الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

خونه تکونی ...

1391/12/25 23:03
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

گل اندام من...

عزیزم ما هم مثل همه مشغول خونه تکونی هستیم البته روزای آخر موفق شدیم تا خونه رو تمیز کنیم و اول از همه از اتاق شما شروع کردم تمام وسیله هاتو بیرون آوردم و دونه دونه تمیزشون کردم و شستنیها رو شستم و بقیه هم تمیز شدن و دکور اتاقتم واسه عید تغییر دادم و تو هم با دیدن همه وسیله ها تو یه جا کلی ذوق میکردی و بعضیهاشونو که گم کرده بودی پیداشون کردی و منم بعد از تمیز کردن همه رو میچیدم جاش ولی وقتی میومدم میدیدم تو اونارو بیرون آوردی و داری بازی میکنی دلم نمییومد چیزی بهت بگم وبا خوشحال شدن و خنده های تو خستگیم در میرفت .

با بابایی داشتیم تختو جابجا میکردیم که دیدم تو اومدی میگی عروسکم رفته تو موهام هر چی میگم بیا بیرون نمییاد قهقهه

بابایی خیلی ترسیدو گفت وای چیکار کنیم تعجبمنم زودی اومدمو از تو موهات درش آوردم عزیزم بغل

هی میرفتی میگفتی وای اینجا چگد کدیثه وای وای

 

این همون عروسکی که رفته تو موهات

رفتی تو کمد میگی درو ببند میکام این تو باشم دیگه ...

رفتی زیر میز میگی همه جا کدیثه و از اینجا داری تلویزیون نگاه میکنی...

 

وسط خونه تکونی تقاضای کیک کردی و بابا جونتم که بهت نه نمیگه همه چیو ول کردو شروع کرد واسه گل اندام خونه ما کیک پختن؟؟؟؟؟

 

خوشحال از اینکه عروسکات میخوان تمیز بشن خودت گذاشتی تو ماشین و بهشون میگی عزیز دلم اودی تموم میشه و تمیس میشین بای بای ...

 

 

تو همه کارا مامان الهامو کمک میکردی و همش میومدی منو میبوسیدی و میگفتی ایلی استه شدیا ماچ... مسی که اونمونو تمیس میکنی مامی جونم بغل

بازم جای همیشگیت اما این دفعه چون تلوزیون نبود حسابی شیطونی کردی و کلی خوشت اومده بود ...

فدات شم داری واسم بوس میفرستی گلکم ...

بعد همه کارا با هم دو تایی رفتیم حموم و کلی بازی کردیم خیلی دلم واسه شستنت تنگ شده بود آخه همیشه با بابایی میری حموم...

 

 

 

 

دخترم :

وقتی که سال میخواد نو بشه ماها هم سعی میکنیم همه جارو تمیز و مرتب کنیم و چیزای کهنه رو دور بندازیم و جاش چیزای نو بگیریم و تازگی رو بخونمون بیاریم و همه جا بوی عید بوی تازگی و بوی سرسبزی میده و همه در تلاش تا به بهترین نحو سالشونو نو کنن تا کل سال واسشون خوش یمن باشه و شادی بیاره و این بهونه ای میشه تا بازم امیدوار زندگی کنیم و همیشه منتظر روز های خوب باشیم ....

 

 تو این روزها که همه دنبال تازگی هستیم خدا کنه دلامونم رو هم خونه تکونی کنیم تا با اومدن سالی نو دلی پر از مهر و محبت داشته باشیم و اونچه بر لبانمون نقش میبنده همونی باشه که تو دلمون هست و بتونیم همه رو اونطوری که هستن دوست داشته باشیم نه اونطوری که دلمون میخواد ... خدایا تو این سال قشنگ نگاهمونم قشنگ کن تا همه چیو خوب ببینیم ...  دختر نازم جگر گوشه ام از خدا میخوام که همیشه دلت همینطور پاک و مهربون بمونه ...

 

 خدای مهربونم همه مادرهارو لایق مادر موندن بدون و فرشته هاشونو واسشون نگهدار الهی آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مهسا مامان کیارش
25 اسفند 91 1:25
عزیزکم عاشقتم شیرین شیرینا عزیزم عروسک تو موهات چی کار میکرد خوشگلم. عاشق خودت و شیرین زبونیت و عکساتم. وای چه بابای خوش سلیقه ای عجب کیک خوشمزه و خوشگلی عزیزم نوش جونت. وای مامانی هم آخر چه دعای قشنگی کرد عزیزم سال خوبی رو واستون آرزومندم دوستون داریم


مرسی گلم . میبینی مهسا جون !!!!!!!!!!!!!! مرسی عزیزم. ممنونم دوستم همچنین برای شما .*
محمدحسين(قهرمان كوچك)
25 اسفند 91 1:35
سلام مامان مهربون.خسته نباشيد..........ماشالله به اين همه كار..واقعا لذت بخش ترين قسمت اتاق تكوني شستن عروسكاست....ما هم با اينكه بزرگ شديم تا نوبت اتاقمون ميشه اول عروسكا رو جمع ميكنيم و ميشوريم.....انشاءالله سال خوب و پربركتي همراه با شادي و سلامتي داشته باشيد....

