الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

دختری با کفشهای کتونی....

1391/9/17 16:45
1,507 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر قشنگم یه روز من و بابایی رفتیم خرید که واسه خودمون کتونی بخریم آخه من همیشه کتونی میپوشم و طبق معمول رفتیم پاساژ میرداماد و شما رو با خودمون نبردیم آخه وقتی ببریمت کل مغازه رو زیرو رو میکنی و همه کفشارو باید پا بزنی واسه همین مثل همیشه خونه مامان ملی موندی و با دایی عادل کلی بازی کردی  منم وقتی خریدم تموم شد گفتم چرا کتونی بچه گانه نمییارید و آقای فروشنده گفت قبلا مییاوردیم و لی دردسر داره دیگه نمییاریم شما واسه کی میخواید و منم گفتم واسه دخترم و اونم با تعجب گفت مگه بچه داری ؟؟؟ منم گفتم بله یه دخمل 2 سالو نیمه دارم کلی متعجب و گفت یه لحظه اجازه بدین و بعد یه کتونی خوشگل اما خیلی بزرگ آوردش و گفت اینم کادوی من به دخملی شما درسته الان سایزش نیست اما از من قبولش کنید و من و بابایی هم با دیدن سایزش خندمون گرفت و تشکر کردیم و و قتی هم اومدیم خونه بهت نشون دادیم کلی خوشت اومد و گفتی مامان این واسه وقتی که بزرگ بشمه منم کلی بوسیدمتو گفتم آره عزیزم و ماجرا رو واست توضیح دادم تو هم گفتی یعنی به من کادو داد ؟ آخه از اونجایی که عاشق کادو هستی کلی ذوق کردی ... اینم از کتونی تو

اگه گفتین این پای کیه؟

فدای پاهای کوچول موچولت بشم که تو این کتونی گم شدن ... مثل پاگنده ها شدی جوجه من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آنیا
17 آذر 91 16:38
دورت بگردم چقدر ناناز شدی
عزیزم رمزو خصوصی برات فرستادم


مرسی عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
17 آذر 91 17:29
الیسا جون خیلی ماه ی


مرسی خاله مهربون
حسینی
17 آذر 91 17:31
با سلام سلامتی ، روابط اجتماعی و موفقیت کودک شما چقدر برایتان مهم است ؟ آیا میدانید تعداد زیادی از افراد کوررنگ از کوررنگی خود بی اطلاع هستند و تعداد زیادی نیز در سنین بالا متوجه این موضوع میشوند در حالی که در دوران کودکی و نوجوانی بدلیل داشتن این نقص دید دچار مشکلاتی شده بودند که خود خبر نداشتند ! مشکلاتی از قبیل تمسخر در عدم یادگیری اسم رنگها، سرکوفت مربیان و معلمان و ده ها مورد دیگر؛ و اینکه حدود 8 درصد از مردان و نیم درصد از زنان جهان دارای این نقص دید رنگ می باشند تست کوررنگی کودکان و بحث و گفتگو در مورد مسائل کوررنگی در انجمن کوررنگان ایران چنانچه کودک شما کوررنگ بود ، نگران نباشید چون ما در انجمن کوررنگان ایران دور هم جمع شدیم تا بگوییم 99 درصد کوررنگان ، نقص دید رنگ دارند و کوررنگ واقعی نیستند. http://www.wearecolorblind.ir
مهناز
17 آذر 91 17:34
ای جونم
منم عین همین رنگ سورمه ایشو دارم
عاشق آل استارم
دفعه بعد حتما الیسا جون و ببر تا آقای کفش فروش ببینتش
منم فقط اسپرت میپوشم


آره مهناز جان باید ببرمش تا یه تغییر دکور واسش بده.
مامان مریم
17 آذر 91 17:54
خدای من تو چی بشی وقتی اینا اندازه ات بشه...


مرسی گلم
مامان بردیا
17 آذر 91 18:04
دختر کوچولوی کفش کتونی مبارکت باشه خوشکلم


مرسی عزیزم
مهناز
17 آذر 91 22:52
من همیشه میگم "کاش چیزی به اسم 'کاش' وجود نداشت" ممنون که اومدی با اومدنت خیلی خوشحالم میکنی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 آذر 91 2:49
مبارکه ووروجک خانوم چقدرهم بهت میادعزیزم
چه آقای فروشنده خوب ودست ودل بازی فکرکنم کلی روی کفشهای شماکشیده واینطوری جبران کرده
حالا مامانی جون براش نگه میداری یاخودت میپوشیش


فکر نکنم آخه بعد از خرید ما بود و چند سالی هست مشتریشیم. براش نگه میدارم تا یادگاری بمونه .
محبوبه مامان الینا
18 آذر 91 10:08
عززززززززززیزم شبیه مورچه feredi شده کارتونش یادته؟



وقتی به این بزرگی میپوشه بایدم شبیهش بشه
مامان آوین
18 آذر 91 10:25
عزیزم ایشالا زودی بزرگ میشی و کتونی هات اندازه پاهات می شه گلم!


مرسی عزیزم
مامان ساجده
18 آذر 91 13:56
مبارکت باشه عزیزم خیلی ماه شدی


مرسی عزیزم
عمه ثمینا
18 آذر 91 18:03
واااااااااااااای عزیز دل منو ببین چقدر ناز شده.چقدر بهت میاد فسقل خانوم.انشالله که تو شادیات بپوشیش.


مرسی عزیزم
مامان آنیسا
18 آذر 91 23:03
عزیزم چه کادوی خوشگلی گرفتی مبارکت باشه گلم ایشالا به زودی اندازت میشه


مرسی گلم
مریم مامان ارمیا
19 آذر 91 3:38
چه فروشنده با سخاوتی،
آدرسشو میدی مامانی؟
مبارکت باشه عسل خانوم


مرسی عزیزم
مامان عاطفه
20 آذر 91 0:08
کوچولو پا تو کفش بزرگترا نکننننننن