الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

درد و دل با دخترم...

1391/8/9 0:29
840 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر گلم این روزها خیلی عوض شدی مامانی  همیشه دلت میخواد کنارت باشیم و باهات بازی کنیم و واست کتاب بخونیم وای مخصوصا موقع خواب مگه به دو سه تا راضی میشی هنوز تموم نشده میگی مامان موش و بگو مامان لولو بگو تا اینکه خسته بشی و بخوابی وقتی میخوابی مثل فرشته ها میشی و من و بابایی بالا سرت میشینیم و نگات میکنیم و کلی میبوسیمت و نازت میکنیم آخه اونقدر آرومی که باورم نمیشه این همون دختر کوچولوی وروجک منه ... گاهی هم به آیندت فکر میکنیم و میگیم یه روزی میاد الیسای ما هم میره مدرسه و کلی چیز یاد میگیره ... وکلی هم حدس و گمان واسه رشته تحصیلیت و با هم میگیم یعنی اون روز میرسه.... آره تمام وجودم پر شده از تو حتی خودمم فراموش کردم بارها شده که میرم خرید واسه خودم اما دلم نمیاد و واسه تو خرید میکنم و بارها میخوام برم پیش دوستام اما نمیشه بدون تو رفتن انگاری یه چیزی کم دارم  تازه هر چی که میبینم فکر میکنم تو باید اونو داشته باشی نکنه دخترم اینو بخواد...الیسا جان دوستام میگن عوض شدی و زیادی خودتو با بچه داری مشغول کردی و دورو بریا میگن زییاد خودتو وابسته به بچه کردی و... اما من میگم انگاری زمان داره مثل باد میگذره و من هنوز اونجوری که دلم میخواد با دخترم نبودم .نمیدونم انگاری همه جا خالیها رو تو پر میکنی  گلم ...آرزوی تو رو داشتم چون خیلی تنها بودم درسته مامان ملی نه تنها مامان خیلی خوبی بود بلکه یه دوست بی نظیر هم بود و نداشتن خواهر و همیشه واسم پر کرد اما... خلاصه یه همدم واسم اومد و شد همه چیز من. شیرین زبون من این روزا با شیرین زبونیت دلمو بیشتر میبری ... صبح تا شب به هر بهونه ای مییای و بوسم میدی و میگی دولت بوس (صورت) این ور بعد میگی سر بعد لب بعد بینی ... خلاصه همه خستگیهامو بیرون میکنی .تو پری قصه های منی عزیز ترینم امیدوارم همیشه شاد و خندون ببینمت الیسا جونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی مرتضی
10 آبان 91 12:19
نظر خصوصی گذاشتم فدای این نی نیبشم اینقدر خوشمله
مامان یاسمن الیسا
10 آبان 91 13:02
مامانی الیسا چقدر قشنگ نوشته بودی منم دقیقا مثل شمام هر وقت واسه خودم میخواهم بروم خرید نمی دونم چرا سر از مغازه های کودک در می اورم واقعا بوسه شیرین این فرشته ها خستگی را از تن در می آوره انشاء اله همیشه از بودن با هم لذت ببرید
هانیه
12 آبان 91 13:34
سلام خیلی خیلی ممنونیم به خاطراین که به وبلاگمون سرزدید اجازه هست وبلاگتون رو درلینک وبلاگ دوستان آلا قراربدم


سلام عزیزم. باعث افتخاره ما هم با افتخار لینکتون میکنیم
طنین بلا
16 آبان 91 13:47
سلام به مامان با سلیقه الیسا جون. من خیلی از وبلاگتون خوشم اومد اخه منم یه دخملی کوچولو دارم و اگه اجازه بدین لینکتون میکنم که هم دوستان خوبی باشیم هم یکم از سلیقتون قرض بگیرم
مامان آنیا
20 آبان 91 14:18
الهام جون مطلبی که نوشتی واقعا درد دل من هم هست واقعا مامانا وابسته بچه ها هستن امیدوارم خدا شماها رو برای هم نگه داره و همیشه سالم و شاد باشید