الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

من اومدم....

1391/9/13 20:37
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم که تو این مدت  به فکر ما بودید و جویای حال ما این گلا رو واسه شما آوردم تقدیم به همتون که خودتونم گل هستید خیلی دوستون دارم و خیلی تو این مدت دلم واستون تنگ شده بود .

وای که چه روزایی رو گذروندیم هممون مریض شدیم و افتادیم تو رختخواب و مامانم وبابام با حال بدشون همش نگران من بودن آخه تب میکردم و بیحال بودم و کلی هوامو داشتن و بعد من از همه زودتر خوب شدم و از مامان بابام پرستاری میکردم آخه من دوس دارم دکتر بشم واسه همین تا هر کدوم حالشون بد میشد من میگفتم یه دالو بدم زود اوب میشین ... تازه نمیذاشتم بابام لب پنجره واسته زودی میرفتم و بهش میگفتم بابا علی جانم کنار پنجله نباش درما میکلی بیا کنال ... بعد یهو میدیدم لپام بوسه بارون میشد .... به مامانم میگفتم هیچی نیس یه کم بکاب اود اوب میشی .... تازه وقتی تنها میشدم میگفتم ان شااله ما همه اوب شیم .... خلاصه بلا دور شدو ما بازم اومدیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان بردیا
13 آذر 91 20:44
خداروشکر که خوب شدی دکتر کوچولو


ممنونم عزیزم
مهناز
13 آذر 91 20:46
وای
خدا رو شکر که خوب شدیم
چند روزی هست که مرتب میام میبینم آپ نکردید
ناراحت بودم
خدایا شکرت


مرسی عزیزم از اینکه به فکر ما بودی
مهناز
13 آذر 91 20:56
نیم بوتات خیلی شیکه مبارکه
هیراد و عمه لیلاش
13 آذر 91 22:41
وای چقدر شما خوشتیپی
پیشنهاد میکنم تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کنی حتما رای میاری


مرسی عزیزم نظر لطفتونه
مامان آی سل
13 آذر 91 23:48
جقدر خوشکلی تو عزیزم .بزنم تخته.خوش پوش هم که هستی.





مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
14 آذر 91 1:51
سلام الیساگلم شیرین زبونیتو قلبون
آفرین که مامان باباروخوب کردی خانوم دکتر
ازبس هوای اینجاآلوده اس همه داریم خفه میشیم به جای ماهم نفس بکشیدیه کم
راستی الهام جون چقدرآهنگ غمگینی گذاشتی روی وب دخملمون


مرسی عزیزم . واقعا هوای آلوده خیلی سخته مخصوصا واسه این وروجکا . این کار باباشه انگاری این آهنگ به این حال و هوا میومد
محبوبه مامان الینا
14 آذر 91 7:14
قربوووون تو دختر مهربون ناز
با اون شیرین زبونیهات
خانم دکتر میشه مارو هم ویزیت کنید زود اوب شیم


مرسی خاله .بله اما امیدوارم هیچوقت مریض نشید
مامان آوین
14 آذر 91 8:45
وای عزیزم چه عکسای نازی! چه دخمر نازِ! ماشالا این الیسا کوچولو چه زبونی هم داره بلا!
ایشالا که دیگه مریض نمی شی خانم کوچولو!<

مرسی خاله مهربون
مامان آنیا
14 آذر 91 11:20
الهی من دورت بگردم خانم دکتر با اون حرف زدنت فدات بشم که مریض بودی من و آنیا هم حسابی مریض بودیم بچه ام رفت زیر سرم خیلی خوشحال شدم که اون یکی دخترم الیسا و خواهر عزیزم الهام جون خوب شدن امیدوارم همیشه خوب خوب باشین و هیچ موقعه ناراحتی و بیماریتون نبینم


مرسی خاله مهربونم . آخه شما هم ؟ مواظب آنیا جون باش ان شااله زودی خوب شه








مریم مامان ارمیا
14 آذر 91 15:48
خدارو شکر که خوبین.ایشالله همیشه سالم باشین


ممنونم عزیزم
مهرناز(مامان آرسام)
14 آذر 91 22:48
وااااااااااااااااای عزییییییییییییییییزم کلی خوشحالمون کردی با این خبرای خووووووووووووب
خدارو شکر که همتون خوبین
آخه تو خودت گلی عشقم مثل این گلها ناز و خوشگلی جیگرمممممممم
یعنی اون پرستاریت تو حلقم!!
آخ که چه خانم دکتر ناااااااااااز و دلبری بشی تو عزیزم



مرسی خاله عزیزم که همیشه به فکر ما هستی منم خیلی دوستون دارم . آرسام جونو ببوسش
مامان مریم
15 آذر 91 10:40
خدارو شکر فرشته خوشگلم...ایشاله همیشه اون لبخند خوشگلتو اینجا ببینیم...


مرسی عزیزم
مامان آراد(خاطره)
15 آذر 91 14:39
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحالمون میکنین اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون میزارم برین و برامون که کدمون 007 هستش در قسمت نظرات رای بدین...هر وبلاگ میتونه به دو نفر رای بده... http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
عمه ثمینا
15 آذر 91 17:57
واااااااااای خدا رو شکر که همتون خوب شدین.فدای تو جیگروکمم بشم انشالله که دیگه هیچ وقت مریض نبینمت. راستی یادت باشه که مامان الهام ناز داره


مرسی عزیزم ..بابا علی نازداره
مامانی زهرا
16 آذر 91 11:22
خدا رو شکر که خوب شدی امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی


مرسی عزیزم
عمه ثمینا
16 آذر 91 15:29
* از خوشالیه دیدنت خوشحالم جیگروکم زود زود اپ کن که ما طرفداراتو چشم انتظار نذار.
ثمین
16 آذر 91 22:17
آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 آذر 91 4:15
خودت گلی آخه عزیزم .


مرسی عزیزم