الیسا جان الیسا جان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ماهک من ......

عیدانه الیسا جون(اولین پست سال 92)

1392/1/17 12:30
2,993 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر یکی یه دونم ... یک سال دیگه هم گذشت با تمام خوبی ها و بدیهاش دخترم سالی که گذشت سال سختی برامون بود و پر بود از اتفاق های جور واجور  و از خدا میخواستم که به خوبی تموم بشه و این سالو پشت سر بذاریم که تو روزای آخر مامان ملی تو خونه افتادو دستش شکست که خیلی ناراحت شدم ودلم بدجوری گرفت و با اینکه منتظر تمام شدن سال 91 بودم بازم آخرین روزاش برام تلخ شده بود اما بازم خدارو شکر که همه دور هم هستیم و کنار همیم و با وجود تو این سال سخت روز های خوشی هم داشت و خدارو هزار هزار بار شکر میکنیم که یه فرشته مهربون بهمون داده و این سومین بهاری هستش که با وجودت سبز میشه گلم.

 و اما سال جدید

اول از همه این سال جدیدو به همه دوستای نی نی وبلاگی گلمون تبریک میگیم وامیدواریم تمام پست هاتون پر باشه از شادی و سلامتی و موفقییت ماچماچماچ

عزیز تر از جونم آخرین شب سال موندیم خونه و کارای نکرده رو تموم کردیم و سفره هفت سین رو گذاشتم و تو هم پا به پای ما بیدار بودی و اصلا اذیت نکردیو با بابایی رفتی حموم و خودتم رو مبل خوابیدی و ما هم تا ساعت 4 صبح بیدار تا دیگه چیزی برای فردا نمونه و نزدیکای ظهر پاشدیو گفتی مامانی من بیدال شدم و تا منو دیدی گفتی صبح به ایر مامان جونم ... وای یه دل سیر بوسیدمت و بعد از غذا خوردن همگی آماده شدیم و منم از عیدو سال جدید برات گفتم و تو هم کلی خوشت اومد یه سینی برات آماده کردم که توش قرآن و سبزه و آب بود و تو هم با دستای کوچولو و نازت گرفتی رفتی پشت در تا سال ما با قدمهای پر برکت تو نو بشه و منم برات شمارش معکوس میشمردم و با دیدن دختر نازنینم که اینقدر بزرگ شده که سینی به دست و با لبخند نازش پشت در منتظر سال تحویل مونده انگار دنیارو بهم دادن و از ته دلم خوشحال بودم و چشام بارونی شده بود ...و بعد از تحویل سال اومدی تو خونه و سینیو گذاشتی رو زمین و بابایی رو بوسیدیو ازش عیدی گرفتی و بعد هم من و بعد نشستی قرآن رو باز کردی شروع کردی مثلا به خوندن قرآن و بوس داد یو گذاشتی سر جاش عزیز دلم و از همون قرآن میخوام که حافظ فرشته کوچولویی که اینقدر دلش پاکه باشه واین فرشته رو واسمون نگه داره .

