الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ماهک من ......

اولین برف زمستون.

1391/10/28 20:06
831 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سه شنبه خوابیده بودیم که عمه راضی زنگ که همه جا سفید شدو برف اومده نمیدونی چقد ذوقیدم نیشخند زودی تورو بیدار کردم تا بریم برف بازی تو هم کلی خوشحال شدی.

خوشحال از باریدن برف

خیلی دلت آدم برفی میخواست منم واست یه آدم برفیه فسقلی درست کردمنیشخند

البته خودتم کمک کردی

اینم آدم برفی ... خنده

چیه مگه خنده داره ؟؟ آدم برفیه دیگهقهقهه

کلی برف بازی کردیم عزیزم تازه یادگرفته بودی برفارو گوله میکردیو میزدی به ما و کلی میخندیدی .امیدوارم همیشه شادو خندون باشی الیسای من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عمه ثمینا
28 دی 91 21:09
وااای چی همه برف!!!اصبح همون روز راضی زنگید گفت ولی فکر نمی کردم اینقد زیاد باشه.به ادم برفیتم با اجازت کلی خندیدم مخصوصا وقتی نوشتی نخند بیشتر خندم گرفت .
لیلا مامان پرنیا
28 دی 91 22:15
من هم همین آرزو رو دارم همیشه شاد وخندون البته زیر سایه پدر مادر گلت باشی ناز دخترچه کیفی کردیا بلا


آرهحسابی بازی کرد جاتون خالی. عزیزم بهترین آرزو همینه واسه همه بچه ها.
مــآمــآنــے
28 دی 91 22:34
به به
چه برف باحالی
خوش به حالتون


مرسی عزیزم.
مامان ساجده
29 دی 91 0:52
تهران که اولین برفش تقریبا یک ماهه پیش اومد انقدر سریع یخ زد که نتونستیم بریم برف بازی منکه هر سری میرم دم پنجره متین میگه مامان بف


الهی متین جونم بیا اینجا با هم برف بازی کنیم عزیزم.
الی مامان آراد
29 دی 91 1:55
نگاش کن مثل فرشته ها میخنده آدم برفیش هم مثل خودش ملوسه


ممنونم . راستی مرسی که از آدم برفی تعریف کردین آخه مامانم خیلی ذوق میکنه.
مامان بردیا
29 دی 91 10:15
چه آدم برفی نازی ساختید
همیشه شاد باشی پرنسس برفی


مرسی خاله بردیا جونمو ببوسش.
مامان شیدا
30 دی 91 11:48
وای خوش به حالتون برف بازی کردید الینای من که تا هوا ابری میشه میره جلو پنجره و دعا میکنه برف بیاد اما انگار قرارنیست اینجا برف بیاد
اون آدم برفیت هم خیلی با حال بود


نازی انشااله برف میادو الینا جون حسابی لرف بازی میکنه .مرسی .
مامان مریم
30 دی 91 17:33
عاشقتم خوشگلم...قربونت برم که اینقد خوشحالی ..ایشاله همیشه لبت خندون باشه


مرسی خاله.
مامان آرسام
30 دی 91 17:37
خوش به حاتون عکسای قشنگی گرفتین منم تو شهر آمل هستم خیلی دوست داشتم عکس بگیرم ولی خودم تنها بودم با پسر 45روزم.فقط از منظره عکس دارم


نازی آرسام جون هنوز خیلی کوچیکه عزیزم انشااله بزرگ که شد حسابی عکسای قشنگی از برف بازیش میگیری. شما آملی هستین؟ آدرس وبلاگتونو نذاشتین .
مامانی زهرا
30 دی 91 20:32
وای خوش به حالتون ما هم منتظر یه برف درست و حسابی هستیم تا با زهرا ادم برفی درست کنیم اما خبری نیست سفید برفی جون بجای ما


مرسی خاله. انشااله برف میادو یه آدم برفی خشگل درست میکنی فینگلی مو خرگوشی ناز.
مامان آنیا
1 بهمن 91 10:13
جیگرتو برم عزیزم چه برف بازی می کنه
چه آدم برفی قشنگی مامان برات درست کرده


وای ممنونم که از آدم برفی هم تعریف کردی عزیزم.
زهرا
6 بهمن 91 23:47
آدم برفی کودکانه قشنگی ساختی مامان مهربون
من هم امیدوارم همیشه شادوخندون باشی عزیزم


مرسی . واقعا خوب شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