الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

قلقلی و کتاباش...

1391/6/30 15:08
913 بازدید
اشتراک گذاری

قلقلی مامان تو عاشق کتاباتی وخیلی کتاب دوس داری وهر وقت که بهونه میگیری تا میگم بریم کتاب بخونیم کلی ذوق میکنی و از همه اسباب بازیهات کتاباتو بیشتر دوس داری تازه قبل از خوابم باید واست کتاب بخونم و تو هم خیلی قشنگ گوش میدی فدات شم که من خیلی  خوشم میاد .حالا این تو این کتابات....

 

ترو خدا نگاش کن چه مدلی کتاب میخونه انگاری داره تست میزنه...

گاهی هم این مدلی ....

آخی نازی خسته شدی؟

حالا کتاب می می نی رو گرفتی وهر حیوونی که میبینی رو از تو سبد اسباب بازیهات پیدا میکنی ومیگی اینا منم دارم...فدای باهوشم بشم....

حالا میری یه کتاب دیگه رو بگیری....

عزیزم اینم از کتاب خوندنات قلقلی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ame samina
30 شهریور 91 15:59
ame fadaye on ketab khondanet beshe.y chand rozi nabodam nashod behet sar bezanam delam vasat kheyli tang shode.ba takhir rozet mobarak 2khmaliye ma. .
مامان آنیا
1 مهر 91 9:27
من جیگر این قلقلی بخورم با اون همه کتابش الیسا هم مثل آنیا کتاب می خونه همه کتاباش دورش هست از بس که خوردنی این عروسک من