الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

عزیز دلم 28 ماهگردت مبارک....

1391/8/27 21:41
824 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا جونم دختر مهربونم بازم یه ماه دیگه گذشت و تو کلی واسه خودت بزرگ شدی مهمترین کاری که تو این ماه انجام دادیم خداحافظی از پوشک بود که خیلی سخت بود اما بازم مثل همیشه خیلی زود به این شرایط عادت کردی جوجه من فدات بشم. تو این ماه بیشتر از پیش به بابات وابسته شدی و هر روز کارت بوسیدن و لوس کردنه باباییته دیگه چه میشه کرد ... کلی شیرین زبونی میکنی و چند تا شعر بلدی ( زنبور زنبور طلایی.. پاییزه پاییزه... عمو زنجیر باف... لی لی لی لی حوضک... یه توپ دارم قلقلی... ) تا بیستو با کمک من میشموری اما تا ده رو خودت بلدی تازه وقتی من میگم یک تو میگی دو و همینجوری با هم میشموریم و رنگهارو خیلی خوب بلدی امز (قرمز) قهونی(قهوهای) بنش (بنفش) دد( زرد) دورتی آبی دیدا (سیاه) دیبید(سفید).... واسه خریدای خودت باید خودت نظر بدی و اگه از چیزی که خوشت نیاد بگیرم و استفاده نمیکنی .... خودت جوراباتو پات میکنی و شلوار میپوشی ... اگه خونه رو تمیز کنم تو هم همراه من همه چیرو تکرار میکنی ... عاشق تولد گرفتنی و تا نزدیک ماهگرت میشه روزی چند بار تکرار میکنی و این ماهگردت به بابایی گفتی کک من امز باشه یا میکی موسی باشه ... هروقت خونه مامان معصوم ( مامان بابایی) میریم میگی پاشین ای بابا زنجیر باف کنیم و همه باید پاشنو بازی کنن کار هر دفعته تازه یه وقتایی هم میکوبی رو میزو میگی لی بابا پاشین بگقصین ( برقصین) ...عزیزم خیلی خوردنی شدی و هر روز کارای جدید میکنی . تو این ماهگردت خاله شقایق و عمو محسن ( دوستای مامان بابا)هم بودن وقتی شام اومدن خونمون دیدن ماهگردتم هست و کلی خوش گذشت  تو هم که تو کل جشن منتظر کیک بودی و تا کیک و اومد تو هم ساکت شدیو شروع کردی به ناخونک زدن ... امیدوارم همیشه تنت سالم لبت خندون و دلت شاد باشه

دختر قشنگم داری آماده میشی ....

هی میگفتی عدودک دبت کنم ... که رفتی اتاقتو کلی عروسک آوردی..

اینم تو مهر نیا هستین ببین چه با احساسم بغلش کردی ...

اینم تو و خاله شقایق ( مامانه مهرنیا ) ...

 

عاشق این مهربونیهاتم عسلم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ساجده
26 آبان 91 18:51
عزیزم بیست و هشتمین ماهگردت مبارک چه لباس نازی تنت کردی خیلی جیگر شدی
مامان بردیا
26 آبان 91 21:36
چه فیگورای خوشکلیم میگیره عسل خانم.28 ماهگیت مبارک عزیزم
مهناز
26 آبان 91 23:33
28 ماهگیت مبارک خاله جون... فدای احساساتت
فاطمه قنبری
26 آبان 91 23:49
ماشالله چه قدر خوشگله
سمیرا
27 آبان 91 1:50
عزیزه دلم 28 ماهگیت مبارک باشه شیرین زبووووووووووووون
محبوبه مامان الینا
27 آبان 91 8:18
آخ جون جشن و مهمونی ما عاشق خوشحالی می باشیم همیشه شاد باشی شیرین عسل باهوش
مامان آنیا
27 آبان 91 11:00
دوردونه خاله 28 ماهگردت مبارک چه لباس قشنگی داری خاله جون برات کوچیک شده بده من بپوشم من عاشق لباسهای توام
مامان آنیا
27 آبان 91 11:03
درضمن آفرین به دختر باهوشم که کلی مطالب یاد گرفته و کارهای خوب خوب انجام میده خیلی دوستت دارم عروسکم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 آبان 91 13:07
۲۸ماهگیت مبارک الیساگلی چه کک امز خوشمزه وخوشگل داری
مامان مریم
27 آبان 91 18:05
چه لباس خوشگلی..چه دخمل خوشگلی..بوس
مامانی زهرا
27 آبان 91 18:05
خوشگل خانم 28 ماهگیت مبارک لباست خیلی بهت میاد
مامان آرشیدا قند عسل
29 آبان 91 11:52
دختر خانوم 28 امین ماهگردت مبارک سالیان سال به خوشی و شادی زندگی کنی زیر سایه پدر و مادر.