الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

یه روز زمستونی با دخترم...

1391/11/2 22:33
962 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه کوچولوی ناز من از اونجایی که عاشق طبیعت و دار و درخت هستی چند روز پیش بهت قول داده بودم بریم بیرون و تو هی میگفتی بریم دیگه اود باش دیگه ... من و تو و مامان ملی با هم رفتیم و خدا میدونه چقد خوشحال بودی مخصوصا از دیدن این همه برگ زیر پات و صدای خش خش اونا واسه خودت دنیایی داشتی....

آماده شدی تا بریم گلم....

تا رسیدیم رفتی سمت درختچه ها ...

داری میری سمت برگها...

بر عکس همیشه که واسه عکس گرفتن باید کلی بهت بگم این دفعه خودت گفتی مامی جونم اینجا بکابم ؟ وخودت زودی دراز کشیدی و من عاشق این عکسات شدم عسلی من.

 

 

نمیدونم اینا چی بودن گل .... ولی تو خیلی خوشت اومده بود و کلی رو چیدی و بازی میکردی.... 

تازه به منم نشون میدی....

پرنسس کوچولوی من..

 

اونقد بازی کردی که موقع رفتن حسابی خسته شده بودیا تا رفتی تو کالسکه خوابت برده بود

همه دنیا تو دستای منن دیگه من چی از این دنیا میخوام ..........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مــآمــآنــے
1 بهمن 91 13:44
عزیزم
خدا حفظش کنه
راستی دو بار پستت ثبت شده


مرسی عزیزم. ممنونم که گفتی الآن خوبش میکنم.
مامان رادین
1 بهمن 91 13:55
سلام سلام
خیلی عکسهای قشنگی گرفتید...
پالتوی الیسا جون هم خیلی بهش میاد...
مبارکه
شما شمالی هستید؟؟؟؟؟
می بوسمتون


مرسی گلم. بله عزیزم ما شمالی هستیم.
محبوبه مامان الینا
1 بهمن 91 14:00
الهام جون ممنون از نظراتت.
چه عکسای قشنگیچه مامان مهربونی و البته خوش تیپی ماشاله
بینی پرنسس چی شده زخم شده عززززززیزم


مرسی محبوبه جان کارات به کجا رسید؟ مرسی نظر لطفتونه عزیزم.رفت چشاشو بخارونه زده بینیشو زخم کرده.
بهاره مامان ونداد
1 بهمن 91 15:12
خیلی عکس های قشنگی بود
البته الیسا جون عکس ها رو قشنگ تر کرده


مرسی عزیزم.
ونداد جونمو ببوسش.
نسرین مامان سپهر و صدف
1 بهمن 91 16:07
واااااااااای عزیزم چه عکسای زیبایی .دلم حسابی باز شد.ایشاالله همیشه شاد باشی.
به ما هم سر بزن.بوووووووووووووووووس


مرسی عزیزم . همچنین شما. آدرستونو ندادین ؟
مهسا مامی کیارش
2 بهمن 91 0:19
الیسای ناز عکسات خیلی هنری و قشنگن. عاشق خودت و عکساتم یه عالمه بوس برای پرنسس زیبا
من لینکت کردم به من هم سر بزن
عاشقتم جوجه کوچولو


مرسی عزیزم.
مامان شیدا
2 بهمن 91 0:23
سلام چه عکسهای قشنگی با الینا داشتیم عکسها را میدیدیم که الی گفت مامان از طرف من بنویس الیسا جونم عزیز دلم بزرگ شدی خانم شدی دیگه نباید بری تو کالاسکه دوست خوبم دوست دارم بوس بوس بوس (شما اینها رو نوک زبونی بخون )


قربون شیرین زبونیت عزیزم اگه پیاده باشم بدون کالسکه الیسا رو بیرون نمیبرم آخه همش میگه استه شدم بگلم کن دیگه....
آیلین
2 بهمن 91 0:49
سلام ماشاالله چه فرشته ی نازی دارین خداحفظش کنه اگه دوست داشتین به دخترمنم سربزنید=D
مرسی عزیزم. حتما.
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
2 بهمن 91 12:00
____________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&
_____________&&&
______________&&&& _¯_¯_¯_¯.

