الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

الیسا در تولد یک سالگی آروین(پسر عمو)

1391/8/7 21:32
1,830 بازدید
اشتراک گذاری

آروین جان تولدت مبارک انشااله ١٢٠ ساله بشی و جشن بگیری عزیزم.

اینم قند و نبات خونه ما تو تولد یک سالگیش...

دختر قشنگم این لباستو خودم واست درست کردم خیلی بهت اومده مبارکت باشه گلم.

جوجه ناز نازی من تو تولد  ، تو چاقو رو چرخوندی و اونقده هم  قشنگ با چاقو رقصیدی ، دلم میخواست قورتت بدم...

بعدشم شروع کری به کمک کردن .آخه یکی نیست بگه مگه پرنسسم کار میکنه ؟

تازه کلی با عروسک بازی کردی و خسته شدی

فرشته کوچولوی من خیلی تو تولد خانم بودی و اصلا اذیت نکردی و کلی هم رقصیدی و شکلات خوردی و بیصبرانه منتظر کیک بودی ...مرسی از اینکه اینهمه مهربون بودی نفسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ساجده
8 آبان 91 12:44
آفرین به این دخمل کاری و مهربون
محبوبه مامان الینا
8 آبان 91 13:26
خوشگل خانوم اوووون رقص چاقوت منو کشته عزیزم
مامان مهرناز و آرسام
8 آبان 91 14:37
واااااااااااای عجب پرنسس زیبااااااااااااااااااااایی شاهزاده خانم افتخار بدین با ماهم یه عکس بگیرین! تولد آروین جونی هم مبااااررررررررررککک
مامان مريم
8 آبان 91 16:00
هزار ماشاءالله به جون دخترت براش اسفند دود كنه همه عكساش قشنگ ولي عكس پست ثابت مثل يه كارت پستال زيبا مي مونه از طرف من روش ببوس
مهناز
8 آبان 91 19:19
ای جونم ان شالله همیشه شاد باشی و بخندی
مهناز
9 آبان 91 19:46
قالب جدید هم مبارک باشه


عمه النا جون
11 آبان 91 23:29
سلام خیلی خوشمله...
زيبا
12 آبان 91 17:51
واي چه نازه يه لحظه دلم دختر خواست
مامان شیدا
14 آبان 91 8:58
سلام ما شالله به این پرنسس زیبا دل ما را که برد این هم چند تا بوس برای الیسا ملوسک در ضمن با اجازتون من لینگتون کردم خوشحال میشم به ما سر بزنید
مامان آنیا
20 آبان 91 14:14
الهی دورت بگردم چقدر ناز شدی از فرشته ها خوشگل تر شدی دست مامان هم درد نکنه که لباس به این زیبایی برات درست کرده من عاشق این لباسهام مامان الهام یه دونه هم برای من درست کن بی زحمت