الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

ماهک من ......

عزیز دلم الهام نازنینم تولدت مبارک.....

1391/11/27 21:04
3,839 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم الهام نازنینم تولدت رو زمانی جشن میگیرم که سی و یکمین ماهگرد از تولد دختر گلمون الیسا جونو به  انتظار نشستیم . باشد که سالروز  تولد تو و عشقمون الیسای گل رو چشم انتظار بشینیم

روزها ، هفته ها ، ماهها و  سالها اومدن و رفتن تا زنجیر عشقمون رو بیشتر ببافند و گره هاشونو محکمتر کنن  ، تموم آرزوهای قشنگم رو بدرقه روزهای گذشته  میکنم و شاه گل آرزوهامو به استقبال روزهای پیش رو میفرستم...

به امید شاد ترین روزها و هفته ها و ماهها و سالها برای شاه بیت غزل هام  عشقم الهام نازنینم و تموم دنیای من الیسا جون دختر گل بابا

تولدتون مبارک عزیزای من ...

 

(علی..  )  

٢٢ بهمن تولد مامانی بود و ٢٤ بهمن سی و یکمین ماهگرد دختری و با هم جشن گرفتیم ...

دختر گلم مامانت خیلی خوش بحالش بود آخه از یک سالگی تا ازدواجش هر سال مامان ملی و بابا قاسم جون واسش تولد میگرفتن اونم بصرف نهار و همه میدونستن و هر ساله دور هم تولد مامانی رو جشن میگرفتند و اینم چند تایی از عکس بچگیهای مامان الهام ....

 

 

 

 

 

تولد امسال الهام جون و الیسا جونی ..

عاشقتونم ...

بهترینهارو برای شما آرزو میکنم....

 

اینجا مامان الهام بهت گفت دیگه کیک نخور دلت درد میاد اما بازم اشاره میزنی به کیک......

تا گفت نه خودتو زدی به خواب ....

کادو ها تو ادامه مطلب.....

 

 

اینم مامان معصوم واست گرفت ...

اینم کادوی مامان از طرف بابا...

اینم از طرف مامان ملی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 5:37
سلام ، هیراد توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلگش بیایید و کمکش کنید ارزومند ارزوهای شما
زهرا
27 بهمن 91 11:38
الهام عزیزم تولدت مبارک انشالله صدها ماه وصدهاسال درکنارهمسرمهربون والبته خوش قلمت والیساجون تولدهای خوبی بگیری عزیزم


ممنونم زهرا جون از تبریکت .روژان عزیزمو ببوسش.
لیلا مامان پرنیا
27 بهمن 91 11:39
تولدت مبارک الهام جون امیدوارم سالیان سال این روز رو کنار هم با خوشی جشن بگیریدتو هم بهمنی بودی دوست جون


مرسی لیلا جون و ممنونم از تبریکت عزیزم. آره اونم چه روزی ! کل کشور واسم تولد میگرن ...مگه نه ؟
مامانی زهرا
27 بهمن 91 12:45
الهام جان تولدت مبارک
امیدوارم همیشه کنار خانواده خوب و خوش و سلامت باشید ماهگرد خانم کوچولو هم مبارکه
راستی اگه اقتخار بدید لینکمون کنید خوشحال میشیم


مرسی عزیزم و همچنین شما . وای من همیشه بهتون سر میزنم عزیزم حتما همین الآن لینکتون میکنم.
مامان انیسا
27 بهمن 91 12:45
وای چه همسر با احساسی داری الهام جون متنی که نوشتن خیلی زیباست عزیز دلم تولد شما و سی ویکیمین ماهگرد میوه عشقتون رو تبریک میگم انشاالله همیشه شاد و موفق باشید


مرسی عزیزم خیلی لطف داری دوست خوبم. همچنین شما .
مهسا مامان کیارش
27 بهمن 91 18:20
الهام جون تولدت مبارک و سی و یکمین ماهگرد پرنسس کوچولو هم مبارک. همیشه خوش و خرم درکنار هم خوشبخت و پیروز باشین


