الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

هفته ای که گذشت....

1391/11/17 13:06
830 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی دوست داشتنی من خیلی تو دل برو شدی و حسابی زبون میریزیو  آتیش میسوزونی . این روزا دوباره مشغول درس خوندنم آخه تازگی متوجه شدم که امتحان حق امضاء نزدیکه و منم با وقت کمی که دارم چاره ای جز خوندن فشرده ندارم و تو اصلا از این شرایط خوشت نمیاد و همش به هر بهونه ای منو میکشونی سمت خودت  ومنم از دستت اومدم تو آشپزخونه دیدم تو هم دفتر و مدادتو جمع کردیو اومدی میگی مامی جونم منم انتحان دالم  ساکت باش میکام دس به اونم .... من موندم چی بهت بگم ... از طرفی هم بهت حق میدم دختر عزیزم ..

ببین داری درس میخونی کنار من نگراننگران

عاشق نقاشی کشیدنی و بیشتر هم دایره میکشی عزیزم و رنگهارو هم کاملا بلدی...ماچماچماچماچماچ

واینم یه سری از کتابای مامانی ...هی اگه شما بذاری بخونه ..گریهگریهگریهگریه

یه روز بهونه گرفتیو  هی گفتی مامان چرا شما اینجولی شدین دیگه اندون(خندون) نیستین بیلون نمیلین من یه کم بازی کنم .. با این زبونت منم دلم سوختو بردمت تو حیاط تا بازی کنی و کلی خوشحال شدی.

الی جونم بریم ؟؟؟ یه کم واستا نیگا کنم...

عاشق توب بازی هستی و شوت میکنیو میگی گگگگگگگگل ...

با بادکنکات داری تاب سواری میکنی..

به من میگی تو عکاس باش منم واست ژست میگرم ...

پیاده شدی تا بادکنکاتو تاب بدی عزیزکم....

دیگه هوا سرد شدو اومدیم خونه و میگی بیا بازم بازی کنیم...

رفتی کتاب پازلتو آوردیو گفتی میکام بازی کنم دیگه...

داری میگی مامان اینه ؟؟ واقعا پازلاش سخته...

با کلی کمک تونستی تمومش کنی

یکی از کارای همیشگیت اینه که بری ببینی کسی در میزنه یانه ...

بعدشم که به همه چیه اطراف باید یه دستی بزنی ...

تازه ببین از کجا اومدیو از کجا میخوای بری پائین.... میزو آوردی و از روش میری رو دسته مبل ....

آخر هفته رفته بودیم ایران کتان و تو رو هم طبق معمول گذاشتم تو سبد اما سبد کوچیک بودو تو هم هی بهونه میگرفتی ....

این عکس خیلی بی کیفیت شد.. اما یه مادرو دختر دمه در اتاق پرو منتظر بابایی هستن...

 

 تو فضای بازش یه مینی پارک داشت که تو هم کلی بازی کردی و خوشت اومد...

تولد کیانا جون( دختر عمه مامان ) رفتیم که حسابی به هممون خوش گذشته بود..

اینم عکس تولد سال قبل  کیانا جونه ببین چه کوچولو بودی و تو هردو سال کوچولو ترین مهمون بودی...

کیانا جون با کیکش ...

نگا صورتشو چیکار کردم ...

اینجا تا کیکو دیدی گفتی من یه انگشت بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوشحال از اینکه داری به کیک انگشت میزنی....

کیانا خیلی دوست داره و خیلی هم دلش میخواست یه عکس با تو بگیره اما تو میگفتی بذار به کیک انگشت بزنم....

تازه ناخوناتم کفشدوزکی کرده بودم که تو خیلی خوشت اومدو کلی همکاری کردی ...

 

 اینجا هم اومدیم خونه  خوابیده بودی دیگه از بس پریدیو ورجه وروجه کردی کلی خسته شده بودیو موقع رقصیدن تو بغلم خوابت برده بود..

عزیز دلم حالا به نظرت من میتونم درس بخونم .....

دختر کوچولوی ناز من امیدوارم همیشه شادو سلامت باشی ....