مرسی پسر گلم. ممنونم عزیزم همچنین برای شما و خانوادتون *

آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 اسفند 91 1:58
به سلامتی خوبه که تموم شدمن که هنوزاندرخم یه کوچه ام
واااای که عاشق اون زیرمیزرفتنشم که فکرکرده فقط اونجاتمیزه
عجب کیک باحالی واقعابابایی درست کرده ؟ خیلی خوشمزه اس انگارنوش جونت گل اندام خانوم
الهام جون نوشته آخرت خیلی به دلم نشست ویه آمین ازته دل گفتم..
آرزوی بهترین روزهارودرسال جدیدبراتون دارم دوستم


مرسی آنا جون. بله دوستم بابایی درست کرده تازه با عجله بود این شد قابل شمارو نداره بفرمائید .... ممنونم واقعا آمین . قربونت برم آنا جون همچنین برای شما و آرمیتا عسلی خودم **
رها
25 اسفند 91 9:44
سلام دوست عزیز وب خوبی دارین اگه با تبادل لینک موافقی
لطفا منو به اسم جوک و اس ام اس لینک کنید بعذ بیا بگو به چه اسمی لینکت کنم
ممنون


سلام عزیزم . چرا که نه . حتما عزیزم.*
ثمین جوون
25 اسفند 91 10:40
سلام
من ثمینم خیلی وقته وبتونودنبال میکنم خیلی هم الیسا جونو دوس دارم چند روز یه بار سر میزنم که اگه اپ کردین ببینم یادم نیس تا حالا کامنت گذاشتم یا نه ولی جدیدا نذاشتم
سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم به وبه منم سر بزنین خوشحال میشم


ممنونم دوست عزیز که به ما سر میزنید . منم سال نو رو بهتون تبریک میگم و بهترینهارو براتون آرزو میکنم. دوست خوبم من لینکتون میکنم .*
نرگس مامان باران
25 اسفند 91 12:38
الهی چقدر شیرین زبونه این الیسا وروجکمون
خیلی بامزه عروسک رو تو موهاش گذاشته کلی خندیدم
واااااااای چقدر هم سرویس خواب بالسا سنگینه ادم نمیتونه تنهایی جابه جا کنه


ممنونم نرگس جون . واقعا خیلی سنگینه و با بابای الیسا به سختی جابجاش کردیم .باران نازمو ببوسش.***
لیلا مامان پرنیا
25 اسفند 91 12:50
خسته نباشی مامانی امیدوارم سال جدید بهترینها براتون رقم بخورهبرای الیسا ومامان گلش


قربونت لیلا جون .ممنونم همچنین برای شما دوست خوبم . *
زهرا
25 اسفند 91 13:18
ای شیطون آخه این عروسک چطوری رفته توموهای قشنگت؟؟؟؟



همینو بگو عزیزم این بچه ها همه شیطونیهارو حسابی بلدن*
انسیه
25 اسفند 91 14:38
سلام الیسای من خوبه فداش بشم که اینهمه مهربونه باورکن همین جمله که مرسی که خونمونوتمیزمیکنی چقدباارزشه وای کی باشه پسرمنم کامل صحبت کنه


سلام عزیزم . خدا نکنه گلم واقعا همینطوره خستگیو از تنم در مییاره این وروجک خیلی شیرینه حرف زدن بچه ها گل پسری شما هم تا یه چشم به هم زدن کلی براتون شیرین زبونی میکنه ان شااله **
انسیه
25 اسفند 91 14:38
عزیزم پس چرالینکم نکردی بهمم سرنزدی


وای من لینکتون کردم دوستم . حتما میام *.*
سمیرامامان پرنیان
25 اسفند 91 16:57
عزیز شیطون بلاامیدوارم که سال خوبی داشته باشید


ممنونم سمیرا جون همچنین برای شما عزیزم**
مرجان مامان آران
26 اسفند 91 2:16
وایییییییی عزیز دلمممممممم عروسکک از کجاااا اومددد
موهای خوشگلت که خراب نشدددددد
نوش جونت کیک دست پخت بابا جوننننن مهربوننن
الهام جون خسته نباشیییییییییییییییییییی پش شما هم گذاشتی روز اخر مثل ما
یه آمین گندهههه برای دعای خوب و قشنگت


همینو بگو .نه عزیزم خدارو شکر به موقع رسیدم. مرسیییییییییییییییی عزیزم بله دوستم . واقعا آمین واسه همه فرشته ها **


