الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

نظرات (5)

مهسا مامان مرسانا
29 دی 90 18:06
سلام عزیزم...ماشاالله خیلی دخمل خوردنی داری.....خدا حفظش کنه براتون.....از شما دعوت میکنم به وبلاگ مرسانا ی من هم سر بزنین...خوشحالم میکنی یادگاری از خودتون به یادگار بزارین....منتظرتم دوست عزیزم
عروسکم پرنیا
3 بهمن 90 10:30
سلام دختر شما هم خیلی نازه خدا براتون نگهه ش داره .من با اجازتون شمارو لینک کردم خوشحال می شم شما هم مارو لینک کنید
مامان یاسمن الیسا
11 بهمن 90 12:40
سلام. الیسا جونی. ماشاء الله به این قد و بالات عزیزم. ماشاء الله. آملی کیجا بابایی الیسا هم اهل آمل است اما به خاطر ازدواج با مامانی اومده شیراز. تو چقدر نازو خوشکلی عسلی خانوم .
مامان ریحانه جون
27 اسفند 90 8:38
اتاقت چقدر قشنگه خانم خوشگله....
مامان نازنین زهرا
5 تیر 91 2:11
سلام الهام جون و الیسا جون ماشاا...خاله هم خوشگلی هم لباسهات خوشگله وهم خوشتیپ در ضمن چشمهای ناز و معصومی داری الهی خاله فدات شه قدر مامانتو بدون ماشاا... مامان خوش سلیقه ای داری البته پولهای قشنگی هم داره موفق وسربلند باشین