الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

ماهک من ......

32 ماهگردت مبارک الیسا جوووووووووووووونم ...

1391/12/27 23:38
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امشب رفته بودیم تا برا ماهگردت کیک بخریم که وقتی بیرون اومدیم دیدیم خیلی شلوغه وحسابی هم  ترافیک خیلی تعجب کردیم که بعد از چند لحظه متوجه شدیم تیم والیبال کاله آمل تو مسابقات لیگ برتر کشوری  اول شده بودو مردمم ریختن تو خیابونا حسابی جشن گرفته بودن و تو هم هی میگفتی چلا اودشونو از ماشین بیلون میالن ؟ چلا دستشون بادکنک ؟ چرا تو اییابئن میرکسن؟ با این جمعیت دیگه نمیشد شیرینی فروشی رفت آخه همه خیابونا رو بسته بودن و ما هم کلی ناراحت که بابا  علی بهت گفت الیسا جونم میبینی خیابونا بستن ما نمیتونیم کیک بخریم دوس داری جاش کباب کوبیده بگیریم ؟ تو هم گفتی بذال یه کم فک کنم ؟ آره کباب ایلی اوبه من دوس دالم اشکال نداله مثلا کباب کیک باشه ...و موقع لباس پوشیدن هم کلی باهات داستان داشتم آخه گیر داده بودی این آشتین داله دوس ندالم من بندی میکام وای با کلی ناز کشیدن خلاصه قبول کردی و چند تا از شیرینی شب قبل تو یخچال مونده بودو آوردم و روش شمع گذاشتم و تو هم فوت کردی اما حسابی دلت پیش کیک بود شیرین عسل من.  

 اینم عکس از جشن مردم...

 

 دختر گلم داری موهاتو شونه میکنی ...

 

با تعجب میگی این الآن کیکه ؟؟؟؟/

عزیزم دیگه جای من خودت کیکو میزنی به صورتت...

قربون فوت کردنت ...

به خرگوشت میگی مودب بشین ...

حالا داری نازش میکنی و میگی عزیز دلم استه شدی ....

بلند شدیو باهاش میرقصی ...

داری کادوهاتو باز میکنی عزیزم...

 

دختر نازنیم سی و دومین ماهگردتم در روز های آخر سال 91 جشن گرفتیم و خوشحال از اینکه شیرین زبون خونه ما سی و دو ماهش شد و کلی شیرین تر از قبل شدیو دلنشین تر از همیشه . امیدوارم عزیز دلم همیشه شادو خندون باشی.

کادوهاتم تو ادامه مطلب ....

 

 

آموخته های عسلم :

 

Horse  :   اسب میشه  هوس

apphe :سیب میشه    اپپ                                                                                             Umbrella:                   چتر میشه    آمبرلا     

lion   :        شیر میشه  لیون                 

  Egg:        تخم مرغ میشه  اک              

  car:  ماشین  کال  

Dog: سگ میشه  داگگ             

penguin پنگوئن میشه   پنگوون :

ice cream:بستنی میشه      آس کلیم                

fish   ماهی میشه  فیش   :           

moon: ماه میشه   مو      

orange      پرتقال میشه اورنج :

sun:خورشید میشه           

pear: گلابی           

banana      موز میشه :   

cup: لیوان میشه   کاب      

tomatoes   :گوجه فرنگی  ها    

Chick:   جوجه        

baby بچه میشه   ببی :    

ball   توپ :                  

flower: گل  پلوور         

taddy bear :        خرس کوچولو: تدی بل      

orange : نارنجی  میشه  النج     

blue: آبی میشه بلو        

green: سبز 

red:  قرمز میشه   لد      

yellow : زرد میشه  یلووو        

blak  سیاه میشه :           

pink : صورتی میشه  پیک

Face: صورت میشه        

eyes: چشم ایز      

nose بینی میشه نوز  :    

hair: مو میشه هر       

hand دست میشه هند :     

feet: پا میشه پوت          

Pig:   خوک میشه پیک     

donkey :الاغ         

sheep        گوسفند میشه شیب   

rebbit:خرگوش میشه       

camel       شتر :          

newspaper:روزنامه میشه : نوز پر پر          

monkey     :میمون میشه مانکی 

zebra: گور خر     

hen مرغ  میش:             

elephant:فیل میشه

fruit  میوه میشه :

