الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ماهک من ......

تبریک بابایی به دختر نازش....

1391/6/30 0:31
807 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم  بابایی همیشه دلش یه دختری میخواست و همش آرزوش همین بود که وقتی تو دل مامانی بودی درست ٢ سالو ٦ ماه پیش مامانی واسه تعیین جنسیت رفته بود و منم منتظر تا مامانی برگرده آخه اونم آرزوی یه همدمی مثل تو رو داشت و میگفت دختر که باشه همه چی من میشه وخلاصه  مامانی اومد خونه و اول گفت نه دختر نیست من دلم ریخت اما گفتم هر چی هست سالم باشه که یهو دیدم جیغ میزنه ما دختر دار شدیم و هی میپره و داد میزنه ...نمی دونی انگار دیگه هیچ آرزویی نداشتم  و بعد با هم رفتیم بیرون منم واسه این خبر خوشش یه کادو (انگشتر)گرفتم تا همه بدونن چقد تو واسم عزیزی بابایی .حالا که شیرین زبون شدی و تا منو میبینی میپری تو بغلم و کلی نازت میدم دختر بابا ناز داره .... عمرم دخترم همدمم نفسم روزت مبارک.

 

ملوسک من این گردنبمد و کفش رو من و مامانی واست گرفتیم کلی گشتیم وهمه جا میگفتیم واسه روز دختر ه ها یه چیز خوب بدین امیدوارم خوشت بیاد .مبارکت باشه.

این کادو هم از طرف مادر (مامان مامانی) واسه عزیزترین نوه دنیاست .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
30 شهریور 91 0:36
سلام چه دخمل نازی خدا براتون حفظش کنه به وبلاگ پسر منم بیاید خوشحال میشم متین تو جشنواره سهاشرکت کرده که تا جمعه مهلت داره اگر به وبلاگش بیاید و بهش رای بدید ممنون میشم
مامان آروین (پسر عمو نا)
30 شهریور 91 20:53
الیسا جونم .دختر شیرین زبونم روزت مبارک عزیزم . ایشالله همیشه لبات خندون ودلت شاد شادشاد باشه .
مامان آنیا
1 مهر 91 9:29
دست پدر جان درد نکنه اما از این بابا ها که انقدر دختری هستند عشق خاله روزت مبارک امیدوارم که همیشه روز تو باشه و همیشه سالم و خندون در کنار مامان و بابا باشی خیلی دوستت دارم عزیزکم