الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

دعوت به مسابقه!

1391/11/22 1:45
934 بازدید
اشتراک گذاری

دوست عزیزم آناهیتا جون مامانی آرمیتا جون منو به  این مسابقه دعوت کرد که از همین جا از آنا جون دوست خوبم تشکر میکنم.ظاهرا باید تو این پست  علت درست کردن وبلاگ و بگیم ...و بعد سه تا از دوستای دیگه رو هم دعوت به این مسابقه کنیم.

من همیشه عادت به نوشتن خاطرات داشتم اونم با تاریخ و روزش وحتی قبل از الیسا هم این کارو میکردم و از وقتی که تصمیم گرفتیم که  نی نی دار بشیم  من تمام این روزهارو بیشتر دنبال میکردم تا اینکه خلاصه همیشه بدنبال درست کردن وبلاگ بودیم اما چون واقعا ماه های اولی که  نفسم بدنیا اومد من خیلی سرم شلوغ بود و از اونجایی که دو هفته ای هم زودتر بدنیا اومد پروژه هام نیمه تموم مونده بود و کار اداره هم روش و این نفسی ما هم زودی بزرگ شد تا اینکه دیگه به شوهری گفتم بچمون بزرگ شد بیا وبلاگشو درست کنیم و دقیقا پارسال اولین شب  زمستون با بابایی تا آخر شب نشستیم تا درستش کنیم و موقع انتخاب اسم شده بود دوست داشتم همون چیزایی که درتو هست رو بگم که با بابایی با هم گفتیم وروجک چطوره؟ آخه واقعا تو وروجک بودی واسه خودت این بود که اسم وبلاگتم به همین راحتی انتخاب کردیم و همه کارای وبلاگتو بابایی انجام میداد  من واقعا وقت نداشتم اما همیشه نظر میدادم و همه چی طبق دفتر خاطراتت بود با همون تاریخ و کارایی که میکردی عزیزم و من بعد از تولد دو سالگیت دیگه خودم همه کارای وبلاگتو انجام دادم و بعضی وقتها هم بابا .

خیلی وبلاگتو دوست دارم وبا عشق و همه وجودم  ادامه میدم  و تا این دخمل کوچولوی وروجک واسه خودش خانم گلی بشه وروجکم باشه دیگه ..

من خیلی این دنیای مجازی رو  دوست دارم و کلی دوستای خوبی دارم که دنبال کردن خاطراتشون و بزرگ شدن نی نی های نازشون واسم لذت بخشه بعضی وقتها واقعا دلم براشون تنگ میشه وبیصبرانه منتظر پستهای جدیدشون هستم ...گاهی نگران واسه مریض شدن یکیشون وگاهی خوشحال از موفقییتشون وگاهی خندون از کارای بانمکشون گاهی منتظر عکسهای تولدشون و آرزوی خوشبختی واسه همشون..... وهر نظر از اونا منو دلگرم تر واسه ادامه دادن میکنه و بعضی وقتها فکر میکنم سالهاست که همشونو میشناسم و کنارم هستن  و واسه همشون آرزوی سلامتی و خوشبختی در کنار همدیگه میکنم .

 

وتو دلیل زنده بودنمون شدی فرشته کوچولو

سه تا از دوستایی که به مسابقه دعوت میکنم:

***آنیسای عزیزمان***

***پرنسس سایان***

***الینا فرشته آسمونی***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 بهمن 91 5:08
الهام جون چقدرقشنگ نوشتی وممنون که ازماهم یادکردی
امیدوارم الیساگلی خاطراتش پرازشادی وشیرینی باشه . .
عاشق نوشته آخرت درمورددوستان وبلاگی شدم عزیزم من هم تمام احساسم نسبت به شما و دوستان مجازی همینه



قربونت برم آنا جون .همچنین آرمیتا جون. مرسی که منو دعوت کردی دوست خوبم.
محبوبه مامان الینا
21 بهمن 91 7:19
واااااااای الهام جون نمیدونی چقدر خوشحال شدم که جز دعوت شده ها بودم
ممنون مهربونم


خواهش میکنم دوست خوبم .
باباي مليسا
21 بهمن 91 10:17
با سلام . وبلاگ مليسا خانم بالاخره بعد از 2 ماه به روز شد . خوشحال ميشم قدم رنجه كنيد و با نظرات زيباتون اين كلبه مجازي كوچيك رو منور و قشنگتر كنيد . منتظرتون هستيم .