                                                                                           عزیزم دیگه حضور ذهن ندارم و تا جایی یادم بود برات نوشتم . چند روز پیش من و تو بابا علی رفته بودیم تا گل بخریم و دمه در گل فروشی ماهی قرمز هم میفروختن که تا چشمت به ماهی ها افتاد گفتی مامی جون  لد فیش وای من کلی بوسیدمت و بازم گلا رو که دیدی گفتی وای فلوبل  ... قربون دختر نازم بشم من. دختر نازم هیچ وقت به اجبار بهت یاد ندادم  و خدارو شکر الآن خودت میای میگی مامی این به انگلیسی چی میشه ... خودت هر روز با خودت تکرار میکنی و خیلی هم ناقلا هستی اگه چیزی هم یادت بره نمیگی یادم رفت میگی مامی حالا من ازت میپلسم بنبش میشه ؟؟؟؟؟؟ من که میگم زودی دس میزنی و میگی آسلین مامی جونم اوب دالی یاد میگییریا !! دخترم خیلی خوشحالم از اینکه به حرفام خوب گوش میدی و خیلی قدر کارایی رو که برات میکنم رو میدونی ناز گل مامان  بهت میگم الیسا میتونی بعضی وقتها هم منو به اسمم صدا بزنی یا هر طوری که دوست داری اونوقت تو میگی .. مامان جونم نه درست نیست تو مامانا الام جونی یا مامی جون امانباید بگم الام نه دیگه ...هر بار که میری دستشویی وقتی صدام میکنی کلی قبلش میگی مسی مامان الام جونم که منو تمیس میکنی منو میشولی مسی و اگه روزی ده بار هم بری هر ده بارش همینو میگی ... واسه هر کاری که واست میکنم کلی تشکر میکنی فدات بشم من.وقتی موهاتو شونه میکنم خیلی خوشت مییاد و روزی چند بار مییای تا موهاتو شونه کنم . عاشق گل و بو کردنشی و هر جا میبینی میگی میکام گل بو بدم ... وقتی تو ماشین میشینی زودی میگی مامان الام جونم آلنگ شاد بزن و خودتم انتخاب میکنی و بعدش میگی بیشترش کن و شروع به قر داد میکنی و چون تو صندلیت نشستی نمیتونی بچرخی میگی مامان چرا نمیشه بچلکم پس ....تا چشاتو باز میکنی میگی میخوایم کجا بلیم اونه مامان ملی ؟منم که میگم بله عزیزم تو دستاتو میبری بالا و میگی هولا هولا مامان ملی .... یه روز دیدم از تو اتاقت صدات میاد یواشکی اومدم دیدم داری با خودت میخونی دوست دالم من دیوونه دوست دالم من بیچاله ... قربونت برم که تو ماشین وقتی گوش میدی حفظشم میکنی بعد بابارو صدا زدمو دوتایی بوسه بارونت کردیم عزیز شیرینم ..از غذا عاشق گوشت و پلو وماهی و ماکارونی هستی اگه یه وقتی بگم سوپ میخوری تو هم با ناراحتی تمام میگی مگه سوپم شد عذا ..... هر روز با هم میریم بیرون و طوری برنامه میذارم که حتما غروبا با هم باشیم و بریم یه دوری بزنیم وتو هم کلا عادت کردی . روزا با هم نقاشی و زبان و پازل و خال خاله بازی و قصه خوندن و قائم موشک و ... خیلی های دیگه بازی میکنیم . عزیزم همیشه بهترینها رو برات آرزو میکنم .

 

مبارکت باشه الیسا جووووووووووووووووووووووووون .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

مرجان مامان آران
27 اسفند 91 22:10
32 ماهگردت مبارک عزیزمممممممم
کادوهات خیلییییییییی خوشگله عزیزمممممم
قربون ذوق کردنتتتتتتت
بوس برای دختر باهوش خوشگللللللل که این همه چیز بلده


ممنونم گلم. مرسی قابلی نداره ها... مرسیییییییییییییییییییی
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
27 اسفند 91 22:45
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری…
فرشته کوچولوتونو ببوسید


ممنونم امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید .این بوس هم واسه پسملی گل من[hr]

مامان ملیکا کوچولو
28 اسفند 91 1:16
ماشاالله به دختر نازو باهوش خاله راحله.افرین عشقم. اینهمه لغت انگلیسی بلدی.فدای اون صورت ماهت که با خنده چقدر هم زیباتر میشه.


