الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ماهک من ......

...فینگیلی به پارک میره

1391/7/8 17:10
970 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه صبح که از خواب بیدار شدی و یهو گفتی من پاک ..فکر کردم خواب دیدی داشتیم میرفتیم خونه مامان ملی (مامانی الهام) که بازم رفتی سر کمدت وهی این آله این نه خلاصه تو راه پارک و که دیدی داد زدی مامان بابا پاک اینا ... تازه فهمیدم که دلت پارک میخواد بهت قول دادم بعد از ظهر ببرمت .که من و تو مامان ملی با هم رفتیم چه ذوقی کرده بودی اونقد تند تند حرف میزدی  ...مامان این نه تاپ نه اطار نه اباپما نه دمبول(زنبور) که من و مامانی از کارات میخندیدیم .اول سوار قطار شدی کلی ذوق میکردی وما هم واست دست تکون میدادیم و بعد هواپیما که اولش میخندیدی اما آخراش دستگاه کناری یه صدایی داد تو ترسیدی و شروع به گریه کردن و ولم نکردی از گریه تو بچه کناریتم ترسیدو گریه میکرد.  بازم سوار چیزای دیگه شدی اما دیگه گریه نکردی. وای تا چشمت به قایق کوچولو افتا هی میگفتی من بلم اما من میترسیدم بیفتی تو آب آخه تو عاشق آبی ...روز خیلی خوبی بود آخه تو خیلی خوشحال بودی دختر قشنگم خدارو شکر .

ادامه داره ها...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

گروه اینترنتی افزایش آمار بازدید
8 مهر 91 17:12
سلام خدمت شما مامانی خوب...... میدونی من کیم؟؟؟؟؟؟ خب مثل اینکه باید خودمو معرفی کنم من از طرف یکی از بزرگترین گروه افزایش آمار بازدید هستم ما یه کدی ساختیم که آمار یکی از وبلاگایی که برا تست ساختیم تو میهن بلاگ افزایش پیدا کرد...... تو همه ی سیستم های وبلاگ نویسی جواب مبده ولی متاسفانه برای سیستم بلاگفا و رز بلاگ عمل نمیکنه دلیلشم اینه که این کد بر پایه ی html cs3 و autocad و سیستم های نوت ساخته شده..... و اون دوتا نمیتونن پشتیبانیش کنن... حتی رو نی نی وبلاگم عمل کرده......... گفتیم خودمونو نشون بدیم و با این کدمون دنیای وبلاگو متحول کنیم..... فقط این کدو توی بخش تنظیمات وبلاگ توی اسکریپت های اختصاصی قرار بدین اونم تو اولین جای ممکنش..... فقط وقتی وبلاگ شما باز میشه یه صفحه خیلی کوچیک هم باهاش باز میشه که با یه کلیک کوجولو بسته میشه خیلی کوچیکه صفحش...... اون صفحه هم چون بر اساس html است باز میشه و ما هر دفعه برای یه وبلاگ بر اساس شانسی یه صفحه رو انتخاب میکنیم که کدمون عمل کنه..... وبلاگی که برای شما انتخاب شه رو از توی گوگل در آوردیم و اسمش www.physics4all.mihanblog.com است....... میتونین ببینین که چه سودی داره هیچ وقت پشیمون نمیشین..... این کدشه: window.open('http://www.physics4all.mihanblog.com','','resizable=1,scrollbars=1,width=100,height=100,top=100,left=100,status=1,menubar=1,toolbar=1,location=1,directories=1'); تازه این کد اختصاصی برای شما درس شده و اگه شما اینو به کسای دیگه هم معرفی کنین آمارتون دوبرابر میشه ممنون
مهناز
8 مهر 91 18:49
فدات شم همیشه شاد باشی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 مهر 91 2:02
عزیزم همیشه شادباشی وبخندی
مامان ریحانه جون
11 مهر 91 9:40
همیشه لبخند رو لب هات باشه الیسا جون....
بابابزرگ گلشيد
11 مهر 91 16:04
سلام ممنون كه سر زديد به وبلاگ كلشيد جون اولا ماشاالله به اليسا جون كه اينهمه خوشكل ونازه خدا نگهدارش باشه وهميشه شاد. دوم سن منو سوال كرديد كه من متولد 1335 هستم ممنون از شما اينواينتقديم به اليسا جون
مهناز
11 مهر 91 17:51
mer30 az hozoret
majid
13 مهر 91 13:38
سلام مجيدم (پسر عمت) قبلا هم نظر دادم وبلاگ قشنگي داري يادت نره لينكم كني فعلا
مامان پارساکوچولو
13 مهر 91 15:02
____________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯. ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯. ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯. _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯. &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯. __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯. ____________&&& _____________&&& ______________&&&& _¯_¯_¯_¯.