دوست دارم همدم کوچولوی من ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

نیم وجبی
17 بهمن 91 1:52
قربون درس خوندت خوشگلم


خدا نکنه عزیزم مرسی .
الی مامی آراد
17 بهمن 91 2:47
الیسا وروجک خودمی عاشقتمممممم مامان جون رو همراهی میکنی که درس بخونه هر جا رو که بلد نبود بهش یاد بده عزیزم میبینم که دایره کشیدنت هم خوبه و رنگها رو میشناسی تو هم مثل مامانی مهندس خوبی میشی عکسات خیلی خوشگل شدند اینم برای الیسا و مامانش


مرسی خاله مهربونم همیشه به ما لطف داری .آراد جونمو از طرف من ببوسش.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 بهمن 91 3:47
چقدرعکسهای خوشجلی الیساگلی مثل همیشه ماهی بااون لباس سرهمیت خیلی نازشدی خالههمیشه به شادی وگردش وتولدامابذارمامانی کتاباشم یه نگاهی بکنه
وااای که چقدراین بچه هاشبیه باباهاشونن الیساجونی که کپی بابایی شه ..البته عکس دوست جونم هیچوقت واضح نیست شایدگل دختربه مامانیشم رفته و مانمیدونیم
میبوسمت گل دخترناز


مرسی خاله جونم . همچنین شما با آرمیتا نازدونه. آنا جون فکر نکنم شبیه من باشه حالا تو یه پستی عکس خودمم میذارم اونم بخاطر دوست جونی ..آرمیتای نازمو ببوسش .
محبوبه مامان الینا
17 بهمن 91 7:40
مامانی ساکت باش دیگه الیسا انتحان دالهقربون این دخمل شیرین زبونکلا خصلت بچه ها همینه منم موقع امتحانات مکافاتی داشتم با الیناخوشگل خانوم چه تیپ ورزشکاریه نازی هم زدهفدات شم که ماشاله اینقدر قد کشیدی و تو سبدها جا نمیگیریتو تولد هم حسابی میدرخشی شاهزاده خانوم


واقعا همینطوره از دست این وروجک ...مرسی خاله عزیزم . الینا جونمو ببوسش.


مامان مریم
17 بهمن 91 9:15
یادش بخیر منم همه ی اون کتابا رو خوندم قبولم شدم برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم با این وروجک


مرسی عزیزم اگه بشه با این وروجک درس هم خوند.کوچولوی نازمو از طرف من ببوسش.
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
17 بهمن 91 12:47
✿◕ ‿ ◕✿


مرسی.
لیلا مامان پرنیا
17 بهمن 91 14:15
اول اینکه تیپت رو بخورم که انقدر ملوس لباس میپوشی دوم اینکه خیلی نازی وخوردنی مامانی براش اسپند دود کن تو تولد از همه جیگر تره


مرسی لیلا جونم .پرنیا جونمو ببوسش .


مامان انیسا
17 بهمن 91 15:15
وروجک خیلی شیرین زبونیااااااااااا منم موقع درس خوندن همین برنامه ها رو با آنی دارم!امیدوارم موفق باشی عزیزم


مرسی عزیزم . اگه این وروجکا بذارن .
مامانی زهرا
17 بهمن 91 18:02
آفرین به دخمل فعال و درسخوان الی جونم تاب بازی خوش میگذره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی . آره حسابییییییییییییییی خاله.
مهسا مامی کیارش
17 بهمن 91 19:53
پرنسس الیسای ناز و دوست داشتنی واقعا تو دل برو هستی. خلی خوشملی فرشته کوچولو. من عاااااااشقتممممممممممم. من فدای اون ژست گرفتنات و عکسات و خودت برم که اینقد قشنگ بلدی عشوه بیای آلوچه. دوست دارم و اینم یه عالمه بوس برای الیسای ناناز


وای مهسا جون همیشه به ما لطف داری عزیزم مرسی که با محبت به وبلاگ ما میای عزیزم.کیارش کوچولو رو هم ببوسش.
فاطمه و فائزه(زويشا)
18 بهمن 91 2:41
سلام وروجك شيرينزبون.........
قربون درس خودنت....
برا مامانيت آرزو ميكنم وقتايي كه تو لالا كردي بتونه به درساش برسه...البته اگه از بازي كردن با تو خسته نشه و تاب و توان درس خوندن براش بمونه....
خوشحالم كه برگشتي....پيش ما هم بيا...
www.zevisha.niniweblog.com

مرسی عزیزم . همینو بگو اگه دیگه جونی بمونه .حتما گلم.

