الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

عکس آتلیه تولد 2 سالگی زنبور کوچولو

1391/12/19 23:35
2,549 بازدید
اشتراک گذاری

زنبور کوچولوی ناز من یه دنیا دوسسسسسسسسسسسسست داررررررررررررررررررررررم مامانی .

عزیزکم ببخشید که دیر عکسهاتو گذاشتم هم دیر رفتیم عکسهاتو تحویل بگیریم هم دیر اسکنش کردیم امشب با بابایی داشتیم عکسهاتو میدیدیم که یادم اومد تو وبلاگت نذاشتم زودی اومدم تا بذارم ناز گل من .

دخترم الیسا جان بهترین لحظه هارو برات آرزو میکنم . آرزو میکنم که هیچ آرزویی تو دلت نمونه ....و همیشه همینجوری مهربون و دلسوز و مودب بمونی ....

عزیزکم تو آرزوی منی همدم کوچولوی من ... وقتی دستامو میگیری و با هم قدم میزنیم انگار دنیا تو دستای منه وقتی چیزی میخوام بخرم تو هم واسم نظر میدی از ته دلم خدارو هزار بار شکر میکنم تا یه دختر کوچولوی مهربون بهم داد تا دیگه آرزویی تو دلم نمونه .....

تازه با دیدن عکسهات فهمیدم چقدر بزرگ شدی و خانم شدی واسه خودت یادش به خیر .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان انیسا
20 اسفند 91 0:05
زنبور کوچولوی دوست داشتنی عکسات خیلی خوشگله


مرسی عزیزم*


زهرا
20 اسفند 91 0:22
فرشته زیباعکسها خیلی قشنگ هستن
من هم بهترینها رابرای تونازنینم آرزودارم


قربونت عزیزم مرسی ازآرزوی قشنگت **
الی مامی آراد
20 اسفند 91 2:49
واااااای چه عکسهای خوشگلی چه زنبور کوچولوی نانازی مبارکت باشه عزیزم انشالله که مامان و بابا عکسهای عروسیت رو بزارن


مرسی عزیزم. چه چیز قشنگی گفتی همچنین شما عزیزم.*
مهسا مامان کیارش
20 اسفند 91 3:42
الهی فداشم ملکه زنبور کوچولو که اینقد نانازی عکسات بازم مثل همیشه با وجود پرنسسی مثل تو محشرن خانوم طلا
عاشقتمممممممممممممم


خدا نکنه خاله عزیزم .مرسی از این همه محبتت دوستم .**
محبوبه مامان الینا
20 اسفند 91 9:33
وووووووووووووووووی زنبور کوچولوی نااااااااااااااز بین زنبورها ملکه ای عزیزم چقدرم کوشولو بودی اونموقعبووووووووس برای الیسای ناز


مرسیییییییییییییییی عزیزم . *:
مامان نیروانا
20 اسفند 91 9:46
سلام مامان و بابای الیسای نازنین!
با یه دنیا اخلاص در برابر مهرتون سر فرود میارم. ممنونم که ما رو میخوندین و این بار با نظر پرمهرتون مفتخرمون کردین به آشناییتون و از همه ستودنی تر به برقراری پیوند. از یافتنتون خیلی خیلی خوشوقتم، خصوصا با دیدن عکس بسیار زیبا و پرمعنا و پست ثابتی که با اون گذاشتین و من عمیق بهش ایمان دارم. یاد زنده یاد حسین پناهی هماره جاویدان.
هزار آفرین داره زنبورک کوچولوی عزیزتون، به شیرینی عسلیه که دم بدم می آفرینه. بوسه بارونش کنین. افتخار پیوستن بهتون رو دارم. به امید دوستیهای بیشتر

ممنونم دوست عزیزم که به ما سر زدید و با نظر گرمتون مارو دلگرم تر از قبل کردید.امیدوارم عزیزم.*:

مامان آرینا مو فرفری
20 اسفند 91 9:49
چه عکسای خوشگلی ، چه دختر نازی شیرین مثله عسل


مرسی عزیزم . نظر لطفتونه . *:منم با اجازه لینکتون میکنم .
مامان نوژا
20 اسفند 91 10:11
هزار ماشالله به دختر گلتون


مرسی عزیزم .*:
مامان سونیا
20 اسفند 91 10:57
ای جان دلم چه دختر ناز و خوشگلی دارید خدا نگهدارش باشه هزار ماشاالله به این دختر ناز و بانمک


ممنونم عزیزم با این نظر پر مهرتون . *:
سمیرامامان پرنیان
20 اسفند 91 11:44
چه زنبور کوچولوی جیگری عزیزم خوشحال میشم که به ما هم سر بزنید ومنم با اجازتون لینکتون میکنم شما هم اگه خوشتون اومد لینکمون کنید منتظرم آدرس:
parnianjoon.niniweblog.com


مرسی عزیزم. حتما گلم چرا که نه . با کمال میل لینکتون میکنم دوستم.*:
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
20 اسفند 91 12:28
واااای اینجا رو ببین خخخخخخخخخخیلی ناز شده الیسسا خانوم هم تولد 2 سالگی هم عکسهای آتلیه مبارک لباساشونو خودتون خریدین یا مال آتلیه هست؟


مرسی عزیزم. نه برای آتلیه نیست . نصفشو با کمک خیاط و بقییشو خودم درست کردم .قابل دختر نازمو نداره.
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 14:07
وایییییییییییییی چه زنبور خوشگل و نازییییییییییییییییییییی هزار ماشالا عروسکم


مرسی عزیزم .