الیسا جونم وقتی صدای آهنگ عیدوشنیدی شروع کردی به قر دادن و کلی واسمون قر دادی و رقصیدی و خونمونو پر کردی از شادی بابایی هم واست اسپند دود میکردو تو هم هی دلبری میکردی که مامان ملی زنگ زدو عیدو تبریک گفت بازم ازم جلو زد تو تبریک گفتن این مامانی گلم و بعد گفتی حالا بلیم عید دیدنی و همه چی برات تازگی داشت و تو نگاهت پر بود از سوالهای جور و واجور و منم تا میتونستم برات توضیح میدادم عزیزم . تا رسیدیم خونه مامان ملی بدو بدو خودتو انداختی بغلشو با اون زبون شیرینت گفتی عید شما مبالک و کلی بوسیدین هموو بعد اومدی مثل خانم بزرگا نشستی و گفتی لفطآ از من پذیلایی کنید میکام بلم ؟ قربونت برم که اینقدر بزرگ شدی دخترم . بابا فاسم اومد بغلت کردو بهت عیدی داد و تو هم گفتی میسی و گذاشتی تو کیفت و بعد از اونجا رفتیم خونه مامان معصوم بازم تا در باز شد رفتی تو و گفتی عید شما مبالک و همه کلی نازت دادن و بوسیدنت واز همه عیدی هم گرفتی و امسال عمو داوود با خاله زهرا (مامانش ) و آقا وحید (باباش) از بجنورد اومده بودن عیدو پیش ما وبا دیدنت کلی نازت دادنو ازت تعریف میکردن و همش میگفتن چه دختر ناز و با ادبی ماشااله به الیسا جون خلاصه تو هر مهمونی کلی همه ازت تعریف میکردن و خدائیش هم خیلی دختر خوبی بودی اصلا اذیت نمیکردی وعاشق عید دیدنی بودی و زودتر از همه آماده رفتن بودی و تو مهمونیها هم همش با بچه ها بازی میکردی و گاهی این بچه ها به 16 سال هم میرسیدن و تو همچنان باهاشون بازی میکردی و حسابی سرگرم میشدی و بهت خوش میگذشت عزیزم. دختر قشنگم بهترین عیدی تو به ما رفتارهای خوبت بودت بود که وقتی میدیدیمت چقدر خانمی و حرف گوش کن و برای انجام هر کاری ازمون اجازه میگیری و در مقابل کار اشتباه وقتی برات توضیح میدیم دیگه انجامش نمیدی و خیلی اجتماعی شدیو بدون ما هم ساعت ها با بچه ها بازی میکنی و خیلی از کارای خوبت بود که این عیدی رو با دنیا عوضش نمیکنم عزیز تر از جونم.

این تقویم رو خودم برات درست کردم البته فقط تو یه ساعت وقت داشتم و این تقویم هم عیدی الیسا بود که همه خوششون اومد مخصوصا بابا قاسم ...

   اینم هفت سین خونه ما...

برای رنگ کردن اینا کلی بهت خوش گذشت ...

 

عزیزم وقتی تو دلم بودی تو هفت سینم این نی نی نازو گذاشته بودم و کلی نازش میدادم و حالا هم به یاد اون روز دوباره گذاشتمش و وقتی برات توضیح دادم خیلی خوشت اومد .

نفس من داره آماده میشه واسه تحویل سال...

اینم الیسا جون پشت در منتظر لحظه تحویل سال...

قربون دل پاکت برم من که داری قرآن میبوسی...

اینجا هم داری قرآن میخونی...

عاشق گلی تو عزیزم و گفتی میکام با گلا عس بگیلم....

داری واسمون قر میدی عزیز دلم...

مامانی اجازه دالم شیلینی بکولم؟؟؟؟؟ فدات بشم که واسه هر کاری اجازه میگیری .

ژستهای جدید دخملی تو سال جدید ...فدای خندت بشم ...

من عاشق این عکستم وروجک من .

الیسا جون کنار سفره هفت سین مامان ملی...

 عیدی های الیسا جون در ادامه مطلب....

 

اینم عیدی مامان بابا به دختری گلشونماچماچماچ

 

عیدی مامان ملی به الیسا جون ٥٠ هزار تومان نقدی و این پیراهنهای خیلی قشنگ دستت درد نکنه مامان گلم ماچماچماچماچ

 

بابا قاسم عیدیش نقدی بود که  ١٠٠ هزار تومان بهت داد. مرسی بابای گلم .

بابا سعید عمه ثمینا و عمه راضی و هر جایی که عید دیدنی رفتیم عیدیشون نقدی بود و دست همشون درد نکنه . این بوس از طرف الیسا جون به همشون ماچماچماچماچماچ

این کادو هم عیدی عمه رقیه (عمه مامانی ) به دخملی نازم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
16 فروردین 92 19:25
سلام . سال نو مبارک. دوست داشتید ادس عکسها رو بفرستید تا بنام خودتون ثبتش کنم. با تشکر


سلام سپیده جان .مرسی عزیزم .میتونی همه عکسهارو جز عکس من و باباش رو بذاری تو وبلاگ قشنکت .