ممنونم خاله جونم. خدا نکنه خاله ... مرسی ملیکا جونمو ببوس
محبوبه مامان الینا
28 اسفند 91 7:46
32ماهگیت مبارک الیسای ناز و مهربون و باهوش و انگیلیش زبان کادوهاتم خیلی نازن عزیزم ای جونم که از دیدن کیک این مدلی تعجب کردیاون زیتونا دهنمو آب انداخت
فدات شم که مامانی رو مامان صدا میزنی عزیزمو اینقدر مودب و قدرشناسی گلممامانی یه ماشین بزرگ و شاسی بلند بخرید تا خانوم خانوما بتونن قر بدن دیگه
عجبمگه سوپ هم شد عذا پس الینا رو میفرستم خونه شما چون عاشق اینه که غذا سوپ باشهبرخلاف من که پلوووووووو دوست دارم
راستی...بازم مثل همیشه آمل برنده میشه


ممنونم خاله ... بفرمائید زیتون خاله حالا شمال اومدید بیاید خونمون منم به شما فقط زیتون میدم خوبههههههههههههه !بیا عزیزم دوتایی کلی سوپ میخوریم قربونت برم.بله دیگه آمله ها مگه میشه برنده نشه!!!!بوس واسه الینای نازم ومامان مهربونش
زهرا مامی ویونا
28 اسفند 91 9:27
مبارک این دخمل طلای ناز
پیشاپیش سال نو مبارک...


ممنونم عزیزم همچنین سال نو شما مبارک
آجی مهدیه
28 اسفند 91 9:37
آخی
میبنی الیسا جون چجوری سرتو گول مالیدن
.
نازی فوت کردن شمکعشو نیگا







*
مــآمــآنــے
28 اسفند 91 11:20
مبارکه عزیزم


مرسی .* سال نو رو پیشا پیش بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشین.
سمیرامامان پرنیان
28 اسفند 91 11:49
عزیز دلم 32 ماهگردت مبارک همینطور کادوهاتم مبارک عروسک ناز و خوشگل


میسسسسسسسسسسسسسسی خاله جونم . قابلی نداله ها.این بوس برای سایان جونم.*
لیلا مامان پرنیا
28 اسفند 91 12:48
یک نفر همره باد

آن یکی همسفر شعر و شمیم

یک نفر خسته از این دغدغه ها

آن یکی منتظر بوی نسیم

همه هستیم در این شهر شلوغ

این کفایت که همه یاد همیم

عیدتون مبارک


قربونت لیلا جون. تو سال نو براتون بهترینها رو آرزو میکنم.*
مامان مریم
28 اسفند 91 14:34
مبارکت باشه عزیز خوشگلم...ایشاله 320 سالگیت...عید رو هم به تو و مامان و بابای خوبت تبریک میگم...با آرزوی بهترین لحظات در سال جدید برای شما...


مرسی خاله گلم. مریم جان منم عیدو رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم بهترین لحظه هارو براتون آرزو میکنم.
زهرا
28 اسفند 91 15:16
الیسای عزیزم تولد32ماهگیت مبارککادوهای قشنگت مبارک خاله
الهام جون خیلی خوبه که تشکرکردن رویاددادی به نظرم تشکرکردن حتی برای کارهای کوچیک ومعذرت خواهی موقع اشتباه کردن نشانه ادب بچه وتربیت صحیحه
راستی ازچندماهگی آموزش انگلیسی روشروع کردی؟


ممنونم عزیزم.قربونت دوست عزیزم لطف داری و همینطوری که میگی .من از وقتی خیلی کوچولو بود گوششو با زبان آشنا کردم و تو 11 ماهگی سگ و گربه رو میتونست به انگلیسی بگه و الآنم که خودش ازم میخواد و میپرسه حالا به انگلیسی چی میشه منم آروم آروم باهاش کار میکنم تا خسته یا زده نشه.
مامان شیدا
28 اسفند 91 17:15
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک










ممنونم دوست عزیزم از تبریک قشنگتون و همچنین به شما سال نو رو تبریک میگم و بهترینها رو آرزو میکنم.

