الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

الیسا عاشق بابا..

1391/8/17 22:33
978 بازدید
اشتراک گذاری

بهونه زنگی ما دختر قشنگم هر چی که میگذره بیشتر به بابایی داری وابسته میشی و تا چشم باز میکنی اول میگی بابایی و اگه نباشه کلی بهونه میگیری گریه میکنی اونقدر کلافم میکنی تا به بابا بگم پاشو بیا این دخملی تو منو دیوونه کرده دیگه ...بابا هم نمیدونم با چه سرعتی میاد که تا تلفن  تموم شد زودی پیداش میشه وقتی هم بابا رو میبینی خنده هات پیدا میشه و کلی خودتو لوس میکنی و شیرین زبونی و بابا هم که فقط قربون صدقت میره ....(حالا بماند که چقدر هم حسودیمون شد ) چیزی اگه از تو یخچال بخوای میری پیش بابا و میگی(( یشخال باز ))بابا عاشق این جملته و بهت میگه دوباره بگو ، با جدییت و اخم بگو  ، تو هم ابروهاتو گره میزنیو با صدای بلندو جدی میگی بابا گفتم یشخال باز ... بابا هم کلی بوست میده و باز میکنه و تو هم میگی جلوتر  تا خودت برداری....یه شب ساعت ٥/١٢ بود که به بابا گفتی بلیم بستنی اورونی( بستنی خورونی) بابا هم گفت پاشو بریم هر چی گفتم خونه بستی هست گفت نه دخترم گفت بریم بیرون .. خلاصه رفتیم و تو هم تا برسیم هی میگفتی بستی اورونه هی هی بستنی اورونه هی هی ... منم به بابا گفتم چه خوبه بسته باشه که تو یهو ساکت شدی و هر مغازه ای که باز بودو میگفتی مامان  بستنی بسته نیست اینا بازه هی هی . .. شبا موقع خواب که میشه به من میگی قصه بگو و یهو وسط قصه روتو بر میگردونی و باتو تند و تند میبوسی و میگی بابا تو قصه بگو بابا هم میبوسه تو رو واست قصه میگه ... خلاصه هر چی بگم از شما دو تا کم گفتم دیگه ... تازه خیلی وقته که میخوام اتاقتو جدا کنم اما بابایی میگه اگه الیسا پیشم نخوابه و دستش تو دستم نباشه من میمیرم .....با هر کلک هم بود تا حالا موفق نشدم ....امیدوارم هر دوتاییتون همیشه کنار هم شادو خرم باشید و هیچ وقت از هم دور نشید نفسهای من.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ساجده
17 آبان 91 18:43
امیدوارم همیشه کنار هم خوش باشید
مائده(ني ني بوس)
17 آبان 91 22:40
ماشالا چه دختر ناز و خوشگلي داري بابايي حق داره انقدر قربون صدقه اش بره
مریم مامان ارمیا
17 آبان 91 22:55
الههههههههی خاله قربوون این دختر بابایی بره. من عاشق لوس بازیای این دخترام. خدا براتوووووون نگهش داره
مریم مامان ارمیا
17 آبان 91 22:56
راستی مامانی با اجازه لینکتون میکنم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 آبان 91 2:19
امان ازدست این دخترا و باباهاشون
امیدوارم همیشه شادوسلامت وعاشق درکنارهم بخندید


ممنوم عزیزم چه میشه کرد دیگه ...
مهناز
18 آبان 91 10:57
آخــــــــــی نازی خدا دوتاشونو برات حفظ کنه ماشالله شون باشه
مهناز
18 آبان 91 11:00
دختر که باشی
نفس بابایی
لوس ِ بابایی
عزیز دردونه بابایی
حتی اگر بهت نگه
...

دستت رو میذاره روی چشماشو میگه :
این تویی که به چشمای من سوی دیدن میدی
خلاصه دختر
یک کلوم
نفس باباست
------------------------------------
اینو برات تو چند تا پست پایین تر گذاشتم که دیدم به اینجا میخوره اینجا هم گذاشتم برات



بازم ممنونم ...
شاهزاده كوچولوي من
19 آبان 91 20:01
سلام . ,چقدر اين اليسا خانومتون نازيه وبلاگ زيبايي دارين با مطالب زيباتر .... موفق باشين راستي به وبلاگ فندق منم سر بزنين خوشحال ميشم
محبوبه مامان الینا
20 آبان 91 12:11
حالا بیا و درد بکش و بچه به دنیا بیار و سختی بکش همه دخملا همینن بابایی هستن اما خودمونیم دیدن این رابطه سراسر عشق چه لذتی داره نه؟
مامان آنیا
20 آبان 91 14:23
این بابا ها همچین به دخترهاشون محبت می کنند و هر چی می خوان براشون می خرن که ما مامانها حسودیمون میشه امیدوارم سایه بابایی همیشه بالای سرت باشه عروسک خاله
مامان آنیسا
21 آبان 91 13:24
همیشه همینظوره!دخترا عاشق باباهاشونن!دختر منم همینطوره
مامان کوثری
21 آبان 91 15:54
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
مامان مریم
25 آبان 91 16:24
الهی ..مثل مهتاب من...
باران قلنبه
3 آذر 91 23:06
الیسا جونم من که شمارو خیلی وقته لینک کردم شما چه رانمیکنید دلم میشکنه ها