الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

الیسا در گذر زمان...

1391/8/17 22:36
798 بازدید
اشتراک گذاری

خرگوشی مامانی  تو این عکست ٤ ماهته و خیلی این خرگوشو دوس داشتی هر وقتم میذاشتمت روش تا یه لالایی میخوندم زودی میخوابیدی کپلک من... امروز دلم هوای نی نی بودناتو کرده بود وقتی این عکسو دیدم بهت گفتم دوس داری الآن هم با خرگوشیت عکس بگیری زودی پاشدی و گفتی آله مامانی پاشو...

خرگوشی مامان تو ٤ ماهگی...

 

تو این عکس خواب نیستیا اما خواستی درست مثل بچگیت بشی ای بلا...

فدات بشم ملوسک من...

عزیز دلم باورم نمیشه که تو همون کپل کوچولویی که حالا بزرگ شده .... بخاطر کارم اون روزا تمام وقت پیشت نبودم همیشه دلتنگت بودم .... اما تا میومدم پیشت یه لحظه هم ازت جدا نمیشدم و کلی با هم خوش بودیم فدات بشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
17 آبان 91 18:43
مهناز
18 آبان 91 10:59
ای جونم
مامان آنیا
20 آبان 91 14:20
عزیزم چه خوردنی بودی من که از اینجا حسابی خوردمت