الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

سرگرمیهای این روز های تو.....

1391/11/4 2:54
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک من این روزا هر چی بدستت میرسه میزاری رو سرت و میگی علوس شدم ....

بعدشم میری رو میز تلویزیون میشینی روزی چند بار باید این کارو بکنی تا خیالت راحت بشه.....

آخه اینجا هم جای خوابیدنه ؟؟؟

بعدشم سمت اتاقت و اینجوری میخوای بری تو تختت....

 

فدای شیطونیهات بشم عزیزم ماچ عاشق این کاراتم...

جدیدا همش میگی مامان از بچه گیهام بگو دوس دالم بدونم دیگه ... اینجا با دستات داری نشون میدی که من اینگدی بودم مامانم...

خیلی این عروسکای انگشتیتو دوس داری وبامزه صداهاشو نو در میاری....

باباتو دیدی داری واسش قر میدی....

تا نازت داد خودتو لوس کردی ...

بابا هم اومد کنارت ...

داری واسه باباییت قصه میگی...

کلی شیطنت کردی همه چیو بهم ریختی....

گیر دادی که بابا باید نی نی تو باشه و کلاهتو گذاشتی سرشو پستونکم گذاشتی دهنش .... مگه به تو نه هم  میگه این باباییت.....

 

 

نمیدونی چقد خندیدم دلم درد گرفت از بس بلند بلند خندیدم....

بابا رفتو تو همچنان خوشحال از اینکه بابا نی نی شد و گفتی یه کم پستونک بکلم مامانی ؟ بابا اومد گفت گناه داره بچم میخواد بازی کنه و داد دستت....

میترسیدی بگم نخور با ترس داشتی میذاشتی دهنت....

دیدی که کارت نداشتم خوشحال شدی...

بعدش گفتی مامانی این که هر چی میکلم توش ایچی نداله ... من اینو نمیکام دیگه بده به نی نی ....

ببین چه جوری داری پایین میای ....

عزیزم امشب واسه کارات کلی خندیدیم و شاد شدیم واقعا تو شیرینی زندگی ما هستی و ما عاشقتیم فرشته ناز  ما خیلی شیرین زبونی و خیلی مهربون دوست داریم عزیز م .و تاریخشم میذارم تا خاطرش موندنی تر بشه گلم.

٣/١١/٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

هستی
4 بهمن 91 2:53
سلام عزیزم خوش به حالش که باباش اینقد حوصله داره اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
محبوبه مامان الینا
4 بهمن 91 7:38
امان از دست الیسا وروجک...صحنه پستونک خورون پدر و دختر کرکرخنده ست
عزیزم ترسش و خوشحالی بهدش واقعا نااااااااز بود.چه جالب الینا هم حسابی از من حساب میبره اما میدونه که وقتی با باباشه آزاده


منم از خنده دل درد شدم.
مینا
4 بهمن 91 8:52
فداش بشم چقد این دختر خوشمزست در پناه حق همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم


مرسی عزیزم.
مــآمــآنــے
4 بهمن 91 9:24
ایول بابای پایه
الیسا جون خیلی وروجکی


مرسی گلم. آره همینطره.
مامان شیدا
4 بهمن 91 10:11
قربون این علوس خانوم برم که انقدر نازه
مامانی امیدوارم همیشه خانواده سه نفریتان شاد شاد شادباشه و غم هیچوقت در این خانه را نزند


قربونت برم همچنین شما عزیزم.
مامان ساجده
4 بهمن 91 10:33
یه روز انشاالله عروسیت
ببین وروجک باباشو مجبور به چه کارایی میکنه
برای الیسا جون نازنازی


مرسی خاله . همینو بگو.
بهاره مامان ونداد
4 بهمن 91 12:24
نازی من هم کلی خندیدم


نرگس مامان باران
4 بهمن 91 12:27
خیلی بامزه بود
ایشالا همیشه لبتون خندون باشه


مرسی عزیزم.
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
4 بهمن 91 14:15
سلام مامان الیسا
چه دخمل خوشمزه ای دارین واقعاً وروجکه
از طرف من ببوسیدش چقدر هم چشم و ابروش شبیه باباشه