مرسی عزیزم وممنونم از محبتت گلم.
دختردايي دينا
27 بهمن 91 19:06
دختر و وبلاگ زيبايي دارين خواهشاً به وبلاگ دختر عمّه ي من بياين ونظر بذارين.(مي شه وبلاگ دينا جان رو از لينك هاتون بكنيد؟ اگه اين كارو كنيد منم لينكتون مي كنم)


مرسی عزیزم.واااااااااااااای یعنی الآن واسه من شرط گذاشتی !!!!!!!!!!!!!!! باشه گلم حتما بهتون سر میزنم.
هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 21:03
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما
مریم (مامان ثناجون)
27 بهمن 91 22:47
الهام جون و الیسا جون مبارکا باشه



ممنونم گلم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 بهمن 91 1:29
الهام جون تولدت مبااااارک هزارتاااااا
تبریک بی حدم رو بادست خالی پذیراباش. .
برات بهترین آرزوهارودرکنارهمسرودخترنازت دارم وامیدوارم عشقتون پابرجاباشه ۱۲۰ساااال
راستی خیلی خوشحال شدم که دیدمت دوست جونم خیلی خوشگله
عکس بچگیات کپیه الیساست



مرسی دوست خوبم تبریکت از همه کادوها قشنگتر بود برام.مرسی دیگه شرمندم نکن.وااااااااااااااااای راس میگی چه عجب ما از یکی شنیدیم دخترمون شبیهه خودمونه!!!!!!!!!!!!!!! اما بیشتر به مامانو داییش رفته خیلی هم به من نرفته دوست خوبم اما بازم خوشحال شدم ...
مامان یلدا و سروش
28 بهمن 91 2:54
تولدتون رو تبریک میگم انشاالله همیشه شاد باشید


مرسی عزیزم ممنون از تبریکتون.
محبوبه مامان الینا
28 بهمن 91 7:56
الهام جون تولدت مبارک عزیزم
انشاله سالیان سال کنار الیسای نااااااااز و همسر مهربونتون شاد و خوشبخت باشید


ممنونم دوستم و مرسی از تبریکت عزیزم و همچنین شما .
محبوبه مامان الینا
28 بهمن 91 7:57
کادوهای مادر و دختر هم مبارک بسیار شیک و خوشگل


مرسی محبوبه جونم.
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
28 بهمن 91 8:50
تولدتون مبارک باشه عکساتون خیییییلی قشنگند
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ



مرسی عزیزم چه کیک قشنگی ........... ممنونم گلم.
محبوبه مامان الینا
28 بهمن 91 9:56
بله؟!!! عکس؟!!! من که اینجا جز عکس کادوها چیزی نمیبینم نه متنی هست نه عکس خودتون؟!!!



عزیزم ظاهرا سیستم شما مشکل داره والا همه چی هست .
مامان آروین-مریم
28 بهمن 91 12:04
روز تولد انسان ها در هیچ تقویمی یافت نمی شود . چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق می ورزیم .
الهام جون تبریک دست خالی مرا به سخاوت بی حدت بپذیر .....


قربونت برم مریم جون همین تبریکت بهتر از کلی کادو بود عزیزم.
مامان مریم
28 بهمن 91 13:07
تولدتون مبارک....سالهای سال شادی و خوشبختی رو براتون آرزو میکنم...مثل همیشه همه چی عالی بود...بوس برای هر دوتون...


مرسی عزیزم.
ممنونم مریم جون همچنین برای شما.
محبوبه مامان الینا
28 بهمن 91 13:15
بالاخره دیدم البته رو صفحه فقط عکس کادوها هست رفتم از آرشیو تاریخ27رو انتخاب کردم دیدم
خوشحال شدم دیدمت الهام جون ماشاله با همسرتون خیلی بهم میاینانشااله همیشه درکنار هم و شاد باشید چه بامزه که مامان و باباتون هرسال روز تولدتون همه رو بصرف ناهار دعوت میکردن میگم چه بامزه هممون اون موقع عاشق لباس عروس بودیما


مرسی محبوبه جون.
واقعا میگی عزیزم مرسی.