مامان مریم
28 اسفند 91 18:09
شب را
در می نوردم
و ز تاریکی گریزی ندارم
می دانم روشنایی در راه است
و فانوس عالم گونت
روشنی مهتاب
به تن دارد
نوروز مبارک



مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی :عزیزم*
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
29 اسفند 91 3:21
اول:32 ماهگيت مبارك خانوم خوشگله
دوم:پيشرفت عاليت توي يادگيري زبان و علاقه اي كه نشون ميدي تحسين برانگيزه...اونم تبريك
در آخر هم: عزيز خاله....اميدوارم سال جديد سالي پر از شادي و سلامتي و موفقيت و بركت براي خانواده عزيزت باشه....موقع تحويل سال با دل كوچولو و پاكت براي همه دوستاي وبلاگيت دعا كن.....سال نو مبارك...
اميدوارم پست هاي سال جديدت پر از شادي و خبراي خوب خوب باشه....هزززززززززززاااااااااارررررررررررررررر تا بوس


مرسی عزیزم خیلی لطف داری گلم. و منم امیدوارم سال جدید لحظه به لحظش براتون بهترین باشه .
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
29 اسفند 91 13:39
تولدت مبارک الیسا جون
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد،

و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد.

پیشاپیش سال نو مبارک . . .

آرزومند آرزوهای قشنگت:

مامان ستایش


مرسی خاله عزیزم . ما هم خیلی دوستون داریم و با کامنتهای گرمتون دلامونم گرم میشه و سال جدیدو براتون بهترین چیزارو آرزو میکنم.
مرجان مامان آران
30 اسفند 91 0:00
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد
بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم
پیشاپیش سال نو مبارک


ممنونم دوست عزیزم . امیدوارم سالی با سلامتی و شادی در کنار هم داشته باشید.
مامانی زهرا
30 اسفند 91 1:17
عزیزم 23 ماهگی مبارک امیدوارم همیشه شاد باشی کادو هات هم خیلی قشنگند مخصوصا دمپایی های کیتی خیلی ناز و خوشگلند الیسا جون مبارکت باشند
آفرین به دخمل زرنگ و باهوش که اینهمه لغت انگلیسی بلده


مرسسسسسسسسسسسسسسسی خاله جونم که اینهمه لطف داریو مهربونی قابلی هم نداره ها ... ممنونم.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 اسفند 91 3:46
سال خود را با بهترین ۷ سین آغاز کنید :

سلام قولا من رب الرحیم
سلام علئ موسى و هارون
سلام علئ ابراهیم
سلام علئ نوح فى العالمین
سلام علئ المرسلین
سلام علئ إلیاسین
سلام هی حتى مطلع الفجر



فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 اسفند 91 4:01
بهار ثانیه ثانیه از راه میرسد
و اینجا کسیست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری
دوستت دارد
.


امیدوارم همه لحظه هاتون بهاری باشه.
محمدحسين(قهرمان كوچك)
30 اسفند 91 5:20
دنيا رو برات شاد شاد و شادي و برات دنيا دنيا آرزو ميکنم *** عيدت مبارک عزيزم***


مرسی پسر قشنگم . سال نو تو هم مبارک و امیدوارم برات پر از موفقیت باشه عزیزم.
مامان مریم
30 اسفند 91 9:14
32 امین ماهگردتم مبارک عسلم...همیشه به شادی و پیروزی باشین ...خیلی دوست دارم وبرات یه عالمه آرزوی خوب دارم


قربونت عزیزم که اینهمه مهربونی و لطف داری به ما . منم براتون بهترینها رو آرزو میکنم.
سمیرا مامی سایان
30 اسفند 91 10:10
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود

روزگارتان بهـار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.

سال نـو مبارک



عزیزم سال نو شما هم مبارک با آرزوی بهترینها براتون دوستم.
راحیل
30 اسفند 91 12:34
روزگارت بر مراد روزهایت شاد شاد اسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار قلبت از هر غصه دور بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ عمر شیرینت بلند سرنوشتت تابناک جسم و روحت پا پاک نوروز پیشاپیش بر شما مبارک


ممنونم عزیزم منم براتون بهترینها رو آرزو میکنم و امیدوارم شادترین لحظه هارو سپری کنید.
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 1:30
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب...
آغاز سمفونی بهار مبارک باد


عاااشقتمممممم عزیزدلم


قربونت خاله مهربون که همیشه کامنت هات گرم و دلچسبه و همیشه مهربون بهترینهارو براتون آرزو میکنم دوست خوبم.
نرگس مامان باران
1 فروردین 92 10:52
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم


