الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

این روز های تو....

1391/12/14 11:09
989 بازدید
اشتراک گذاری

الیسای من ...

دختر قشنگم از اینکه یه دختر مهربون و با محبتی مثل تو دارم خدارو روزی هزار بار شاکرم .

عزیز دلم تو وروجک خونه ما هستی و با کارات سکوت خونمونو میشکنیو (البته مامانی هم همچون بی سرو صدا نیست ) .

با اینکه روز های آخره و منم کلی کار عقب افتاده دارم اما شما همچنان بیشتر از قبل همه جا رو بهم میریزیو منم نمیدونم این صبر و این حوصله از کجا پیداش شده که نه تنها بهت چیزی نمیگم بلکه خوشمم میادو و بعد اینکه دیگه جا واسه راه رفتن نیست کل وسیلتو جمع میکنم .

خیلی مهربونی و من و بابایی کشته این مهربونیتیم .ماچماچماچماچ

دخترم خیلی دوس داری خونمون مهمون بیاد و هر کسی بیاد کلی خوشحال میشیو بازی میکنی اما لحظه رفتن اشکای نازت دلمو بدرد میاره به همه میگی باشین نلین دیگه ببینین چگد اسبازی دالم همشو میدم حالا میمونی ؟؟؟؟

تا یکی در بزنه میری سمت اتاقت میگی مامان چی بپوشم اودی بیا منو حاضل کن ...بغلبغلبغل

وای از دست تو مامانی. آخه اگه جایی بریم یکی بد بشینه یا پاش درد کنه نتونه درست بشینه میری سمتشو با جدییت کامل و اخم به ابرو میگی .... دتفا (لطفا) مودب بشین تعجبتعجبتعجبتعجب

اگه جایی یه آشغال کوچولویی هم باشه داد میزنی ای گدا اینجا چرا کدیثه (ای خدا اینجا چرا کثیفه)گریهگریهگریه تازه تکون نمیخوری تا یکی بیاد اون آشغالو برداره امان از دست تو.

هر کاری بکنی که فکر کنی اشتباه بود خودت زودی میگی اصدا (اصلا) اشکال نداله اشکال نداله نیشخندنیشخند

حالا یه سری از کارهای روزمرتو میذارم عزیزم.

کوچولوی دوست داشتنی ما عاشق رنگ انگشتی هستی ...

اینم ژستهای این روز های تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چند وقت پیش داشتی با بابایی عکسهای بچگیتو میدیدی که روروئکتو دیدی و گفتی این مال من بود؟؟ و بابایی گفت معلومه مال تو بود تو گفتی پس کو الآن بابایی از بالای کمد برات آوردش پایین و تا ساعتها توش بودی  و منم از دیدنت میخندیدم.

عزیزم چند شب پیش خاله یلدا و خاله لیلا (دختر عمه های مامانی )اومده بودن خونمون خاله یلدا خیلی دوست داره و هم حوصله بازی کردن تو هم حسابی هر چی که میخواستی به بیچاره میگفتی و کلی خمیر بازی و حباب بازی و خلاصه تا آخر شب ول کنش نبودی تازه موقع رفتن بهش میگفتی تو باش اما خاله لیلا بره گفتم چرا مامانی خاله لیلا که خیلی دوست داره تو هم گفتی نه چون بازی که نمیکنه منم نمیکامش فگد خاله یلدا بیاد اون نه .....

صندلی ماشینو بابا آورده بود تا بشوره که شده جایگاه اختصاصی شما... خودت داری کفشاتو میپوشی قربونت برم که درستم پوشیدی عزیزم.

اینجا هم بدون اجازه دست به گلا زدی من هنوز چیزی نگفته خودت گریه کردیو گفتی ببکشید دیگه نمیکنم دیگه ...

مدل جدید نشستن رو صندلی .......

 

عروسکتو خوابوندیو خودت داری برنامه کودک میبینی...

عاشق توپی و یکی زیر سرت یکی هم زیر پاهات ...

میری از رو دسته مبل میپری رو مبل....

ماااااااااااااااااامان جونم پس چی بپوشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آموزش زبانت رو خیلی دوس داری و همراهش قشنگ میگی اما خیلی هاشم بلد بودی عزیزم ...

هر وقتم لگو سازی میکنی کلاه سرت میذاری ....