آره عزیزم هر سال عروسم میکردن تا یه وقت نگم عروس شدن چی باشه اما مثل اینکه خودم دلم میخواست واقعی عروس بشم و خیلی زود تجربش کردم.
سمیرا مامی سایان
28 بهمن 91 14:13
الهام جون تولدت مبارک
ااااای جونم این دخمل نانازیه ما با اون لباس خوشگلش چه ژستایی میگیره عسیسممممممممممم


مرسی سمیرا جون.
مرسی خاله مهربون.
سایان جونمو ببوسش.
الی مامی آراد
28 بهمن 91 16:21
الهام جونم تولدت مبارک برات بهترینها رو آرزو میکنم سی و یکمین ماهگرد پرنسس کوچولو هم مبارک


مرسی گلم .
منتم این آرزوی قشنگو واسه شما میکنم.
ممنونم خاله جون.
مامان ساجده
28 بهمن 91 20:27
الهام جون تولدت مبارك اميدوارم كه ساليان سال در كنار هم خوش و خرم باشيد
سي و يكمين ماهگرد عروسك خانمم مبارك


مرسی ساجده جون .ممنون از تبریکت.
مرسی خاله جونم.
عمه ثمینا
28 بهمن 91 22:01
تولد تولد تولدتون مبارک.انشالله که هر 3 تاتون سال های سال کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنین و تولد 120 سالگیتون رو کنار هم جشن بگیرین.خیلی دوستون دارم


مرسی عزیزم .و از تبریک قشنگت ممنونم عزیزم.
بهاره مامان ونداد
29 بهمن 91 11:59
ای جان چقدر الیسا شبیه خودته الهام جون: Xراستی عزیزم تولدت مبارک امیدوارم 1000 ساله شی


مرسی عزیزم ممنونم از تبریکت.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 بهمن 91 2:59
سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست خوبم.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~.........~نظــــــــر~~~~$$
~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$
~~~~~یـــــــادت نره~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$

----------------------
الهام جون تولدت مبارك...........اليسا خوشگله ماهگرد شما هم مبارك....
خدا برا هم نگهتون داره....


دست بابا علي هم درد نكنه با اين پست قشنگش

مرسی عزیزم.
ارغوان
30 بهمن 91 8:51
------------..-----()-()-()-()-()
------------..-----||-||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
--------------------)---------(
------------_____,-----------,____
-----------/_________________








اینم واسه تو عزیزم.
زهرا مامی ویونا
30 بهمن 91 19:52
سلام خانمی ممنون بهمون سر زدین.....ماشالله به این دخمل ناززز

دیدم لینکم کردین ...لینکتون کردمم....رمز وبلاگش رو خصوصی براتون میزارم


خواهش میکنم عزیزم. مرسی . ممنونم .
مامان بردیا
1 اسفند 91 11:24
شادی قرین و همدم همه لحظه هاتون باشه انشاا... تولدتون مبارک


مرسی عزیزم .
مامان یاسمن الیسا
1 اسفند 91 13:17
الهام جون تولدت مبارک امیدوارم همیشه زندگیتون پر از عشق و خوشبختی باشه
بالاخره اسمت را هم فهمیدیم


مرسی عزیزم.همچنین شما.مگه اسممو نمیدونستی؟ چند جایی گفته بودم.
مرجان مامان آران
1 اسفند 91 18:20
تولدت مبارک عزیز دلممممممممممممممم ایشالا در کنار دختر خوشگلت و همسر خوبت روزا و سالهای خوبی داشته باشی
وهمچنین لباتون خندون باشه قربونت برم

مرسی عزیزم و ممنون از محبتت.همچنین شما دوست خوبم.
مامان آرسام
1 اسفند 91 21:04
تولدتون مبارک


مرسی عزیزم.
مائده(ني ني بوس)
4 اسفند 91 1:10
تولدت مبارك خاله.فقط بايد تورو خورد!


ممنونم خاله مهربونم

...
10 اسفند 91 1:12
ببخشید میخواستم یه سوال بپرسم
چرا دخترتون رو هم همیشه از لب می بوسید؟؟
به نظرتون یکم براش بدآموزی نداره
یا شاید بعدا مشکل براش پیش بیاد؟؟/






...

جوابتون رو تو پست جدید گذاشتم