موهاش البته با ٢ ماه تاخیر عزیزم

فردا قرار بود موهات کوتاه بشه آخیییییی اصلا دلم نمی خواست اما واسه یه بار بود مامانی.

 

 

از یه ماه قبل آمادت کردم تا نترسی یه وقت که تو کاملا آماده شدی قبلش به بابا گفتم برو چند تایی شکلات بخره تا اگه گریه کردی بهت بدیم که شما از همون اولش ساز مخالف میزدی اما با دیدن شکلاتا آروم نشستی و مشغول خردن شکلاتا شدی انگاری دنبالت کرده بودن عزیزم. این اولین باری بود که موهات کوتاه شد ودیگه کوتاه نمی شه.

 

فدای خندیدنت بشم خیلی دوست دارم ...

 

 

قربون ژست گرفتنت بشم من

 

ترو خدا نگاش کن اینا رو از کی یاد می گیری نفس من

 

چشات و بگردم که حواست به همه جا هست.

 

دیگه از عکس گرفتن خسته شدی و ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فریبا مامان حسام
19 مرداد 91 18:12
چه فسقلی ناز و بلایی دارید. خدا حفظش کنه. پیش ما بیاید .خوشحال میشیم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 مرداد 91 13:17
سلام عزیزم ممنون که به ماسرزدین وممنون ازتبریکتون ماشاله چقدرنازه این ووروجک خانوم .همیشه شادوسلامت باشی الیسا جونی درکنارمامان وبابا
مامان آنیا
21 مرداد 91 9:38
این جیگر طلا اونقدر خوشگل که هم موی کوتاه بهش میاد هم موی بلند بازم این لباس خوشگلشو پوشید دل مارو برد