الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

وروجک من...

1391/9/19 23:42
686 بازدید
اشتراک گذاری

این تونیکو مامان معصوم واست از هند آورده بود اون موقع تو یه فسقلی بودی و من فکر کردم واسه منه ( چقدم خودمو کوچیک دیدم) و گفتم این واسه منه یا الیسا که همه خندیدنو مامان معصوم گفت این واسه طلا خانم هستش و منم تو دلم گفتم حالا کو تا اندازش بشه که امروز وقتی سر کمد لباسات بودم یهو گفتم یه بار بپوشم شاید اندازش شده باشه وقتی هم تنت کردم کلی ذوقیدم و دوربین و آوردم البته ناگفته نماند با وعده ژله تونستم چند تا عکس ازت بگیرم .الآنم که دارم واست مینویسم بابا علی واست کتاب میخونه گلم.

قربون قدوبالات برم عزیز دلم

وسط عکسا شروع کردی توپ بازی و هی شوت میکنی و میگی گل گگگگگگگگگگگگگگگل

بهت گفتم توپ بازی نکن رفتی سوار توپ شدی گفتم این چه کاریه تو هم گفتی توپ سوالی مامان عسیسم

منم رفتم اسبتو آوردم تا سوار اون شی و توپ بیچاره رو ول کنی

دیدم هیچی نمیشه گذاشتمت بالای تختت تو هم شروع کردی به شکلک در آوردن منم عاشق این حرکتتم تا دیدی خوشم امد گفتی مامان ژله بده دلم نیومد زودی بهت دادم

وقتی منتظر ژله بودی .نگاه چه معصوم نشستی جیگرم کباب شد مامانی واز یه طرف دیگه خیلی این عکستو دوس دارم شکار لحظه ها بودا از کنار در یواشکی گرفتم.

اینجا هم انتظارت تموم شد

تازه میگی بیا آل آله(خال خاله) بازی کنیم مامانی تو برو در بزن بیا اونه من مهمونی باشه منم گفتم باشه تو هم سریع گفتی هولا هولا آل آله بازی .... داری میزو میچینی واسه من که مهمونتم ... قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 آذر 91 3:52
جیگراین خانوم هندی روبرم که اینقدرماشالا بهش میادلباسش
منم دوست دارم بیام آله بازی تاالیساگلی بهم ژله بده


مرسی گلم . الیسا عاشق مهمون نوازی بیا عزیزم
محبوبه مامان الینا
20 آذر 91 10:31
قربوووووون تو وروجک مهمون نواز
خب دخترمون توپ سوالی دوست داره دیگه مامان عسیسش


مرسی محبوبه جان. میبینی ترو خدا هر چی گیر میاره سوارش میشه.
عمه ثمینا
20 آذر 91 11:45
وااااااااااااای چقدر عزیز من ناز و بزرگ شده.چقدر تو این 2 هفته ای که ندیدمش بزرگ و خانوم شده.از طرف من محکم 2تا لوپاشو ببوس مامان الهام.


مرسی عمه جونم .آره حسابی خانم شده واسه خودش باز با اون زبونش که زودتر از خودش بزرگ میشه .حتما
مهناز
20 آذر 91 19:32
فدای شیطنتات
خدا حفظش کنه
عاشقشم


مرسی گلم.
مامان ساجده
20 آذر 91 20:45
مبارکت باشه وروجک دست مامان معصومت درد نکنه خیلی باهاش ناناز شدی


مرسی عزیزم متین جونو ببوسش.


مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 آذر 91 0:31
خیلی بهت میاد خوشگل خانم مبارکه


مرسی عزیزم
مامان ریحانه جون
24 آذر 91 14:43
آهنگ قشنگی گذاشتین
مامان آنیا
11 دی 91 9:46
وای این خانم خوشگله چی پوشیده مثل ماه شده الیسا جون از اون ژله های خوشمزه ات به من هم می دی