سمیرامامان پرنیان
16 فروردین 92 19:37
عیدت مبارک عروسک نازززز لباست خیلیییی خوشمله ...سفره هفت سینت خوشمله ....از همه مهمتر خودت خیلی ماهی


ممنونم خاله جونم.مرسییییییییی. مرسی عزیزم که اینهمه لطف داری گلم .
لیلا مامان پرنیا
16 فروردین 92 21:43
سلام بازهم سال نو مبارک خوشحالم که لحظه هاتون پر بوده از شادی امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه


سلام لیلا جون مرسی دوست خوبم همچنین شما عزیزم
بهاره مامان ونداد
17 فروردین 92 1:12
عید شما مبارک خانم گلی انشاالله سال پر از شادی باشه براتون چه عیدی های قشنگی هم گیرت اومده عزیزم


مرسی عزیزم بازم ممنونم دوست عزیزم ونداد جونمو ببوسین
محمدحسين(قهرمان كوچك)
17 فروردین 92 1:29
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........

چقدر عكسات قشنگه اليسا خانوم...
عيدي هات مباااااااركههههههههه


مرسیییییییییییییییی عزیزم
مریم مامان باران
17 فروردین 92 1:58
وب لاگ تون رو خیلی دوست داشتم، حس خوبی به ادم میده. مخصوصا با اون شعر قشنگی که گذاشتی ! فکر میکنم مال شاملو باشه. نه؟
میشه منم جز و دوستاتون باشم؟
مادر های با ذوق و مهربون رو دوست دارم همچنین نی نی های خوشمزه شون.


سلام دوست عزیز اول ممنونم که به ما سر زدید وممنون از لطفتون گلم. من با کمال میل شما رو لینک میکنم عزیزم
مامان آروین (مریم)
17 فروردین 92 7:19
الیسا خانم چقدر بزرگ و خانم شده ..... 1000 ماشااله . خیلی دلمون براش تنگ شده بود . کادوهای قشنگش هم مبارکش باشن .... برازنده وجودش هستند .... در مورد اتفاقی که برای مامان جونت افتاد ناراحت شدم امیددارم هرچه زودتر خوب شوند .....


مرسی مریم جون .ممنون از همدردیت عزیزم مرسی


محبوبه مامان الینا
17 فروردین 92 7:56
الیسای نازم سال نو بر تو و مامان و بابای مهربونت مبارک عزیزمانشااله همیشه شاد و سلامت کنار هم باشینلباس عیدت و عیدی هات خیلی نازن عزیزمالهام جون خودتم خیلی ناز و ملوسی


مرسی محبوبه جون . همچنین شما دوست عزیزم. قابلتونو نداره ها البته برای الینا گلی ...مرسی محبوبه جون لطف داری دوستم
باباي مليسا
17 فروردین 92 9:48
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.


سلام سال جدیدو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم و بهترینها رو آرزو میکنم براتون. حتما میام تا دخمل نازمو ببینم.
مامان مریم
17 فروردین 92 10:01
به به بالاخره الیسا خانوم اومد...ایام عید همش سر میزدم..دلم برات تنگ شده بود عشقم...عیدت مبارک عروسک با ادب و خوش خنده من...میبوسمت و برات بهترینارو آرزو میکنم


مرسیییییییییییییییی مریم جون خیلی لطف داری شما منم خیلی دوستون دارم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
17 فروردین 92 10:19
الیسا جون اینا روبپوشه چی میـــــــــشه عروسک خانوم مبارکت باشه


مرسیییییییییییییییی عزیزم
یاسمن مامان الیسا
17 فروردین 92 11:56
به به به الهام جون خوش سلیقه چه سفره هفت سین خوشملی تدارک دیدی


ممنونم عزیزم چشاتون قشنگ میبینه عزیزم
نرگس مامان باران
17 فروردین 92 13:04
عزیزم مثل همیشه عروسکی قربونت برم با اون ژستهای خوشگلی که میگیری


قربونت برم نرگس جون دلم حسابی براتون تنگ شد
عمه ثمینا
17 فروردین 92 13:59
سلام عزیز دلم.عیدت مبارک.انشاالله که سال خوبی داشته باشی در کنار خانواده.راستی دختر ما ماشاالله چه خانوم شده. جیگر منی تو خانوم خانوما.


