الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

ماهک من ......

کارای ملوسکم تو عروسی ..

1391/7/8 15:46
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین روز شهریور به جشن نامزدی پسر خاله مامانی دعوت شدیم و تو بیقرار واسه عروسی هی میرفتی سر کمدت و میگفتی مامان این آله و واسه خودت لباس انتخاب میکردی و قر میدادی تا اینکه جمعه شدو رفتیم خونه خاله (خاله مامان الهام)که واسه جشن آماده شیم و بریم که چشمت به فل فلا افتاد و هی میگفتی بلبل بده به به .. مامان ملی هم اول تست میکرد تا تند نباشه بعدش بهت میداد وقتی رفتیم تو ماشین که راه بیفتیم تو زدی زیر گریه و میگفتی مامانی بلبل آتیش داد و هی گریه میکردی من مونده بودم چی بگم همه ماشینا منتظر موندن تا تو خوب بشی که دایی عادل و دیدی دوباره زدی زیر گریه اونم بهت آب دادو کلی نازت دادو کمی آروم شدی مامانی فدات بشه که اینقد فلفل دوس داری....وقتی رفتیم از جشن کلی خوشت اومد هی میگفتی علوس اونا ... ودستمو گرفتی که با هم برقصیم وسط کلی جمع بودن و منو تو هم یه گوشه اصلا باورم نمیشد هر کاری من میکردم تو انجام میدادی اونقد با مزه قر میدادی که نگو یهو متوجه شدم همه دارن من و تو رو نگاه میکنن و هیچ کسی جز ما دو تا نیست وقتی تموم شد همه بوسیدنت و کلی نازت دادن ...شیطون بلای منی دیگه ماه شده بودی نفسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهناز
8 مهر 91 18:52
خدا حفظش کنه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 مهر 91 12:26
مثل فرشته هاشدی عزیزم
مامان آنیا
18 مهر 91 13:28
وای چه عروس خوشگلی حیف که پسر ندارم