در آخر کلاهتو تقدیم کردی به برجت....

دختر بستنی خور من که از مامانشم بستنی خورتر و باباشم همیشه واسش جداگانه میگیره تا ما دعوامون نشه ............

گل در اومد از حموم فدات شم من.....

وای بازم خمیر بازی .... ایندفعه خاله یلدا نیست و گیر دادی به من...

اینم خمیر بازی مامانی نیشخندنیشخندنیشخند

بازم ژستهای جدید.....

دختر نازم نفس من آرزوی بهترین لحظه هارو برات دارم .

عاشقتم دلبندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

لیلا مامان پرنیا
14 اسفند 91 12:51
مثل همیشه از دیدن تک تک عکسهات لذت بردم خوشگل خاله خیلی دوست دالم


مرسی خاله جونم منم خیلی دوستون دارم.
مامان آرسام
14 اسفند 91 15:16
قربون بستنی خوردنت برمچه با ناز میخوری.نوش جـــــــــونت


مرسی عزیزم
مامان انیسا
14 اسفند 91 15:34
ماشالا ماشالا به این دختر شیطون و پر انرژی


ممنونم . واقعا این انرژی از کجا پیداش میشه نمیدونم
مامانی زهرا
14 اسفند 91 16:26
بلا شدی طلا خانم داشتیم با دخملی وبلاگتون رو میدیدیم که با دیدن عکسها زهرا جون یاد رنگهای انگشتیش افتاد و شاد و خوشحال مشغول بازی شد


چه خوب پس زهرا جونم خوشحال شد و یاد بازیش افتاد
نرگس مامان باران
15 اسفند 91 0:47
نازی الیسا خوشگلهخیلی شیرین زبونهقربونش برم من


مممنونم خاله جون . خدا نکنه عزیزم باران جونمو ببوسشباران جون لپتو بیار خاله
بهاره مامان ونداد
15 اسفند 91 1:12
وای دختر مهربون چه ژست های بامزه ای میگیری چقدر هم هنرمنده مامان براش اسپند دود کن


مرسی خاله جونم .ممنونم عزیزم ونداد جون عزیزمو ببوسش
مامان شیدا
15 اسفند 91 1:24
ای جونم قربون دختر خوش زبون و با نظم برم
الیسا جونم دوست دارم یه عالمه


مرسی خاله خدا نکنه عزیزم. منم همین خاله جونم اینم بوس واسه خاله گلم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
15 اسفند 91 7:58
خیلی بانمک شده نشسته توی کالسکه


مامان مریم
15 اسفند 91 9:37
بازم مثل همیشه کلی از دیدن عکسات لذت بردم...الیسا جون من جزو دوستات نیستم؟؟؟


مرسی خاله مهربونم چرا عزیزم معلومه که هستی
میترا
15 اسفند 91 12:30
خیلی دخترتون با مزمس!خداحفظش کنه


مرسی عزیزم ::
مامان آروین-مریم
15 اسفند 91 14:18
ماشاالله الیسا خانم یه دختر خیلی دوست داشتنی و نازیه ..... من که خدائیش خیلی دوسش دارم ....... از رفتارهاش و کارهاش معلومه که خیلی خیلی مودب و باشعور و فهمیده ایه ....... امیدوارم در پناه آقا امام زمان (عج) همیشه سالم و شاد باشه ...... دقیقا همین حسی رو که برا الیسا جون دارم برای پسرعموی خوشگلش آروین جون هم دارم ...... فکر کنم خانوادتاً بچه های خوب و فهمیده ای دارین ..... از خاله جون یلدا هم تشکر میکنم که با الیساجون همبازی شدند و باعث خوشحالیش شدند و اون انگشتر خوشگل رو براش درست کردند ..... عاشق این جمله اش شدم : ای گدا اینجا چرا کدیثه.... از بس خوشم اومده همش تو خونه تکرار میکنم ... همسرم میگه ترکی صحبت میکنی و من هنوز براش ترجمه نکردم..... ای کاش ما تو یه شهر زندگی میکردیم .....