حتما.
مامان آروین (مریم)
21 بهمن 91 10:19
الهام جون امیدورام موفق باشی و نوشتن خاطراتتون ادامه داشته باشه و در آینده الیسا جون خودش ادامه بده ..... منتظر اولین پست از نوشته الیساجون هستم .... ان شاالله ....


مرسی مریم جون از پیامهای پر مهری که همیشه میدی . آروین جونمو ببوس.
سمیرا مامی سایان
21 بهمن 91 10:29
ااااااای جون دلم وروجک خوشگل و دوست داشتنی دست مامان و بابای مهربونت هم درد نکنه وبلاگ خیلی خوشگلی واست درست کردن من همیشه خواننده پر و پاقرص وبلاگت خواهم بود


مرسی عزیزم شما همیشه به ما لطف داشتی . سایان جونمو ببوس.
مامان انیسا
21 بهمن 91 21:51
مرسی عزیزم بابت دعوتتون فقط اگه میشه یه خورده بیشتر راجع به مسابقه و برگزار کنندش و.... برام توضیح بدید ؟مرسی
زهرا
22 بهمن 91 20:55
آخه چقدرنازیییییییییییی الیسا جون


مرسی عزیزم.
محبوبه مامان الینا
24 بهمن 91 12:31
سلام الهام جون .خوبی؟الیسای نااااااااازم در چه حاله؟آپ کن دیگه دلمون تنگ شده واسش؟امتحان دادی واسه حق امضاء؟الهام جون به نظرت پارکت بهتره یا سرامیک؟


سلام عزیزم مرسی. با عکسای تولد منو ماهگرد الیسا میام . محبوبه جان پارکت بهتره و اگه نوع و مارک خوبی رو بخوای که تو بازارم باشه پارکت باراباس هستش که ساخت آلمان با فوم 12 میل. پارکت هم قشنگتر و حس خوبی هم داره .
ارغوان
26 بهمن 91 0:53
سلام..من ارغوان هستم...دختر کوچولوی نانازی دارین....با اجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم شما هم به من سر بزنید
بابای ارشیا
27 بهمن 91 17:41
ماشالله هزار ماشالله به این ناز پری زیبا چهره زیبا که هستی آملی هم که هستی میشی زیبای خون گرم با مرام الهی همیشه سلامت و شاد باشی پری دریایی
حیف که خان ما از تو کوچیک تره و گرنه میومد امل تا عروسم نمیشدی دست از سر کچل اوووو ببخشید سر بابایی برنمی داشتم الهی همیشه خونه تون به شادمانی و دلخوشی و صفا و برکت روشن باشه


مرسی بابای مهربون وممنونم از تبریکتون.وهمچنین برای خانواده گرم شما .
مریم (ماری مامی آنیتا)
28 بهمن 91 2:01
سلام ای جانم این دختر چقدر نازه
ببینم راستشو بگو دخترمون عاشق رنگ آبیه یا مامانش؟
آخه منم عاشق رنگ آبیم
بطور اتفاقی وبلاگتو دیدم خیلی خوشم اومد خوشحال میشم باهات دوست شم به من سر بزن


مرسی عزیزم. نه عزیزم ما با فصل زمستون رنگارو آبی انتخاب کردیم اما آبی هم دوست داریما...خوشحال شدم که به ما سر زدید گلم حتما بهتون سر میزنم .