الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

تبریک به مامان بابا...

1391/12/6 15:49
2,037 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه روز مهندس رو به مامان بابام تبریک میگم وخیلی دوستون دارم ومیدونم هر کاری میکنید بخاطر منهماچماچماچماچ

مامانی و بابایی از خیلی وقت تا حالا درگیر کارای شرکت  بودن اونقدر رفتن و اومدن و نمونه کاراشونو نشون دادن و کلی منتظر بودننگراننگران نگران تا اسم شرکتو قبول کنناسترساسترس  و خیلی از این جور چیزا وخیلی  خسته شدن  تا خلاصه تونستن  یه شرکت مهندسی رو به اسم خودشون به ثبت برسونن .اوهاوهتشویقتشویقتشویقتشویق

این شرکت به نام:

شرکت مهندسی معماری چیدمان خانه ما

هیات مدیره هم خودشون هستن:

 رئیس شرکت : خانم مامان الهام جون

مدیر عامل شرکت : آقای بابا علی جون

عنوان کارایی که انجام میدن: طراحی نما _ طراحی داخلی _ نقشه های فاز یک و دو _  محوطه سازی_ اجرای اسکلت بتنی و فلزی _ پیمانکاری ساخت و اجرا  به همراه نظارت و اجرای کامل پروژه هستش.

ایمیل شرکتشونم:

Chideman_91@yahoo.com

اینم چند تایی از کارای اجرا کردشون هست بقیش دسترس نبود.

 

اینم یه چند تا دکوراسیون همراه با اجرا تو ادامه مطلب..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

شیما مامان درینا
6 اسفند 91 10:40
من هم روز مهندس رو به مامان و بابای خوش سلیقه و با خلاقیت که این همه طرح های قشنگ دارن تبریک میگم و امیدوارم تو کارشون موفق باشن و شرکتشون روز به روز گسترش پیدا کنه


مرسی عزیزم نظر لطفتونه.
بهاره مامان امیرمحمد
6 اسفند 91 12:00
سلام مامان مهربون عزیزم ماشاءا.. چه گل دختر قشنگی خدا نگهداره براتون از طرف من ببوسیدش شرکتتون هم مبارک باشه پر رونق باشه همیشه... فقط یک سوال لطفاً به وب ما سربزنید با تشکر و ممنون bahareh.niniweblog.com


مرسی عزیییییییییییییزم ممنون از تبریکتون. حتما گلم.:
مامان آروین-مریم
6 اسفند 91 15:12
شکوفائی تمدن بشر ، برآیند ایده های مهندسین تلاشگر است .
روز مهندس بر شما و همسر گرامیتان مبارک .



ممنونم دوست خوبم .
MYTHEME20
6 اسفند 91 15:51
سال نو را با بنر های اختصاصی سال نو با عکس کودک دلبند شما تجربه کنید جهت زیباسازی وبسایت و یا وبلاگ بنرهای تخصصی را به ما بسپارید عکس و انتخاب رنگ با شما ساخت بهترین و تخصصی ترین بنر با مابا کمترین قیمت و کمترین زمان طراحی انواع تقویم و زیباسازی وبلاگ خودرا به ما بسپارید جشن تولدی زیبارا با ما تجربه کنید طراحی انواع تم و گیفت هایی زیبا برای مهمان های شما بهترین هارا از ما بخواهید سلام طراحی انواع قالب خود را ب ما بسپارید تغییر هیدر بالای وبلاگ و وبسایت فقط 7000 گذاشتن عکس در قسمت های مختلف وبلاگ مثلا در قسمت موضوعات فقط 3000 ساخت انواع بنر فلشر لوگو ارم ونشان فقط 5000 راه اندازی وبلاگ از پایه 15000 این هم یکی از وبلاگهای طراحی شده توسط mytheme20 طراحی تقویم فقط 1000 http://jojoo2012.niniweblog.com/ موفق باشید
بهاره مامان ونداد
6 اسفند 91 16:00
محشر بودن باورم نمیشه خیلی نازن من که عاقشون شدم راستی تبریک ما رو هم پذیر باشید
ما اپ کردیم