سلام نرگس جان ممنونم از تبریکت و منم بهترین سالو براتون آرزو میکنم و امیدوارم ثانیه به ثانیش شادی و سلامتی باشه.
مامان ستایش و ساجده
1 فروردین 92 12:27
عالی بود
منم تبریک هم ماهگردت هم سال جدید رو الهی همیشه شاد باشی


ممنونم عزییییییییییییییییییییزم
مرجان مامان آران
1 فروردین 92 13:58
تقدیر تقویم انسانهای عادیست
و تغییر تدبیر انسان های عالیست
زندگیتان پر از تغییرات عالی....
سال نو مبارک


مرسسسسسسسسسسسسسسسی دوست عزیزم همچنین سال نو شما هم مبارک و امیدوارم سال خیلی خوبی رو سپری کنید.
مامان ساجده
1 فروردین 92 17:36
مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک


ممنونم ساجده جان امیدوارم سال خوبی رو در کنار هم داشته باشید.
مائده(ني ني بوس)
1 فروردین 92 21:47
٣٢ماهگيت مبارك خوشگل خاله.عيد خودتو ماماني مهربونتم مبااااارك


مرسییییییییییییییییی خاله جون مهربونم. عید شما هم مبارک با آرزوی بهترینها دوست عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 فروردین 92 3:32
الیسای عزیزم ایشالا سال ۹۲ خاطرات وبلاگت پرباشه ازشادی وسلامت درکنارمامان بابای خوب ومهربونت
ماهگردت هم ۱۰۰۰بارمباررررک


مرسیییییییییییییی آنا جون از دعای خیلی قشنگت . و امیدوارم برای شما هم تمام لحظه هاش پر باشه از شادی و سلامتی در کنار هم. بهترینهارو براتون آرزو میکنم.
مــآمــآنــے
2 فروردین 92 9:11
الیسا جون 32 ماهگیت مبارک

عید شما هم مبارک
انشالله سال خوبی داشته باشین


مرسیییییییییییی خاله جونم. عید شما هم مبارک امیدوارم بهترین لحظه هارو سپری کنید.
مرجان مامان آران
3 فروردین 92 20:35
من براتون 2 بار نظر گذاشتم تبریک عید گذاشتم کوووو
عیبی نداره دوباره میگم
سلل نو مبارک عزیزممم
ایشالا سال خوبی داشته باشید
بهترین هارو براتون ارزو میکنممممم

خوش باشید ولبتون خندوننننننن



وااااااااااای من دیر جواب دادم عزیزم ببخشید دوست خوبم که بازم لطف کردیو تبریک گفتی بهترینهارو براتون آرزو میکنم.
مامان آروین (مریم)
4 فروردین 92 17:23
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند .....
آرزو دارم هر روز زندگیتون بهاری و دلهاتون هم مثل روز نوروز شاد باشه .....



ممنونم دوست عزیزم . امیدوارم سالی سر شار از شادی و سلامتی و موفقیت داشته باشین .
مهسا
4 فروردین 92 18:44
سلام مامانی الیسا جون اجازه می دید وب خانوم گلتون رو لینک کنم ؟؟؟؟ من از دوستای ویونا جونم


سلام عزیزم . ممنونم از اینکه به ما سر زدید مهسا جان. چرا که نه خوشحالم میشم عزیزم.سال نو رو هم بهت تبریک میگم عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 فروردین 92 3:31
چه عکسای نازی عزیزم ماهگردت مبارک ایشالا درسال جدیدکنارمامان بابای خوبت همیشه شادشادوسلامت باشی الیساجونم
خصوصی داری عزیزم


مرسی عزیزم .همچنین عزیزم. برای کوم پست ه عزیزم؟؟؟؟؟
محبوبه مامان الینا
5 فروردین 92 8:30
خداوند قادرترین کارگردانی ست که با رسیدن سکانس نوروز میگوید:نور،صدا،حرکت! او زیباترین فیلم هستی را با بازیگری تمام مخلوقات کلید میزند،بهترین نقش را برایت آرزومندم.
سال نو مبارک الهام عزیزم


قربونت محبوبه جون دوست عزیزم منم برای تو و خانوادت بهترین ثانیه هارو آرزو میکنم امیدوارم پر از شادی و سلامتی براتون باشه.
زهرا
5 فروردین 92 17:28
الهام عزیزم سال نومبارک