محبوبه مامان الینا
26 اسفند 91 8:09
اول یه بووووووووووس واسه الیسای شیرین زبون که اینقدر مهربون و نازه و از مامانش تشکر میکنه که خونشون تمییز میکنه دست آقای پدر هم درد نکنه چه کردن واسه دخملی صحنه خداحافظی از عروسکا تو ماشین لباسشویی خیلی بااااااحاااااال بود متن پایانی هم بسیار دلنشین
بووووووووووووووووس برای دوستای خوبم


ممنونم محبوبه جون . مرسییییییییییییی. الینای گلمو ببوس**
مامان آروین (مریم)
26 اسفند 91 8:10
چه جالب ...... فکر میکنم همه مامان ها برا خونه تکونی ، اول از همه از اتاق بچه هاشون شروع میکنن ........ ای جونم با زیر میز رفتنش ....... دست بابائی درد نکنه با کیک خوشمزه اش ....... از دعای قشنگتون هم ممنونم و آمین میگم ...... سالی توام با شادی و سلامتی را برایتان آرزو دارم ..... جاوید و سبز باشید ..........


درسته مریم جون . مرسییییییییییییی. قربونت مریم جون. ممنونم دوستم همچنین برای شما. آروین گلمو ببوس**
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
26 اسفند 91 10:13
خسته نباشی مامان عزیز الیســــ♥ـــا خانوم خیلی نــــــــــــــاز شده توی حوله حمومش چقدر رنگش بهش میاد
ان شالله سال خوبی داشته باشین


ممنونم عزیزم . مرسی خاله جون*
زهرا
26 اسفند 91 12:06
الهام جون دختر خیییییییلییییییییییی نازی داری ایشالا خدا حفظش کنه و شمارو واسش نگه داره





مرسی عزیزم .ممنونم از دعای قشنگت .*
مامانی زهرا
26 اسفند 91 20:11
الیسا کوچولو و مامان بابای مهربون خسته نباشید
گل اندام جون توی عکسهای بعد از حمومت حسابی خوردنی شدی گلم
در ضمن دست بابایی مهربون درد نکنه که وسط خونه تکونی و خستگی واسه دخملی کیک پختند نوش جون الیسا جون


ممنونم دوست عزیزم . مرسی خاله جون . قربونت برم این بابایی که نه نمیتونه بگه . **
محبوبه مامان الینا
27 اسفند 91 11:34
هر روز باید بیام ببینمت الیسای نازم دلم واستون تنگ میشه الهام جونی و الیسا جونی


قربونت برم محبوبه جون منم خیلی دوستون دارم و همیشه بهتون سر میزنم انگار سالهاست که شما رو میشناسم عزیزم . منم دلم براتون تنگ میشه دوست خوبم.****[[


یاسمن مامان الیسا
27 اسفند 91 12:34
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار
لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.
الهام جون و الیسا خانومی سال نو مبارک


ممنونم عزیزم سال نو رو پیشا پیش به شما هم تبریک میگم عزیزم الیسا جونمو ببوسین.**[


مامانی هدیه
27 اسفند 91 16:28
خسته نباشی مامانی
سال نو پیشاپیش مبارک


ممنونم عزیزم همچنین سال نو شما مبارک باشه وسال خوبی رو براتون آرزو میکنم دوستم . **[


سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 فروردین 92 17:29
سلام خانمی. سال نو شما و خانواده محترم مبارک. پس سفره هفت سین الیسا کوچولو کو؟ گذاشتید بفرمایید تا در البوم نوروزی ثبتش کنم


سلام سپیده جان خسته نباشی با این وبلاگ قشنگ و آموزندت . یه کم سرم شلوغه حتما خبرت میکنم دوستم. وامیدوارم سالی پر از موفقیت داشته باشی عزیزم.
مامان آروین (مریم)
14 فروردین 92 14:29
نمی دانم آرزویت چیست!

اما برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری

و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت، هر چه که هست، گره زدم .



مامان آروین (مریم)
14 فروردین 92 14:34
سلام دوست عزیزم
کجائین چرا آپ نمیکنین
نمیگین دل ما برای عروسکتون یه ذره شده .
منتظرم .....


سلام مریم جون قربونت برم که همیشه به فکر مایی و به ما سر میزنی عزیزم حسابی مشغول ددر بودیم دل ما هم واسه شما و پسری گلتون تنگ شده
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
16 فروردین 92 2:52
......`....%%%.
......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯)
.....`,%%;,%,%%% .........(_.^._)
..,%%; %%% %%%
...`%/% %//%%%_%
..%(%%, %% %/; %%
..%_ %%.%/%__/%%
..,%% / %%;%%
.............`| /
...............|(.___;@@;.,..;@@;
...............|.| __@@@.;@@@;
...............|.|____ |/_____ |/___

سلام دوست عزيز...آپم و منتظر حضورت