مرسیییییییییییییییییییییییی دوستم ممنونم از تبریکتون.حتما میام گلم.
ninitv.ir
6 اسفند 91 16:18
سلام اولین شبکه اشتراک گزاری فیلم کودک راه اندازی شد شما می توانید با عضویت در این شبکه علاوه بر استفاده از محتوای سایت؛ کلیپ های شخصی از کودکان خود را در این شبکه به اشتراک بگزارید http://ninitv.ir
الی مامی آراد
6 اسفند 91 16:45
عزیزم روزتون مبارک کاراتون خیلی خوشگل بودند


مرسییییییییییییییییییی عزیزم ممنونماز تبریکتون.
سمیرا مامی سایان
6 اسفند 91 18:05

عالی بود


مرسی عزیییییییییییییییزم*
مامان انیسا
6 اسفند 91 20:47
تبریک میگم عزیزم ایشالا موفق باشید


مرسییییییییییییییییی عزیزم*
مهسا مامان کیارش
6 اسفند 91 23:49
wooooooooooooooooooow
واقعا محشره مبارکتون باشه با آرزوی موفقیت و سربلندی برای دو زوج خوشبخت امیدوارم چرخهای زندگیتون همیشه بچرخه و موفقیتتون مانند اسب تیزپا همیشه بتازه


مرسیییییییییییییی دوستممممممممممممممممممممم ممنون از دعای قشنگی که کردی گلم.
خاله لطیفه
7 اسفند 91 0:12
وای الیسای عزیزم
عجب مامان و بابای هنرمند و باسلیقه ای داری
هم به شما تبریک میگم به خاطر داشتنشون و هم به خودشون به خاطر موفقیت هاشون
انشالله که همیشه موفق باشند
چه دکوراسیون های قشنگی
منم از اون خونه ها میخوام


مرسی عزیزم خجالتمون نده . ممنونم از تبریکتون . مرسی همچنین شما. ما در خدمتیم دوستم با بهتر از اینا *
مامان
7 اسفند 91 10:38
واییییییییییییییییییی چه کارای قشنگی چه مامان بابایی داری الیسا جونم عزیزم تبریک منم بابت کارای زیبا و شرکتتون رو قبول کنید الیسا جونی مامانت خوشگل که هست خوشتیپ که هست مهندس قابلی هم هست دیگه چی میخوای عزیزم امیدوارم همیشه کنار هم خوشبخت باشید


مرسی گلم ...
محبوبه مامان الینا
7 اسفند 91 12:01
روزتون مبارک عزیزم ثبت شرکتتون رو تبریک میگم به امید موفقیت روزافزون نمونه کارهاتون هم خیلی محشره
راستی الهام جون برای سقف رابیتس رو پیشنهاد میدی یا کناف؟


ممنونم دوست خوبم. سقف کناف هزینه های مربوط به خودش رو داره که مسلما بیشتره ولی زیباتره . از لحاظ مقاومت_ که فکر نکنم احتیاجی باشه_ رابیتس بهتره ولی در نهایت برای راحتی و سرعت پیشرفت کار و سبک بودن سقف میتونین از کناف استفاده کنین ...
عمه عرفان جون
7 اسفند 91 14:49
سلام خانومی . من تازه با وبلاگتون آشنا شدم . خیلی دختر تون با نمک و نازه . روزتون رو هم بهتون تبریک می گم . یه سوال . این عکسهایی که از کارهاتون گذاشتید رو من تو تواینترنت دیدم . و حتی ذخیرشون هم کردم می خواستم بپرسم اینها کار شماست ؟ یا شما ایده از اونها گرفتید .


سلام. ممنونم از توجه شما . البته در مورد کارهامون ناگفته نماند ، معماری ترکیبی از ایده هاست. شاید طرحی که دیده باشین رو ما تو سات و وبلاگ دوستان گذاشته باشیم محض همکاری یا جذب مشتری و یا اینکه کاری که شما ملاحظه کردین شباهت نزدیکی به هم داشته باشن از لحاظ الگو و طرح.راستی طرح یکی از کابنتها رو من هم تو یه سایتی دیدم البته شباهت به کارمون داشت . اگر سوال خاصی باشه در خدمتتونیم. خوشحال شدیم از بازدیدتون منتظر حضور گرمتونیم...