به ما سر بزنید نظظظظظظر یادتوننرهههها


مرسی عزیزم.
لیلا مامان پرنیا
2 بهمن 91 13:44
عکسها واقعا بی نظیرهالیسا جونم که مثل همیشه ناز وخانمهامیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید


مرسی عزیزم .
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 بهمن 91 16:22
چه روزقشنگی چه جای باصفایی چه مامان دخترای مهربووونی ، چقدرالیسای خودمون نازوخوش تیپ شده
معلومه که کلی کیف کرده ووروجک خانوم
الهام جون همیشه سایه مهرمادرتون باسلامت روی سرتون باشه وسایه شماهم برسرالیساگلم



قربونت برم عزیزم مرسی. همچنین شما . آره حسابی کیف کرد جاتون خالی.
مهرناز(مامان آرسام)
2 بهمن 91 23:32
سلاااااااااااااااااام بر پرنسس کوچولوی خوشگل ما
وااااااااااااااااااای عاااااااااااشق عکساش شدم خییییییییییییلی قشنگ شدن مخصوووووووصا اونا که توی برگا هستش محشر شده مامانی آفرین به این دخمل خوب و مامان خوش سلیقه که همچین عکسای خوشگلی گرفتن
چه کیفی کرده عسیسم با طبیعت


مرسی عزیزم . جاتون خالی حسابی کیف کردم. اومدین از سفر؟
الی مامان آراد
3 بهمن 91 2:00
بازم مثل همیشه مامانی شاهکار کرده واقعا عکسهاش خیلی خوشگل شدند یه عالمه بوس برای الیسا جونم و مامانش


مرسی عزیزم نظر لطفتونه.
مامان مریم
3 بهمن 91 9:40
وای چه پرنسس پاییزیه خوشگلی...من عاشق کلات شدم خیلیم بهت میاد عزیزم...همیشه به گردش و شادی عزیزم..


مرسی خاله البته قابلی نداره ها.......
مامان آروین (مریم)
3 بهمن 91 14:41
وااای چه پرنسسی ...... عکسات خیلی قشنگ شدن مخصوصا اونهائی که رو برگا دراز کشیدی ..... مثل پوستر میمونن ......
ماشاالله الیساخانم خیلی با مزه و خوشگلن ...... امیدوارم همیشه سالم و شاداب باشه ....


مرسی عزیزم لطف دارین .
مامان بردیا
3 بهمن 91 15:13
چقدر خوشکل تری میون برگای پاییزی پنجه آفتاب


مرسی خاله مهربونم.
مرجان مامان آران
3 بهمن 91 15:39
هزار ماشالا خیلی خوشگله عزیزمممم
وبلاگ خیلی قشنگی داری
خوشحال میشم همدیگرئ لینک کنیم


مرسی عزیزم.
سمیرا مامی سایان
3 بهمن 91 16:36
اوخییییییییی چه پرنسس خوشگلیییییییییییی یه عالمه بووووووس


مرسی خاله .
عمه ثمینا
3 بهمن 91 18:49
واااااااااااای چه خانومتر میشه توی این پالتو.خیلی بهت میاد.خیلی با عکسای نازت حال کردم.الان اینقده ذوق کردم دیدمت که نهایت نداره خیلی دلم واست تنگ شده.میبوسمت عزیزتر از جونم


مرسی عزیزم.
مامانی زهرا
3 بهمن 91 21:01
عکسها مثل همیشه عالی و زیبا هستند الیسا جون هم که مثل همیشه شاد و پر انرژی و البته خوش تیپ


مرسی خاله لطف دارین .
saba
3 بهمن 91 23:54
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/



مرسی عزیزم حتما بهت سر میزنم.
مامان آرسام
5 بهمن 91 23:39
به به چه عکسای خوشگل خوشگلی.چه دختر خوش تیپی.به ما هم سر بزنید خوشحال میشم


مرسی عزیزم. حتما .
مامانی
6 بهمن 91 21:03
الهام جون چرا عکسها و نوشته های زیبای مامانتون رو حذف کردید . می خوستم به خالم نشون بدم که چقدر نوه و مامان بزرگ شبیه همند . منتظر عکسهای خوشگلش هستیم . الیسا جون رو ببوسید .


مرسی عزیزم شما لطف دارین. آره یه چیزایی باعث شد و شاید دوباره گذاشتم .خیلی خوب متوجه شباهتشون شدی آره خیلی شبیه همند آخه هر دوتا مامانی من هستن.
زهرا
6 بهمن 91 23:41
چه دخمل خوش تیپیییییییییی


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی .
پردیس جون دختر خاله سایان
8 بهمن 91 10:05
الیسا جون با این تیپ زمستونی ات چقدر زیبا شدی من دختر خاله پرنسس سایان هستم و خیلی دوست دارم سری به سایت پرنسس سایان مامان الیسا می خواهم بدونم الیسا چند ساله اش هست ممنون میشوم که با نظرات گلتون سایت پرنسسم را گل بارون کنید


مرسی عزیزم . الیسای من 2سالو نیمش هست.
مائده(ني ني بوس)
9 بهمن 91 11:08
به به هميشه به گردش و تفريح


مرسی خاله.
فاطمه
15 بهمن 91 22:09
دخترت خیلی ماه و بامزه دوست داشتنی هست


مرسی عزیزم.