(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ I love you ¤.¸.•'´»
(¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)



مرسی خاله . ممنونم.
عمه ثمینا
4 بهمن 91 14:43
جدا ادم تو کارای تو میمونه که چی بگه.فقط همینو بگم که از بس که خندیدم فکم درد میکنه


اصلا خنده داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
مامان شایان
4 بهمن 91 15:32
عزیزم من کیلیپ برای تولد و جشن ها و جشن تولد و جشن دندونی نامزدی و عقد و ... درست می کنم. که هم می تونید تو جشن بگذارید همه ببینند و هم به عنوان سورپرایز برا دوست یا همسر و یا تو جشن تولد بکوچولوتون به عنوان گیفت بدبد و یا تو جشن پخش کنید که با استقبال زیادی روبرو می شه. اگه دوس داشتید من در خدمتتونم mbarahimian@yahoo.com
مامان علي
4 بهمن 91 15:58
چه عكساي خوشگلي
خيلي وروجكي دختر


مرسی عزیزم.
مامان مریم
4 بهمن 91 16:42
قربونت برم وروجک خوشگل من...کاش پیشت بودم یه عالمه بوست میدادم عشق من


مرسی خاله .
الی مامان آراد
4 بهمن 91 17:37
ای شیطون بلای خوشگل به باباش هم میومد نی نی الیسا جون بشه


الیسا دیگه چی میشه گفت .
شیوا و مامان جونش
4 بهمن 91 19:33
سلام .... مامان جون این دخملی خوشگل ...... من این تصاویر رو از فروشگاه پومک برداشتم ...... واسه فروش داره .... این هم آدرسشه برید قیمت هم دارن
http://www.poomak.ir/


مرسی عزیزم.
مامان شیدا
4 بهمن 91 23:51
عزیییییییییییزم الیسا جون خیلی نازه ... خیلی جالبه مهتای من هم متولد 24 تیر 89 ... چه تفاهمی البته دخمل من یک ماه زود دنیا اومده و یکم ریزه ...


آخی نازی چه جالب . دخملی منم دو هفته زودتر بدنیا اومد . مهتا جونو ببوسش.
مامان آروین (مریم)
5 بهمن 91 7:46
سلام ..... ان شاالله تو همین وب عکسهای عروسی الیسا خانم رو خواهیم دید مثلا بیست و اندی سال دیگه .....
همه کاراش با مزه و با نمکن ...... مخصوصا بازی کردن با باباجونش ......... تو همه عکس ها لبخند رو لبانش بود ، امیدوارم همیشه این لبخند ادامه داشته باشه ..... می بوسمش ....


ممنونم عزیزم . همچنین شما خله مهربونم . آروین جونمو ببوسش.
لیلا مامان پرنیا
5 بهمن 91 10:41
قلبون تو دختر خوش زبونآخه این باباها چرا انقدر ناز دختراشون رو خریدارننون مارو آجر کردن این دخترامونامیدوارم همیشه لبتون خندون باشه


مرسی خاله لیلا جونم . همینو بگو عزیزم .... مرسی همچنین شما.
مامان آروین (مریم)
5 بهمن 91 14:08
با افتخار و بدون اجازه لینکتون کردم .


مرسی عزیزم منم لینکتون میکنم.
مامانی زهرا
5 بهمن 91 14:30
وروجک انشالله علوس بشی حتما علوس ناز و خوشگلی میشی


مرسی خاله ممنونم.
مامان یلدا و سروش
5 بهمن 91 15:09
چه عکس نازی خدا حفظ کنه این فرشته با نو رو


مرسی گلم.
مامان ایسا
5 بهمن 91 16:17
عزیزم خیلی نازی..ایشالله عروس بشی

مرسی . .


