الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ماهک من ......

سومین یلدای الیسا...

1391/10/16 23:51
816 بازدید
اشتراک گذاری

هندونه کوچولوی من این سومین یلدایی هست که تو کنار مایی و با وجودت یلدای ما رو با شکوهتر کردی گلم ماچماچ

عزیز دلم این لباس هندونه رو مامان ملی واست درست کرده تشویق خیلی قشنگ شد مرسی مامان مهربونم ماچو بقیه کارا رو خودم کردم خجالت

اینجا داری با هویجی که شکل گله بازی میکنی عزیزم.

هندونه کوچولو نشسته ....

ببین چجوری داری هویج میخوری ...

دیدیم هندونه رو میز جا نمیشه رفتیم جا میوه آوردیم تا هندونرو توش بذاریمچشمک

عاشق شمعی و هر جا باشه باید فوتش کنی ...

کتاب حافظ رو گرفتی و میخوای فال بگیری قربونت برم

صفحه ٢٠٢

ازت پرسیدم این چندمین یلداته ؟ تو با کلی تقلب با دستت نشون دادی فدای انگشتای نازت بشم من

بعدش  کلی نازت دادم و تو هم خوشحال شدی

واما الیسا مادربزرگ میشود....

این خرگوشم کادوی شب یلدات هستش عزیزم که خیلی خوشت اومدو حسابی باهاش بازی میکنی وهر جا میری با خودت میبریش عزیزم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الی مامان آراد
17 دی 91 1:26
وبلگ قشنگی دارین تبریک میگم به ما هم سر بزنین خوشحال میشم اسمتون رو با اجازه تو لینک دوستان آراد جون وارد میکنم
محبوبه مامان الینا
17 دی 91 7:16
چه شب یلدایی داشتی عزیزماون عکسا که مادربزرگ شدی خیلی بامزه ست هندونه کوچولوی ناز


مرسی ممنونم.
مامان آنیا
17 دی 91 9:31
قربون این هندونه خوشگل شیرین قرمز برم هیچ هندونه ای به شیرینی تو ندیدیم امیدوارم تک تک لحظه های عمرت شیرین باشه عزیزم الهام تو بلا نگیری با اون ایده هات خیلی خیلی قشنگ بود واقعا لذت بردم
خاله لطیفه
17 دی 91 10:34
وای وای چه سلیقه ای چه هنری....
به به
مبارکتون باشه ...


مرسی لطف دارین عزیزم.
مامانی زهرا
17 دی 91 16:41
عکسهای دخملی خیلی ناز و خوشگل شده در ضمن با تاخیر یلداتون مبارک


مرسی گلم.
عمه ثمینا
18 دی 91 12:19
واااای نمیدونی چقدر خندیدم وقتی دیدم خانوم خوشگله ما مامان بزرگ شده.عکسات خیلی قشنگن جوک جوکم.دست مامان ملی و مامان الهام درد نکنه
لاله
19 دی 91 18:04
خیلی هنرمندانه و باسلیقه بود واقعا" لذت بردم
مامان ریحانه جون
19 دی 91 19:56
یلداتون مبارک... ان شالله همیشه روزهاتون خرم باشه.. خیلی عکسای الیسا جون ناز بودن به خصوص قسمت مادربزرگ و کدو قلقله زن...!!!


مرسی ریحانه جونو ببوسش .زودتر بیاین دلمون تنگ شدا.
مامان شیدا
30 دی 91 11:36
چه مامان بزرگ خوشگل و نازی

چه هندونه خوش مزهای
مثل همیشه مامان با سلیقه
ان شالله همیشه خوش باشید


مرسی خاله .نظر لطفتونه.