مامانی زهرا
7 اسفند 91 15:56
مامانی گل و بابایی مهربون روزتون مبارک راه اندازی شرکتتون رو از صمیم قلب تبریک میگم و امیدوارم موفق و پیروز باشید در ضمن عکسها عالی و درجه یک بودند


مرسی عزیز دلم و ممنونم از تبریکت دوست خوبم.
مرجان مامان آران
7 اسفند 91 22:17
منم روز مهندسو به مامان و بابای خوب و مهربون تبریک میگممممممممم
همیشه خوش باشید و موفق تو هم کاراتون و سایتون از سر الیسا خوشگل کم نشه


مرسی دوست خوبم از تبریکتون ممنونم. قربونت برم همچنین شما .
مهسا
7 اسفند 91 23:23
سلام الهام جان
روزتون مبارک

من کاملا اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم

من دانشجوی کارشناسی ارشد شهرسازی هستم

و موضوع پایان نامم بافت قدیم آمل هستش

یک روز داشتم در مورد آمل سرچ می کردم

که وبلاگ الیسا جان رو به طور اتفاقی دیدم


سلام عزیزم ممنونمم از تبریکت . موفق باشی عزیزم . خوشحال شدم که به ما هم سر زدی دوست خوبم امیدوارم پایان نامتم خیلی خوب به اتمام برسونی .
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 اسفند 91 2:14
ایشالا روزبه روزپیشرفت کنیدتبریک
راستی الهام جون شرکتتون نقشه بردارنمیخواد


مرسی آنا جون . چرا دوستم اگه افتخار بدین ....این بوسم واسه دخملی ناز من
زهرا
8 اسفند 91 8:56
دوست خوبم روزمهندس برشما وآقای مهندس مبارک
نمونه کارهاتون عالیییییییییییی بودن


مرسی عزیزم . قربونت برم لطف دارین شما .
مامان بردیا
8 اسفند 91 9:40
روزتون مبارک. مامان بابای با ذوق و سلیقه.خییییلی خوشکل بودن.انشاا... روز به روز موفقیتتون بیشتر از قبل باشه


ممنونم عزیییییییییییییییییزم از تبریکتون . اینم برای بردیا خوشگلم
عروسکم پرنیا
8 اسفند 91 21:15
سلام
واقعا زیباست. به حسن سلیقتون تبریک می گم وامیدوارم تو کارتون موفق باشید
البته فکر نمی کنم من و همسرم با تمام تلاشی که تو کار کردیم بنا به یکسری از مسایل موفق به خرید خوننه بزرگ تر از 60متر با 2تا بچه بشیم ولی اگه یک روزی خدا هم گوشه نظری به ما کرد تا ما هم بتونیم یک خونه بزرگ بخریم حتما از شما برای کار های دکوراسیون ومهندسیش همانگ می کنم چون واقعا زیباست

سلام عزیزم . ممنون که به ما سر زدید و ممنون از تعریفتون لطف دارین. عزیزم دکوراسیون خونه و زیبائیش به متراژ و کوچیکیو بزرگیش نیست بلکه به چطور جانمایی کردن و طراحی کردنه و یه طراح وقتی میتونه طراح خوبی باشه که بتونه فضاهای کوچیکو خوب طراحی کنه . امیدوارم در کنار همسر و دو تا گلای زنگیتون همیشه شادو سلامت باشید.

