الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

جوجه من...

1391/9/19 0:25
643 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه طلایی  من دیگه عکس انداختن از تو خیلی سخت شد و دلت میخواد هر کاری که خودت دوس داری انجام بدی تازه لباس میپوشی میگی مامان بیا عکاسی تا من میام زودی میگی بسته استه شدم بابا ...یا باید بهت وعده بدم یا جایزه تا چند تا عکس بندازی .اینجا هم قول ژله رو بهت دادم

 

اینجام دستور دادی توپارو بده به من ... خیلی توپ دوس داری مامانی

تازه متوجه بادکنکای رو لباست شدی و با تعجب به منم نشون میدی

وبعد از اتمام عکسها اومدی میگی ژله هامو بده ... اینم تو و ژله جوجه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان ارمیا
19 آذر 91 3:33
استه نباشی عسل خاله.
ناناز،مثل همیشه.


مرسی گلم ممنونم
محبوبه مامان الینا
19 آذر 91 9:27
چه عکسای نازی عروسک خوشگل


مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 آذر 91 3:54
بیچاره این ووروجکا ازدست دوربین ماچی میکشن
تازه خوبه نمیذاری ومامانی اینهمه عکس خوشگل میگیره ازت عزیزم


آره آنا جون اگه بذاره که ول کنش نیستم
عمه ثمینا
20 آذر 91 11:40
وای وای جوک جوک منو ببین چه ناز شده.چقد لباست خوشگله جوک جوکم


مرسی
مامان ساجده
20 آذر 91 20:44
نوش جونت خاله جون
مامان آنیا
11 دی 91 9:48
به به آتلیه مامان الهام عاشق مدل عکسهاتم البته مدلت خیلی خیلی عالیه که عکسها عالی میشه