الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

پوشک گیرونه هی هی...

1391/8/22 17:05
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر قشنگم مامانی دیگه تصمیم گرفت که شما پوشک نبوشی و قرار شد بعد عید غدیر دیگه شروع کنیم روز عید خونه هر دو مادر جونا و پدر جونا رفتیم و گفتیم چون میخوایم الیسا رو آموزش دستشویی رفتن بدیم تا مدتی نمیتونیم بیایم پیشتون  تا الیسا جونم کاملا یاد بگیره و خونه شماهارو آبپاشی نکنه و منم رفتم کتابخونه و یه کتاب آموزشی و شورت آموزشی برچسب پروانه که خیلی دوس داشتی گرفتم  تا آموزشو شروع کنم ... وای سختترین کا همین پوشک گرفتنه واقعا سخته ... اول گفتم بیا از پوشکا خداحافظی کنیم و  چون دیگه تو بزرگ شدی و میتونی بگی دستشویی داری پس پوشکاتو میدیم به عروسکات تو هم گفتی آله مامانی بدیم به ارسی ( خرسی) و کمی بازی کردیم .... روزای اول که هر وقت خیس میکردی میگفتی مامان من جیش داره تا میومدم میدیدم بازم گلای قالی آبپاشی شدن ولی چاره ای نبود باید تحمل میکردم خلاصه بعد از چند بار آبپاشی یه با میرفتی دستشویی و منم اونقدر میبوسیدمت که میگفتی مامان بوس آلوم بده من خسته شده ( الهی فدای حرف زدنت بشم) وبعد من یه برچسب پروانه بهت میدادم تا بزنی به دیوار و تو کلی خوشحال میشدی تازه بعضی وقتا واسه نشستنت تو دستشویی بهت کتاب میدادم تا زودی پا نشی چون عاشق کتابی و چند روزی ادامه داشت اما هنوزم آبپاشی میکردی واسه تشویق کردنت من و مامان ملی (مامان مامانی) بردیمت شهر کتاب چند تا کتاب خریدی و هی میگفتی ساکت اینجا حرف نه و میگفتی کتاب اونه ناز داره ....اما یهو به ذهنم رسید که تو صابونو خیلی دوس داری و یه صابونه صورتی گرفتم و گفتم هر وقت تو دستشویی بیای اینو میدم دستت همین باعث شد که دیگه خونه رو آبپاشی نکردی و انگار یه باری به سنگینی کوه از رو شونه هام برداشته شد خیلی اذیت شدم اما ارزششو داشت  دختر دوست داشتنی من .حالا یه سری عکساتو میذارم.

 

اینجا هم گورخرتو گذاشتی پشتتو میخوای واسش کتاب بخونی...

اینجا هم تو دستشویی و کتاب خوندنات....

واینم اولین جایزه که گرفتی و خودت زدی به دیوار دستشویی....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمیرا
22 آبان 91 17:30
ای جونممممممممم مامان خلاق آفرین دختره خوببببببببببب چقدر زود یاد گرفتیییییییییی
بابای ملیسا
22 آبان 91 19:01
با سلام . وبلاگ ملی خانم با موضوع سفرنامه ملی به شهر شیراز ، شهر حافظ و سعدی با بیش از 30 عکس به روز شد . ملیسا منتظر شما و نظرات قشنگتون هست
مامان سارا
22 آبان 91 19:32
سلام کار جالبیه منم برا سارا ان شاا... انجام خواهم داد.
مامان آنیا
22 آبان 91 19:53
خاله دورت بگرده با این ژست های زیبات فدات بشم عروسکم دیگه داری بزرگ می شی و خانم می شی فدای اون کتاب خوندنت بشم الهام جان یه آتیله بزن منم می شم مشتری ثابتت واقعا زیبا بود ایده های نابی داری
مامان آنیا
22 آبان 91 19:57
الهام جون عکسهای لختی الیسا رمز دار کن لطفا اگر دوست داشتی ایمیلتو برام بزار تا دلیلشو برات بنویسم نمی خوام تو نظرات وبلاگ دوردورنه از این مسائل بنویسم
مامان ساجده
22 آبان 91 22:31
آفرین الیسا خانم که زود یاد گرفتی و زیاد گل های فرش و آبیاری نکردی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 آبان 91 2:22
وااای چقدرکارسختیه ولی تاواقعاکامل یادبگیره بازم آبپاشی خواهدکرد آفرین خاله جون که یادگرفتی
محبوبه مامان الینا
23 آبان 91 7:22
آفرین الیسا جووووووون دیگه راحت شدی و آزاد و رها
مهرناز(مامان آرسام)
23 آبان 91 23:04
هی وای من!!!!!!!!! چه پروژه ایه این پوشک گرفتن دیگه!!!! مامانی خسته نباشی چه عکسای خوشلی هم گرفته با پوشکاش خوشگل خاله
سپیده
24 آبان 91 2:04
سلام خانم. خوبی؟ چند وقتی ازتون بی خبرم. چه عکسای نازی گرفتید. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مهدخت(مامان بردیا)
25 آبان 91 9:58
سلام. بی شک یکی از زیباترین فرشته های خدا مهمون خونتون شده.خدا این نازنین دختر رو براتون حفظ کنه.با اجازه مامان و بابای الیسا جون. لینک کردم. امیدوارم به ما سر بزنید.
مامان مهرناز و آرسام
25 آبان 91 11:59
سلام عشقم آپم با یه خبر!!
مامان مریم
25 آبان 91 16:22
خیلی ماهی الیسا جون..به ما هم سر بزن...
مائده(ني ني بوس)
30 آبان 91 16:24
خيلي مباركه.آخييييش مامان جون راحت شدم . .خييييييلي هم عكساي نازي گرفتي
مریم مامان ارمیا
14 آذر 91 15:41
مبارکهههههههههه خاله جون.
مامانی باذوق دست شمام درد نکنه.


مرسی عزیزم