مهسا مامان کیارش
21 اسفند 91 1:43
وای چقد قالب جدید خوشگله عزیزم. مبارکت باشه ملوسک دوست داشتنی


مرسی عزییییییییییییییییییییییزم دوسسسسسسسسسسسست دارم:
مهرناز(مامان آرسام)
21 اسفند 91 2:05
واااااااااااااای خدااااااااااااااا ملکه ی زنبورها رو نگاه!
آخه چخده تو ناناسی عسیسم


مرسی عزییییییییییییییییییییزم .::
مامان آروین-مریم
21 اسفند 91 9:51
زنبور کوچولوی ما چه خوشگل و عسله ....
همه خوبی های دنیا را برایش آرزو دارم ....


ممنونم مریم جان . مرسی از آرزوی به این قشنگی همچنین واسه آروین جون ::
لیلا مامان پرنیا
21 اسفند 91 11:14
عزیز دلم مثل همیشه خوردنی ونازی شیرین تر از عسلبهترینها رو برات آرزو دارم


مرسی لیلا جونم همچنین برای ناز پری خودم این بوسا هم واسه ناز پری:
یــآســَمــَن
21 اسفند 91 13:53
سلام عزیزم
خوبید؟
من مرتب بهتون سر میزنم و پستا رو می خونم
ببخشید اگر کوتاهی کردم و نظر نذاشتم




سلااااااااااااااااااااااام عزیزم مرسی قربونت برم دلمون تنگ شده بود آخه بهت عادت کرده بودیما

::
یــآســَمــَن
21 اسفند 91 13:53
خصوصی داری گلم
یــآســَمــَن
21 اسفند 91 13:56
قالب جدید مبارک
دیروز اومئم اینجوری نبود
گفتم که بدونی بهتون سر میزنم گلم
الیسا جون و ببوسش


مرسییییییییییییییییییی . ممنونم که پیش ما میای دوت خوبم :
یــآســَمــَن
21 اسفند 91 13:57
قالب جدید مبارک
دیروز اومدم اینجوری نبود
گفتم که بدونی بهتون سر میزنم گلم
الیسا جون و ببوسش


:
مامان محمدپارسا
21 اسفند 91 20:56
سلام گلم
ماشالا به این دخترتون
جا داره بگم براستی فرشته ای در خونه دارید
با اجازتون الیسا جونو لینک میکنم


مرسی عزیزم از اینکه به ما سر زدید و ممنون از محبتتون .منم با افتخار این پسملی نازو لینک میکنم.:
مامان طنین
22 اسفند 91 1:52
وای عزیزم چه عکس های خوشگلی البته خودت که مثل گل میمونی . واقعا دختر ناز و خوشگل و البته خیلی با ادب ی دارین خدا براتون نگهش داره ماشاالله


مرسی عزیزم . ممنونم خاله جون شما لطف دارین .


آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 اسفند 91 5:17
چقدرعکسات نازشده ووروجک خوشگلم
الهام جون چه طاقتی داشتی که تاالان نگرفته بودی عکسای گل دخترمونو..
مباااارکه الیساجونی


مرسی آنا جون. وای آنا جون هر بار میخواستیم بریم یه چیزی پیش میومد دیگه کلافه شده بودم که خلاصه رفتیم.
مامان بردیا
22 اسفند 91 9:22
توی هر قالبی که باشی می درخشی خوشکلم.زنبور... فرشته... پرنسس...
بهترینها رو برات میخوام زنبور کوچولو


مرسیییییییییییییی عزیزم .قربونت خاله مهربون


مامانی زهرا
22 اسفند 91 17:53
زنبور طلا تولدت با تاخیر مبارک
عکسهات خیلی قشنگ و نازند


مرسی عزیزم مهربون .





بهاره مامان ونداد
23 اسفند 91 1:51
وای گلم نمیدونم چند روز میخوام بیام نظر بدم ولی همش کد امنیتی نمیومد این دفعه فکر کنم شانس اوردم
عزیز دلم زنبور کوچولو چه جیگری شدی تو بوسسسسسسسسسسس
مامانی چه دلی داشتی که تا حالا عکسا رو نگرفتی


مرسییییییییییییییییییییییییی عزیزم وای همینو بگو هر بار میخواستیم بریم که یه چیزی پیش میومد واسه همین دیر شد گلم . این بوسه ها واسه مامانی گل و پسملی نازش
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
23 اسفند 91 3:53
قالب جديدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارك.......خوشگل خانوم عكسات خيلي نازه..............زنبور عسلي من


مرسی مهربوننننننننننننننننم ..
محمدحسين(قهرمان كوچك)
23 اسفند 91 3:54
اليسا جون عكساي تولدت خيلي قشنگه..مرسي كه به منم سر زديد


ممنونم عزیزم.
مامن پارمیس
23 اسفند 91 11:48
چقدر عزیز و نازه الیسای ما
الهام جان قالب قبلی قشنگ تر بود ها ببخشید


مرسی عزیزم . ممنون از نظرتون دوستم حالا یه مدت باشه گفتم یه تنوعی بشه .
مریم مامان ارمیا
24 اسفند 91 15:44
سلام .تولدت مبارک الیسا جون.
مثل همیشه خوشگل و نازه،این عسل خانوم


سلااااااااااااااام عزیزم دلم برات تنگ شده بود کجا بودی گلم.مرسی خاله جونم.





مامان ساجده
26 اسفند 91 23:20
خيلي عكسهات قشنگن فرشته كوچولو


ممنونم ساجده جون دلمون واست تنگ شده بود عزیزم **


مائده(ني ني بوس)
1 فروردین 92 21:51
واااااي كاشكي همه زنبورا انقدر خوگل و شيرين عسل باشن


مرسییییییییییییییییی
حامد کوماهی
21 تیر 94 3:14
09195252358 عکسش وخواستید تو بیشتر مجلات کار میکنم.بازیگرشم میکنم