مائده(ني ني بوس)
8 اسفند 91 23:59
آفريييين.همسر منم آرشيتك خونده ولي حيف كه كارش چيز ديگه ايه


ممنونم.خوب بازار کار دیگه پیش مییاد.
مهسا مامان کیارش
9 اسفند 91 0:29
سلام الهام جون. این شوشوی من از وقتی که وبلاگ الیساجون رو نشونش دادم و فهمیده که شما از آملین و از اونجایی که علاقه زیادی به ماهیگیری با لنسر داره یه سره پیله شده که ازتون بپرسم که کجای دریای سرخرود میشه ماهیگیری کرد؟؟؟؟



سلام. من زیاد از شهر سرخرود اطلاعاتی ندارم ولی تا جایی که دیدم انتهای رودخونه شهر سرخرود که به دریا میریزه _ مسیر کمربندی سرخرود به فریدونکنار_ قبا از پل یه ورودی داره که به اونجا میرسین تقریبا شبیه مردابه اونجا دیدم که افرادی با لنسر یا تور ماهیگیری میکنن. البته اگه چیزی صید کردین واسه خوردنش با ما تماس بگیرین ...!!! موفق باشین دوست من
مهسا مامان کیارش
10 اسفند 91 0:47
ممنون عزیزم حتما خبرتون میکنیم آخه خوردن ماهی کبابی تنهایی که نمیچسبه در کنار دوستای خوبی مثل شما الالخصوص الیساجونم بیشتر میچسبه


خواهش میکنم دوستم. ممنونم از لطفتون.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
10 اسفند 91 1:11
چقدر عالي.....تبريك ميگيم...هم روز مهندس رو هم تاسيس شركت قشنگتونو.
ان شاءالله موفق و پيروز باشيد.مامان باباي مهربون....


ممنونم عزیز دلم .
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
10 اسفند 91 1:13
اين دكوراسيون ها واقعا كار خودتونه؟؟؟؟؟؟؟؟/
خيلي شيك و قشنگن.......عاليييييييييييييييييييييييي


ممنونم عزیزم بله کلی کار دیگه هم بوده که هم از قبلش داریم و هم از بعدش . ممنونم از تبریکتون.
مریم (مامان ثناجون)
10 اسفند 91 12:57
مامانی گل و بابایی مهربون روزتون مبارک راه اندازی شرکتتون رو از صمیم قلب تبریک میگم و امیدوارم موفق و پیروز باشید خوش به حال الیسا جون...
در ضمن کار ها بیست بیسته...
من هم دلم یکی از این اشپزخونه ها را می خواد..ولی حیف که نمی تونم ..4 سالی هست که خونمون را به قول معروف به گچ و خاک رسوندیم ولی بقیش را نتونستیم تموم کنیم...و همچنان مستاجر می باشیم....

خوب خانم مهندس کی سفارش بدیم..
بوس برای الیسا جون

عزیزم منونم از تبریکتون. بازم خدارو شکر دیگه چیزی نمونده این روز ها هم میگذره و به امید خدا با دلی شاد وارد خونه خودتون میشین . تازه هر وقت دوست داشتی ما هم در خدمتیم با کمال میل . مرسیییییییییییی گلم .

zahra
11 اسفند 91 2:27
سلام چه دختر ناناسیه خدا برات نگهش داره
به منم سر بزن اپم


مرسی عزیزم .
مسابقه
11 اسفند 91 13:43
مسابقه عكس ني ني ها شروع شد فقط 5 دقيقه وقت لازم است تا در مسابقه شرركت كنيد حتما شركت كنيد ضرر نميكنيد http://mosabeqe.niloblog.com/
مامان محمود
26 اسفند 91 0:19
سلام دوست گلم من تازه با وب دخملتون اشنا شدم .تبریک میگم شما وهمسرتون باسلیقه اید امیدوارم روز ب روز پیشرفت کنید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم اجازه هست؟؟
ب ما سر بزنیدhttp://yedoneh.niniweblog.com/


سلام عزیزم . مرسی . حتما چرا که نه با کمال میل .
maman bahar
28 فروردین 92 0:50
عزیزم تا تونستم وبلاگت رو خوندم
تو خیلی شیرین هستی نبات جونی
بخصوص کلی کیف کردم که میری زیر فرش با عروسکهات


مرسی دوستم . ممنونم عزیزم
سهیلا مامان آیسا
30 مرداد 92 10:16
وااااای چه خوش ذوق وبا سلیقه.اینا واقعا کار خودتونه؟
در ضمن شرکتتون مبارک


ممنونم عزیزم . بله دوستم یه گوشه ای از کارمونه. مرسیییییییییییییییییییی