قربونت زهرا جون سال نو شما هم مبارک امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی داشته باشید.
مهسا
5 فروردین 92 21:38
مرسی سال نو بر شما هم مبارک باشه


مامان نوژا
8 فروردین 92 9:16
سال نو و 32 ماهگیت مبارک خوشمزه


مرسی عزیز دلم . بهترینهارو برات آرزو میکنم.
آلا
8 فروردین 92 18:04
سلام عزیزم32 ماهگردت وسال نو مبارک ممنون که به وبلاگم سرزدیدبازم بیایید


سلام عزیزم ممنونم. براتون تو سال جدید بهترینها رو آرزو میکنم. حتما مییام عزیزم.
مامان سونیا
8 فروردین 92 18:25
رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید /
وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید
مکن زغصه شکایت که در طریق طلب /
به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید
ز روی ساقی مهوش گلی بچین امروز /
که گرد عارض بستان بنفشه دمید
بهار می گذرد دادگسترا دریاب /
که رفت موسم حافظ هنوز می نچشید
سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک باد انشاالله سال خوبی داشته بشید


مرسی عزیزم از تبریکتونو همچنین برای شما سال خوبی رو آرزو میکنم.
مامان سونیا
8 فروردین 92 18:26
سلام خوبین روز جمعه نهم فروردین ساعت چهارو بیست و پنج دقیقه عصر تولد سونیا است براش یک جشن تولد وبلاگی میگیریم خوشحال میشیم شما هم تشریف بیارید


ممنونم دوست عزیز که ما رو هم دعوت کردین اما ما نبودیم تا به جشن کوچولوی ناز شما بیایم اما بهترینهارو براش آرزو میکنم.
مامان آنیسا
10 فروردین 92 15:49
سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی رو در کنار وروجک دوست داشتنیتون داشته باشید و همیشه لباتون خندون باشه
مرسی دوست عزیزم


آجی مهدیه
11 فروردین 92 15:30
سال نو تو هم مبارک الیسا جووووووووون

من عاشق این عکستم که روی خزونا خوافیدی



سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید. ممنون که به ما سر میزنید گلم. مرسی
مامان آروین (مریم)
12 فروردین 92 8:05
خصوصی
مامان بردیا
14 فروردین 92 12:46
الیسا جون امیدوارم در کنار بابا و مامان مهربونت لحظه های شادی رو در پیش داشته باشی عزیزم. سال جدید و 32 ماهه شدن مبارک





ممنونم عزیزم همچنین شما و این پسملی نازو شیرین زبون ما
مامان رادین
16 فروردین 92 18:04
سلام مامانی
سال نو به شما و الیسا جون مبارک
امیدوارم امسال همون سالی باشه براتون که تو دعاهاتون پای سفره هفت سین از دلتون گذشت
اینم عیدی الیسا جون
آرزومند آرزوهای شما


سلام عزیزم ممنون از تبریکتون منم سال جدیدو بهتون تبریک میگم وبهترین آرزوهارو براتون میکنمو ممنون که به ما سر میزنید دوستم منم شمارو لینک میکنم تا گل پسریتونو بیشتر ببینم.مرسی از عیدی خیلی قشنگتون
عاطفه مامان الای
17 فروردین 92 12:15
سلام عیدتون مبارک من از کوچلوهایی که خوشم میاد لینکشون میکنم البته با اجازه شما اگه بخواین لطفا جوابتون رو تو یکل از این وبلاگ های من بزارین اخه هی پست که میزارین یادم میره کجا کامنت گداشتم تا جوابم رو بخونم روز بخیر کوجلو رو ببوسین
www.elay-jj.niniweblog.com
www.elana.niniweblog.com


سلام ممنون که به ما سر زدید سال نو رو بهتون تبریک میگم عزیزم .حتما میام .[hr]

انسیه
20 فروردین 92 10:52
ماشاالله به دختر نازو باهوش فدای شیرین زبونیهات بشم عزیزم 32ماهگیت هم مبارک


مرسی گلم
انسیه
20 فروردین 92 10:53
ماشالله چه همه لغت یادداره الیساجونم مامان الیسامارویادت رفته ها


ممنونم. نه عزیزم مگه میشه یادم بره
الناز
10 اردیبهشت 92 19:02
جووووووووووووووووونم چه خانم خوشکلی عزیزم خیلیییییییییییی نازی بوووووووووووووووووس از تک تک عکسات لذت بردممم


مرسییییییی قربونت برم