الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

الیسا وسومین محرم...

1391/8/27 21:39
645 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا جونم این سومین محرمی که کنار ما هستی عزیز دلم واین شال و پیشونی بند و بابا قاسم ( بابای مامان) واست گرفته البته این سومین دفعه هستش  آخه هر سال واست میگیره عزیزم. امروز واست از محرم گفتم و گفتم باید حسین حسین کنی تو هم زودی یاد گرفتی و با دستای کوچیکت میزدی رو سینتو میگفتی حسین ،جانم، الهی قربون اون دستات بشم مامانی من...

 

این عکسم واسه اولین محرمت بود مامانی همه جارو با تعجب نگاه میکردی و واست جالب بود . چه زود میگذره....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

دخترک
28 آبان 91 0:40
سلام ان شا الله امام حسین نگهدار و یاور الیساجون باشه
دخمـــــلی
28 آبان 91 1:40
ایشاا..عکس کربلایی شدنش
محبوبه مامان الینا
28 آبان 91 7:48
السلام علیک یا ابا عبداله الحسین جوونم چقدر هم ترکیب سبز و مشکی بهت اومده عزیزم
مهرناز(مامان آرسام)
28 آبان 91 10:18
اول که 28 ماهگیت مبارک عشششششققققققققممممممم ای جانم با اون لباس خوشگل و ژستای خوشگل تر که گرفتی بلا خانوم بهدشم که الیسای خوشگل هرلباسی و هرچیزی بهش میاد این شال و پیشونی بند خیییییییییلی بهت میاد جیگگگگگگگگگگگر
مامان آنیا
28 آبان 91 11:50
جیگرتو برم با اون عکس آخریت که چشمات مثل علامت سوال شده
مامان آنیا
28 آبان 91 11:51
الهام جان چند تا از عکسهای کوچولویی الیسا بزار لطفا
مهناز
28 آبان 91 16:34
ای جونم فدای چشمهای خوشگلت ماشاالله آپم بیا
مامان ساجده
29 آبان 91 16:46
انشاالله امام حسین نگهدارت باشه گلم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 آبان 91 1:10
بالاخره موفق شدم. خیلی بهت میادگل گلی خانوم خداحافظت باشه الیساجونی
سوده (مامان مهیار)
30 آبان 91 3:25
سلام الیسا کوچولو خیلی نازه و خوش ژست آرزو مند آرزوهای قشنگش هستم دوست دارم نظرتونودر مورد وب مهیار کوچولو بدونم
خواهر فرنازجان
30 آبان 91 9:47
ای جانم خیلی ناز شدی دست بابا قاسمت هم درد نکنه وهم چنین ماامانی وبابایی که عکس ها را ازت میگیرن وتوسایت برات میذارند انشاه امام حسین محافظت باشه
مامان مریم
30 آبان 91 13:34
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 آبان 91 22:15
عزیزم رمزرو تاییدنکن یادم رفت خصوصیش کنم
مائده(ني ني بوس)
1 آذر 91 17:18
عزاداري هات قبول باشه اليسا جون
سپیده
3 آذر 91 2:05
سلام. ماشالله به خانم گل. عزاداریتون قبول باشه http://koodakeman91.niniweblog.com/
ثمین
3 آذر 91 4:27
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! اگه عکسها از سال قبل هم باشه مشکلی نیست! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم
مامانی زهرا
3 آذر 91 12:55
ان شالله زیر سایه امام حسین و اهل بیت سلامت و خوشبخت باشی
مامان محمد جون
3 آذر 91 13:09
الیسا جون چه خوشگل شدی من تمامی عکس های کوچیکی تو دیدیم تو چقدر خانمی امیدوارم که امام حسین حافظت باشه محمد هم خیلی کوچیکه اون هم یک روز بزرگ می شه و آقا من و محمد دوست داریم
مامان نینی
3 آذر 91 17:55
چه دخمل نازی دارین خدا واستون نگهش داره میشه لینکتون کنم عزیزم؟



سلام گلم. باعث افتخاره...
نگین
3 آذر 91 21:40
درود به مامانی و الیسای خوشگل عزیزم ایشالا امام حسین نگه دارت باشه اولین بار که به وبتون اومدم با اجازتون لینکتون میکنم مطالب دوران گذشته منو یاد اون روزا انداخت واقعا که اون روزا چه آدما یک دل و رو راست بودن لطفا به وب آمیتیس سربزنید و از عکس هاس سیسمونی تا به حال که به نمایش گذاشتم دیدن کنید و با نظرتون خوش حالمون کنید مرسی
د خ م ل ی .. (✿◠‿◠)
4 آذر 91 4:47
قبولتون باشه عزیزم
مریم مامان ارمیا
9 آذر 91 14:57
عذاداریت قبول خاله جون.