ممنونم مریم جان شما خیلی به ما لطف دارین عزیزم و این نگاه خوب شما هستش که همه چیو خوب میبینه دوست عزیزم .واقعا ای کاش تو یه شهر بودیم و منار شما دوست عزیز و پسر گلم رو از نزدیک میدیدم . بازم ممنون از لطف همیشگیت مریم جان .آروین جونمو ببوسش.
راحیل
15 اسفند 91 14:50
چه عکسهای خوشگلی


:
مهسا مامان کیارش
15 اسفند 91 23:23
الهی فدات بشم که اینقد شیرینی و شیرین زبونی میکنی. عاشق خودت و عکساتم مخصوصا عکس آخریت که خیلی محشره


قربون خاله مهربونم که با محبت به عکسام نگاه میکنی::مرسیییییییییییییییی
محبوبه مامان الینا
16 اسفند 91 8:08
عجب پس خاله یلدا بمونه خاله لیلا بره خونشون
جیگر طلای ناااااااااز شیرین زبون
عکسها محشره ماشاله روز به روز زیباتر و وروجک تر میشی ...
ای جونم که اشک میریزی با گل اشکال نداره عزیزم فدای سرت


وای نمیدونی چقد خندیدیم همش میگفت خاله یلدا فگد باشه .مرسی دوست خوبم . کارشو انجام داده حالا داره جلو جلو اشک میریزه امان از دست این وروجکا چه میشه کرد محبوبه جان الینای شیرین زبونمو ببوسش**
مامان بردیا
16 اسفند 91 9:40
همه کارات هم مثل خودت خوشکله عزیزم. همیشه شاد باشی گلم


مرسی خاله مهربونم **


مائده(ني ني بوس)
16 اسفند 91 11:22
اليسا جون خيلي شيرين عسلي


مرسی عزیییییییییییییییییییییزم
مرجان مامان آران
16 اسفند 91 13:56
قربون کارای شیرین خود مهربونت عروسککککککککککک
هر وقت میبینمت خیلی خوشحال میشم دلم نمیاد اصلا نظر ندم مهربون دوست داشتنی
ایشالا همیشه خوش باشید عزیزم
راستی عکسای ماهم اومددد


خدا نکنه عزیزم . مرسی عزیزم . دوستتتتتتتتتتتتتت دارم خاله جونیییییییییییییییییی
الی مامی آراد
16 اسفند 91 17:09
الهی من فدات شم که اینقدر ماهی عکسات مثل همیشه خوشگلند الیسا جونم منو و آراد هم همیشه سر بستنی خوردن دعوا داریم هر دومون عاشق بستنی


خدا نکنه عزیزم . مرسی گلم . وای چه جالب پس شما هم.*
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اسفند 91 3:35
سلام خوشگله....ماشالله چقدر عكساي قشنگ...........كلي از ديدن عكساتو كارات لذت برديم. دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داريم اليسا وروجك............
خوب ياد كوچولويي هات افتادي و سوار روروئك شدي با اون قدت.....ماشالله......
مجسمه خميري هات هم خوشگلن.....
مخصوصا انگشتر زمردت.......!!!!!
مواظب خودت باش جيگر.....
بوس بوس از طرف خاله ها





مرسی عزیزم دوسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم خیلی زیاد .
محمدحسين(قهرمان كوچك)
18 اسفند 91 15:06
***$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j
_____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r
_______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$
________________$$______$$$$$$$$$$$$$$
______________$$________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$
__________$$____________$$____$$$$$$
________$$______________________$$$$
______$$__________________________$$
____$$____________________________$$
__$$______________________________$
____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$******آپم * **************$
$$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$
$$????????????$$$$$$$$$$?????????$$
$$$?????????$$$____$$$$$???????$$$






مامان آویسا
19 اسفند 91 11:14
سلام الیسا جونم
خوشحالم که یه دوست جدید به این نازی پیدا کردیم


سلام عزیزم . منم همین خیلی دوست دارم دخملی ناز نازی*منم با اجازه لینکتون کردم.

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
19 اسفند 91 13:38
سلام خوبی دوست عزیز
آدرس وبمون از لوکس بلاگ به نی نی وبلاگ تغییر پیدا کرد و اون وبلاگمون حذف شد با این آدرس جدید لینکمون کنین


ممنونم عزیزم . باشه حتما عزیزم *.


آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 اسفند 91 5:21
همه عکسات مثل همیشه نازودوست داشتنی
نوش جونت بستنی خور کوچولو


مرسی خاله جونم