محمدحسين(مخترع كوچك)
18 بهمن 91 2:44
اليسا خوشگله تاب بازي خوش ميگذره!!!!!!!!!!
توي تولد مث پرنسس ها شدي ... پرنسس اليسا....
به من هم سر بزن...يادگاري يادت نره

www.pesaregolebaba.niniweblog.com




حسابی خاله. مرسی عزیزم. حتما میام .
مامان بردیا
18 بهمن 91 9:55
عزززززیزم مثل همیشه یه عروسک ناز و شیطونو دیدم. فدای درس خوندنت خوشکلم
خسته نباشی مامان جون درس خوندن به خودی خود سخته ... با یه فرشته پر انرژی که سخت تر هم میشه.برات آرزوی موفقیت دارم


مرسی خاله مهربون که همیشه به فکر ما هستی عزیزم.
سمیرا مامی سایان
18 بهمن 91 10:13
نازی به این دخمل باهوش و دوست داشتنی
و صد البته خوشتییییییییپ عاشقتم عروسک خوردنی


مرسی خاله . سایان جونمو ببوسش.
راحیل
18 بهمن 91 13:44
چه خوشگل خانم نازی جیگرشو


مرسی عزیزم.
مامان آروین (مریم)
19 بهمن 91 7:18
سلام الیسا خانوم ، دلم برات تنگ شده بود ..... آفرین به شما که رنگها رو میشناسی و نقاشی میکشی ....... تو تولد مثل پرنسس ها هستی ...... البته تو همه عکس ها همین جوری هستی ...... تولد و بازی هم که کلی بهت خوش گذشته ...... ایشالا همیشه به خوشی و خوش گذرونی .....


مرسی خاله مهربونم .همچنین شما .آروین جونمم ببوسین.
بهاره مامان ونداد
19 بهمن 91 16:50
ای جان کفش دوزک کوچولوی خوشمل
بزار این مامانت یکم درس بخونه به خاطر خودت میگم خاله جون


مرسی عزیزم. همینو بگو بهاره جون مگه میذاره این وروجک.ونداد کوچولوی نازمو ببوس.


مائده(ني ني بوس)
19 بهمن 91 20:38
اليسا جون خوبه وقتي تو هم بزرگ شدي رفتي مدرسه و امتحان داشتي ماماني هي شلوغ كنه و شيطوني كنه نذاره درس بخوني قررررربونت برم؟


همینو بگو مائده جون باید اینجوری دلمو خوش کنم. سارینا جونو ببوس.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 بهمن 91 2:29
سلاااام دوستم بدوبیاوبم پستمو بخووون راستی الهام جون چقدرعذاب میکشم یه نظربذارم صدباربازوبسته میکنم تااعدادرمزروبده آخه همش بدون عددبازمیشه
مامان ارسام کوشولو
20 بهمن 91 16:23
سام.....چ دخمل خوشکلی دارین.....الان ادرسمو گذاشتم....نمیدونم چرا نمیاد.بهم سر بزن


مرسی عزیزم . حتما میام پیشتون.
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 16:30
عزیزممممم چه دختر شیرینییی
همیشه به مهمونی و گردش عزیزممم
قربون دختر خوشگل با این لباس خوشگلششششششششش


مرسی خاله . همچنین شما .آران کوچولوی کپلی رو از طرف من ببوس.


عمه ثمینا
20 بهمن 91 19:41
سلام جیگری.تقریبا 2 ساعتی میشه که از مشهد برگشتم و کلی هم براتون دعا کردم.زودی گفتم بیام عکسای نازت رو ببینم.این نیم وجبیه من ماشاالله چقد خانوم شده.یه اسپند مامانی براش دود کن.تا 3 روز دیگه میام از نزدیک کلی میبوسمت که یه کمکی جبران این 2-3 ماه ندیدنت بشه.



عمه جونم زودی بیا که دلم تنگته .
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
23 بهمن 91 4:31
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:46
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# ولنتاین مبارک
قالبهای کودکانه مادام بوفی
27 بهمن 91 5:49
سلام اگه دوستداری یه قالب با عکس و طرح نی نیت داشته باشی بهمون سربزن قالبهای بقیه نی نی هارم نگاه کن