سلام عزیزم مرسی همچنین شما. واقعا خیلی عوض شدو واسه خودش خانم شده.
الی مامی آراد
17 فروردین 92 14:34
عزیزم سال نو مبارک انشالله همیشه شاد و خوش باشی کنار مامان و بابای مهربونت عکسهاتون هم مثل همیشه خیلی خوشگل شدند


سلااااااااااااااام عزیزم مرسی همچنین برای شما سال خیلی خیلی خوبی رو آرزو میکنم.
عسل
17 فروردین 92 14:45
سلام سلام دختری مامانی خوشگل ناز ناز میشه بپرسم تقویم رو با کدوم ابزار درست کردین؟


سلام عزیزم .تو فتوشاپ انجامش دادم.
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 16:11
به به چه سفره خوشگلییییییییییییییییی
چه دختر خوشگل تریییییییییییی چه تیپیییییییی
کادوها و عیدی هاتم مبارک عزیزممممممممممم
خوش باشیددددددددددددددددد


مرسیییییییییییییی عزیزم
مامان آویسا
17 فروردین 92 16:40
به به چه سفره هفت سین زیبایی
سال نو مبارک عزیزم


مرسییییییییییییییییی عزیزم . همچنین سال نو شما مبارک براتون بهترینهارو آرزو میکنم دوستم.
مامان آرسام
17 فروردین 92 23:17
سلام عیدتون مبارک میشه به منم سر بزنید
الیسای با نمکی دارید
خوشحال میشم لینکتون کنم


سلام عزیزم ممنون از اینکه به ما سر زدید. با کمال میل عزیزم.همچنین
مــآمــآنــے
18 فروردین 92 10:21
سلام عزیزم
خوبید؟
سال خوبی داشته باشین
مثل همیشه عالی بود همه چی


سلام ممنونم سال جدیدو بهتون تبریک میگم با آرزوی بهترینها براتونمرسیییییییییییییییییییییییییییی
سارا مامانی شیدا
18 فروردین 92 15:08
سلام به مامان و بابای مهربون الیسا جون خیلی خوشحالم که وبلاگ شما رو دیدم خیلی قشنگه وقتی عکسهای این فرشته کوچولورو دیدم که سینی دست گرفته و منتظر تحویل ساله اشک تو چشمام جمع شد با اجازتون لینکتون میکنم تا بتونم بیشتر بهتون سر بزنم خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید و اگه افتخار بدید لینکمون کنید خدا این پرنسس کوچولو رو براتون حفظ کنه خیلی نازه ماشااله روی ماهشو ببوسید


سلام دوست عزیزم ممنون از اینکه به ما سر زدید و خیلی ممنون از لطفتون و سال جدیدو بهتون تبریک میگم و با کمال افتخار لینکتون میکنم تا دختر نازتونو بیشتر ببینم. مممنونم شما هم همین.


سارا مامانی شیدا
18 فروردین 92 15:11
راستی یادم رفت بگم دست مامان ملی درد نکنه چه پیرهن های خوشگلی ما حسودیمون شد


عزیزم قابل دختر نازتونو نداره
زهرا مامی ویونا
18 فروردین 92 20:32
آفرین به الهام جون با هنرهای زیباش....عیدیهای دخملی مبارکش باشه ....ایشالله سالی پر از شادی و پر از تجربه های خوب پیش رو داشته باشهه


مرسی زهرا جون نظر لطفته عزیزم.همچنین برای شما .
انسیه
20 فروردین 92 10:55
سال نوتون مبارک چه نازشده عکساش جیگرخالهحسابی هم وضعش خوبه الان


همچنین سال نو شما مبارک دوست عزیزم.مرسیییییییییییییییییییییییییی
سپیده از وبلاگ "کودک من"
20 فروردین 92 14:14
سلام خانمی. متاسفانه راست کلیک قفله


درستش کردم عزیزم.
سپیده
20 فروردین 92 15:03
با تشکر. ثبت شد


ممنونم عزیزم :
مهسا مامان کیارش
23 فروردین 92 19:47
عزیزدلمی خیلی انتظار کشیدم برای پست جدیدت ولی فک کنم که یه خورده ای دیر اومدم ببخش خانوم خانوما
عزیزدلم بازم مثل همیشه بینظیری خوشگلم عیدانه هات مبارک خیلی خوشگلن عکسات هم همیشه خوشگل و زیباست دوست دارم


ما هم دلمون براتون تنگ شده بود