مامان ایدین
5 بهمن 91 17:32
چه دختر خوشکلی ماشالا با ایدین جون ما دوست میشی؟ ]


مرسی خاله . بله که دوست میشم .
مامان ایسا
5 بهمن 91 21:03
عزیزم ببخشیداااا اما منم بذون اجازه لینکتون کردم[hr



خواهش میکنم گلم .آیسا جونو ببوسینش.
فاطمه و فائزه( زویشا)
6 بهمن 91 1:07
ماشالله عجب دخمل وروجکی دارید... خیلی نازه... خوب بابا رو به بازی گرفتی ها الیسا خانومیییی....دوست جونم لطفا به ما هم سر بزن و گه دوست داشتی لینکمون ن... ما دوتا خواهری هستیم که دوست داریم با فرشته هایی مثل خودت دوست بشیم... اینم وب داداشیمونه حتما برامون نظر بذار www.pesaregolebaba.niniweblog.com
مهسا مامی کیارش
6 بهمن 91 10:16
خیلی باحال بود کلی خندیدم
جوجه خیلی بامزه ای عاشقتم عکسات رو دوست دارم خیلی نازدون خانمی الیسای دوست داشتنی


مرسی عزیزم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 بهمن 91 14:34
الیساجونم همیشه شادوخندون باشی گلم[hr
مرسی خاله .
زهرا
6 بهمن 91 23:38
وای که چقدرخندیدم مرسی الیساجون که ماراهم شادکردی بوسسسسسسسسسسسسس
راستی خیلی وقته شمارولینک کردم ولی خیلی وقت نظردادن نداشتم اماازاین به به بعدنظرمیدم


ممنونم عزیزم که به ما سر میزنین و خوشحالمون میکنید.
الی مامان آراد
7 بهمن 91 1:28
اگه من یه روز بهت سر نزنم نمیشه آخه این دخملی خوشگل رو میام میخورمش مامان جونش منم میخوام جزو دوستاش باشم


مرسی عزیزم شما لطف دارید. حتما گلم معلومه که آراد جونم دوستمونه.
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
8 بهمن 91 1:26
عزیزم با اجازتون الیسا جونو لینکش کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید
دخترک
8 بهمن 91 10:34
سلام
خیلیییییییی بامزه بود
انقدرخوشم میاد از دخترتوننننننننن
راستی من لینکتون کردم


مرسی عزیزم محبت داری.
مرجان مامان آران
8 بهمن 91 16:11
مامانی من لینکتون کردمممممم
شما لینکمون نکردین
شاد باشید همیشه


حتما عزیزم منم الآن لینکتون میکنم.
مائده(ني ني بوس)
9 بهمن 91 10:58
اليسا جون دلم برات خيلي تنگ شده بود.ايشالا يه روز هم يه عروس خوشگل ميشي با اين ناز و اداهات


مرسی عزیزم.
مهسا مامی کیارش
10 بهمن 91 17:11
مامان الیسا جون من لینکتون کردم مثل اینکه شما لینک نکردین. خوشحال میشم که کیارش اسمش جزء دوستای الیساجون باشه. همیشه شاد باشین


حتما عزیزم . مرسی .
راحیل
11 بهمن 91 10:37
چه دخمل نازی با اون شیطونیاش


مرسی عزیزم.
مامان دینا
12 بهمن 91 0:37
سلام دوست عزیز تازه با وب شما آشنا شدم پست جالبی داری همیشه به خوشی باشید دختری رو از طرف من ببوس با اجازه لینکتون کردم
مامان بردیا
13 بهمن 91 9:40
ای جانممممممم
همیشه شاد باشید


مرسی عزیزم.
مهرناز(مامان آرسام)
14 بهمن 91 0:11
ای جونم چه عروس ملوسی بشی تو شیطون بلای وروجک خوشگل
آفرین به این بابای مهربون و مامان گلت


مرسی خاله مهربونم.آرسام جونمو ببوسش.
مهرناز(مامان آرسام)
14 بهمن 91 0:12
راستی عشقم آپم
بهاره مامان ونداد
14 بهمن 91 17:15
خاله جون ما اپیمممممممممم
سجاد
23 فروردین 92 13:07
سلام ، پیش سجاد کوچولو هم بیا ...


حتما